Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nee, ik mail helemaal niks. Grapje zeker.
Geen bijzonderheden
Toon meer knop werkt naar behoren?
Mag ie dan weer niet naar behoren werken? Veel fijner
Het Viva forum is papaja.
Op de startpagina van het forum heb ik op de desktop 3 lege blokken tussen actueel en digi ....... (Chrome)

Ik werk als softwaretester (toevallig nog vacatures????) en je kan ook altijd nog een rollback doen he? Als in terug naar voor de update.....

Misschien dat dan die belachelijke sidebar weg kan? Is zeker ook niet getest op gebruiksvriendelijkheid / uberhaupt wensbaarheid?
hamaika schreef:
27-10-2017 13:51
Op de startpagina van het forum heb ik op de desktop 3 lege blokken tussen actueel en digi ....... (Chrome)
Bij mij zitten er drie lege blokken tussen actueel en lijf en lijn. Waarvan eentje echt een blok is en de rest gewoon een leeg veld ter grootte van 2 blokken. (ook op chrome)
hamaika schreef:
27-10-2017 13:51
)

Ik werk als softwaretester (toevallig nog vacatures????) en je kan ook altijd nog een rollback doen he? Als in terug naar voor de update.....
:rofl:
ModeratorViva schreef:
25-11-2015 18:55
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!