Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 27 oktober 2017 om 23:19
Gottegot, het is haast niet meer te doen hier. Wat een handelingen allemaal alleen maar om dit bericht te plaatsen!
Waarom zit die Toon meer knop op elke pagina? Ik klik niet voor niets op de volgende pagina, dan wil ik dus meer lezen.
Wat is überhaupt het nut van die knop? Hij zit al na één post!
En de knop bovenaan, Plaats een reactie, doet het nu dus niet meer. Als ik nog niet Toon meer heb aangeklikt en dan Plaats een reactie klik, ga ik helemaal naar boven op de pagina. Dus niet naar een reageervenster.
Ik moet nu dus eerst naar beneden scrollen voor Toon meer, dan weer naar boven voor Plaats een reactie, dan ga ik naar beneden en kan dan eindelijk iets typen.
Mocht ik dan nog zin hebben...
Waarom zit die Toon meer knop op elke pagina? Ik klik niet voor niets op de volgende pagina, dan wil ik dus meer lezen.
Wat is überhaupt het nut van die knop? Hij zit al na één post!
En de knop bovenaan, Plaats een reactie, doet het nu dus niet meer. Als ik nog niet Toon meer heb aangeklikt en dan Plaats een reactie klik, ga ik helemaal naar boven op de pagina. Dus niet naar een reageervenster.
Ik moet nu dus eerst naar beneden scrollen voor Toon meer, dan weer naar boven voor Plaats een reactie, dan ga ik naar beneden en kan dan eindelijk iets typen.
zaterdag 28 oktober 2017 om 07:46
Het kost me intussen al 7 (!) keer klikken om het laatstgeplaatste bericht in een topic te lezen.
- topic aanklikken in lijst
- kom dan op de pagina waar ik eerst gereageerd heb, terug naar boven (safari)
- klik op laatste pagina
- naar beneden-knop
- ivm de 'toon meer' blijf ik hangen
- terug naar boven
- naar beneden-knop
Echt, wáárom?!
Komt hier trouwens ook wel eens iemand reageren/de keuzes uitleggen?
- topic aanklikken in lijst
- kom dan op de pagina waar ik eerst gereageerd heb, terug naar boven (safari)
- klik op laatste pagina
- naar beneden-knop
- ivm de 'toon meer' blijf ik hangen
- terug naar boven
- naar beneden-knop
Echt, wáárom?!
Komt hier trouwens ook wel eens iemand reageren/de keuzes uitleggen?
zaterdag 28 oktober 2017 om 08:46
Heel simpel: het zijn allemaal kliks. Hoe meer kliks, des te aantrekkelijker voor adverteerders, want die denken dan dat het forum een veelvoud van de werkelijke bezoekersaantallen heeft. Sanoma vindt haar adverteerders belangrijker dan haar bezoekers/forummers, maar neemt tegelijkertijd wel diezelfde adverteerders gigantisch in de maling met gemanipuleerde bezoekersaantallen.
zaterdag 28 oktober 2017 om 09:48
De adverteerders kun je facebooken. En publique. Zijn ze erg gevoelig voorTr0tter schreef: ↑28-10-2017 08:46Heel simpel: het zijn allemaal kliks. Hoe meer kliks, des te aantrekkelijker voor adverteerders, want die denken dan dat het forum een veelvoud van de werkelijke bezoekersaantallen heeft. Sanoma vindt haar adverteerders belangrijker dan haar bezoekers/forummers, maar neemt tegelijkertijd wel diezelfde adverteerders gigantisch in de maling met gemanipuleerde bezoekersaantallen.
Geen bijzonderheden
zaterdag 28 oktober 2017 om 10:44
Ja dat is heel irritant!
Hele tijd weer scrollen, laatste pagina selecteren, weer de lees ook balk wegklikken, pfftt...
zaterdag 28 oktober 2017 om 11:06
.S0LEIL schreef: ↑27-10-2017 23:19En de knop bovenaan, Plaats een reactie, doet het nu dus niet meer. Als ik nog niet Toon meer heb aangeklikt en dan Plaats een reactie klik, ga ik helemaal naar boven op de pagina. Dus niet naar een reageervenster.
.
Er is toch ook duidelijk vermeld dat er nu de update minder gescrold hoeft te worden ?
Niet geschoten is altijd mis
zaterdag 28 oktober 2017 om 11:38
Wat voor voordeel hebben de adverteerders daarbij?
zaterdag 28 oktober 2017 om 12:55
zaterdag 28 oktober 2017 om 16:02