Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 24 maart 2016 om 20:57
donderdag 24 maart 2016 om 21:23
Beste forummers,
Helaas is het forum momenteel weer erg traag. De technische dienst is hard aan het werk met de servers. (De problemen hebben niets te maken met banners.) Zodra we een update ontvangen zullen we jullie hiervan op de hoogte brengen. De Community Manager zal morgen weer een update plaatsen met de stand van zaken. Onze excuses voor het ongemak, we hopen op jullie begrip.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Helaas is het forum momenteel weer erg traag. De technische dienst is hard aan het werk met de servers. (De problemen hebben niets te maken met banners.) Zodra we een update ontvangen zullen we jullie hiervan op de hoogte brengen. De Community Manager zal morgen weer een update plaatsen met de stand van zaken. Onze excuses voor het ongemak, we hopen op jullie begrip.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
donderdag 24 maart 2016 om 21:33
Ik begrijp niet waarom al die meldingen nou weggehaald worden. 'Reeds doorgegeven'. Ja, niet toen ik het postte. Jullie moeten toch weten wat er aan de hand is? Als je maar van één iemand een melding krijgt, is het andere koek dan wanneer 10 forummers melden dat er een probleem is. En op deze manier vergaat me de lust om nog eens wat door te geven, ik word toch daarna in de prullenbak geflikkerd.
donderdag 24 maart 2016 om 21:37
De berichten zijn aangepast om het bugtopic overzichtelijk te houden. We zijn uiteraard blij met jullie meldingen, hartelijk dank hiervoor! Op dit moment is het probleem bij ons bekend en wordt er hard aan gewerkt.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
donderdag 24 maart 2016 om 21:39
En als de berichten nou worden gewist, hoe kan ik dan weten wat daar in stond en of mijn opmerking al is doorgegeven?
En wat ook gezegd is, het scheelt toch hoeveel mensen er last van hebben, en op welk apparaat en browser?
Tenminste, dar werd regelmatig door jullie gevraagd?
En wat ook gezegd is, het scheelt toch hoeveel mensen er last van hebben, en op welk apparaat en browser?
Tenminste, dar werd regelmatig door jullie gevraagd?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 24 maart 2016 om 21:41
Ik vind niet dat een gewiste post overzichtelijker is dan de daadwerkelijke post. Zeker niet in dit geval. Je wil toch kunnen lezen wat er al gemeld is, of je ook moet melden, of dat dát specifieke probleem al opgelost is? Al doorgegeven is dan niet zo overzichtelijk.
Op mijn iPhone en iPad is het forum in ieder geval al een paar dagen nogal onwerkbaar.
Op mijn iPhone en iPad is het forum in ieder geval al een paar dagen nogal onwerkbaar.
vrijdag 25 maart 2016 om 07:47
vrijdag 25 maart 2016 om 07:56
Ja dat doet ie vanaf mijn Galaxy-smartphone ook. Wou het even testen.
Voorheen deed ie dat namelijk gewoon wel. Als ik dan vanaf m'n toetsenbord een smiley ingaf zag je die hier. Even testen hoeveel vraagtekens 1 smiley is want daarnet typte ik er meer: ????
Dit hoorde die met hartjes iin de ogen te zijn.
Voorheen deed ie dat namelijk gewoon wel. Als ik dan vanaf m'n toetsenbord een smiley ingaf zag je die hier. Even testen hoeveel vraagtekens 1 smiley is want daarnet typte ik er meer: ????
Dit hoorde die met hartjes iin de ogen te zijn.