Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!



Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.



Groeten,

Community Manager VIVA





Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Echt megazucht. Als ik op mijn profiel klik, vervolgens op meer onder meest recente topics krijg ik alleen mijn profielfoto in beeld en geen lijst met topics.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook even melden dat mijn topic overzicht op mijn profiel weg is. Ik zie alleen mijn algemene gegevens en profielfoto dat is het.
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 20 december 2015 @ 22:25:

[...]





Hier heb ik ook last van, dacht ook dat het aan mij lag



Zouden jullie een link aan kunnen geven waarbij jullie dit probleem ervaren?

Dan gaan we ernaar kijken. Dank.



CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
quote:FlutterShyy schreef op 21 december 2015 @ 10:47:

Ik kom ook even melden dat mijn topic overzicht op mijn profiel weg is. Ik zie alleen mijn algemene gegevens en profielfoto dat is het.



Wij ervaren hetzelfde probleem en gaan er direct naar kijken.



Groet,

CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
De lijst met topics/reacties op de profielpagina zou weer naar behoren moeten functioneren. Zo niet, dan hoor ik het graag.



Groeten,

CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
het werkt weer! danku!
Ligt het aan mij dat het forum heel erg traag is?
vandaag is dit weer heel erg:



ik word niet goed van het verspringen van topics. alles blijft naar boven en beneden springen totdat alle plaatjes en reclame geladen is. Ik word er zeeziek van.



chromebook hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:CommunityManagerViva schreef op 21 december 2015 @ 10:48:

[...]





Zouden jullie een link aan kunnen geven waarbij jullie dit probleem ervaren?

Dan gaan we ernaar kijken. Dank.



CM VIVA

Lijkt volkomen random te zijn, ene keer gaat het wel, andere keer gaat het niet.

Het probleem is dat je geen optionele tekst kunt gebruiken bij je linkje. Voor voorbeelden eens een kijkje nemen 'Nu aan het luisteren' topic. Staat er vol mee.

In de OP van het 'Feestmuziek' topic is het ook meteen al raak.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Hebben we weer eens een bug? Ik kan mijn ava niet veranderen.
...
Alle reacties Link kopieren
Als je ingelogd bent, kun je op forum.viva.nl een link aanklikken die een lijst toont met topics die door jezelf gestart zijn, in mijn geval: ClaudeFiolle?display_filter=topics

De inhoud van die pagina klopt, ik zie 14 topics die ik gestart heb. Maar als ik dan de volgende pagina wil zien (van wel 65?? echt niet dat ik vele honderden topics heb gestart) dan wordt deze link geopend: http://forum.viva.nl/foru ... 49264///?data%5Bpage%5D=2

En dan zie ik pagina 2 van mijn reacties. Niet mijn gestarte topics.



Lijkt mij een bugje, toch?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Wat betekent dit bij het uploaden van een ava?



: user::edit_icons::filename_error.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 29 december 2015 @ 01:49:

Wat betekent dit bij het uploaden van een ava?



: user::edit_icons::filename_error.Dat er iets helemáááááál niet goed gaat, ik zou afsluiten
En nou is het afgelopen!
quote:nbk schreef op 29 december 2015 @ 02:00:

[...]



Dat er iets helemáááááál niet goed gaat, ik zou afsluiten Ontploft het forum als ik ingelogd blijf Dat is wel weer grappig
Alle reacties Link kopieren
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 04-01-2016 11:50
Reden: offtopic
% gewijzigd
En nou is het afgelopen!
quote:newimprovedkitty schreef op 24 december 2015 @ 18:03:

vandaag is dit weer heel erg:



ik word niet goed van het verspringen van topics. alles blijft naar boven en beneden springen totdat alle plaatjes en reclame geladen is. Ik word er zeeziek van.



chromebook hier.Ik beland ook nog steeds de helft van de tijd in de verkeerde topics omdat de boel nog verspringt als ik er een aanklik.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg steeds een paginagrote reclame van een electronicafabrikant in beeld, waardoor ik het hele forum niet meer zie. Alleen de pagina wegdoen en opnieuw beginnen helpt.

Android, Android browser.
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 29 december 2015 @ 09:55:

[...]





Ik beland ook nog steeds de helft van de tijd in de verkeerde topics omdat de boel nog verspringt als ik er een aanklik.Hier net zo, op de PC, laptop en i-pad.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 30 december 2015 @ 23:25:

Ik krijg steeds een paginagrote reclame van een electronicafabrikant in beeld, waardoor ik het hele forum niet meer zie. Alleen de pagina wegdoen en opnieuw beginnen helpt.

Android, Android browser.



Same here, iPhone 5s, iOs 9.2, Chrome browser

Ik word er helemaal gestoord van en kan nauwelijks op het forum. Ik probeer het elke dag 1x, maar zodra die advertentie weer verschijnt, gooi ik de boel maar weer aan de kant...
Alle reacties Link kopieren
Onderstaande vragen/problemen zullen maandag worden opgepakt! In de hoop jullie voldoende te hebben geïnformeerd,



Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
foutje :D
bitje93 wijzigde dit bericht op 02-01-2016 11:09
Reden: Mensen zet snel al je lopende forum problemen hier onder dan worden zij maandag opgepakt. :D
% gewijzigd
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Ik moet iedere 5 minuten firefox herstarten vanwege de volgende foutmelding:



Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer. U kunt het script nu stoppen, de scriptdebugger openen, of het script laten doorgaan.



Script: http://pixel.adsafeprotected.c…rum.viva.nl&placementId=631113:106
Niet geschoten is altijd mis
Ik heb er 4 minuten over gedaan om van de pijler in dit reactievenster te komen. Het is belachelijk traag.
Posten 2 minuten. Andere sites laden wel soepel.
Oja, mobiel en Chrome.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven