Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:KaitlynTodd schreef op 05 juli 2016 @ 14:52:

Als ik mijn mobiel draai dan is witte kruis weg, maar is lastig met typen. Neem de kruis wel op de koop toe

Ik heb je mail ontvangen. Je ontvangt zo een reactie!

Groet,

CM VIVA
Hoe refresh je op een S5?
Hier doet het weer goed na koekies te hebben verwijderd!
quote:yasmijn schreef op 05 juli 2016 @ 15:18:

Hoe refresh je op een S5?En hoe op een i pad?
Wat zou er anders moeten zijn op het forum?

Bij mij is alles volgens mij gewoon hetzelfde.
quote:Rooss4.0 schreef op 05 juli 2016 @ 15:28:

[...]

En hoe op een i pad?Aan het eind van het balkje bovenaan staat rechts een rond pijltje, daar een paar keer op klikken.
quote:consuelabananahammok schreef op 05 juli 2016 @ 15:33:

Bij mij is alles volgens mij gewoon hetzelfde.

Alles staat links en het is allemaal heel klein en bovenaan bij de grotere letters loopt alles door elkaar.

Ik zal straks als ik thuis ben kijken hoe het ol de iPad en laptop is. Met deze S5 is het niet goed. Hoe ik op iPad en S5 moet refreshen, geen idee.

Laptop gaat wel lukken maar die gebruik ik zelden. Thuis iPad en mobiel op werk.
quote:yasmijn schreef op 05 juli 2016 @ 15:18:

Hoe refresh je op een S5?Werkt het inmiddels al? Anders kun je je cookies wissen, dan is het zeker opgelost. Dit doe je zo:Tik op de app Internet.Tik rechtsboven op het pictogram met de drie puntjes.Veeg naar beneden en tik op Instellingen.Tik op Privacy > Persoonlijke gegevens verwijderen.Zet een vinkje achter Cookies en sitegeg.Tik op Verwijderen.

Groet,

CM VIVA
De letters VIVA passen niet op het scherm en kreeg net een melding: undefined, en alles werd onleesbaqr.
quote:yasmijn schreef op 05 juli 2016 @ 15:38:

[...]

Alles staat links en het is allemaal heel klein en bovenaan bij de grotere letters loopt alles door elkaar.

Ik zal straks als ik thuis ben kijken hoe het ol de iPad en laptop is. Met deze S5 is het niet goed. Hoe ik op iPad en S5 moet refreshen, geen idee.

Laptop gaat wel lukken maar die gebruik ik zelden. Thuis iPad en mobiel op werk.Ergens bovenaan staat in de adresbalk forum.viva.nl/..... Staat daarachter geen refreshen-tekentje? Op de iPad is dat zo'n rondlopend pijltje.
quote:CommunityManagerViva schreef op 05 juli 2016 @ 15:39:

[...]

Werkt het inmiddels al? Anders kun je je cookies wissen, dan is het zeker opgelost. Dit doe je zo:

Tik op de app Internet.Tik rechtsboven op het pictogram met de drie puntjes.Veeg naar beneden en tik op Instellingen.Tik op Privacy > Persoonlijke gegevens verwijderen.Zet een vinkje achter Cookies en sitegeg.Tik op Verwijderen.

Groet,

CM VIVAThanks. Ga het thuis proberen. Hier word ik er zenuwachtig van
quote:consuelabananahammok schreef op 05 juli 2016 @ 15:35:

[...]

Aan het eind van het balkje bovenaan staat rechts een rond pijltje, daar een paar keer op klikken.Thanks, het is gelukt!
In de samsung browser ziet het er heel mooi uit. In Google Chrome op mijn telefoon werkt het nog niet. Dat komt dan vanzelf denk ik.

Heel mooi modjes!
quote:consuelabananahammok schreef op 05 juli 2016 @ 15:33:

Bij mij is alles volgens mij gewoon hetzelfde.Ik zie ook bijna geen verschil.
Ik mis de keuze actieve topic's boven.
quote:Ikhierhuh schreef op 05 juli 2016 @ 15:47:

Ik mis de keuze actieve topic's boven.

Deze staat naar 'nieuwe topics'. Gespot? Anders ontvang ik graag een printscreen. Dank!

Groet,

CM VIVA
quote:yasmijn schreef op 05 juli 2016 @ 15:41:

[...]

Thanks. Ga het thuis proberen. Hier word ik er zenuwachtig van

Komt goed! En zo niet, dan staan we klaar om met je mee te kijken.

Groet,

CM VIVA
Wat n gehannes op m'n iPhone!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:CommunityManagerViva schreef op 05 juli 2016 @ 15:49:

[...]

Komt goed! En zo niet, dan staan we klaar om met je mee te kijken.

Groet,

CM VIVABegrijp ik, maar eerst moet ik naar Forum gaan. Eerder hadden we gelijk boven met een muis click.
Thanks, Sanne!

Kreeg net de melding: tab gecrasht. Alles uit beeld.
Na het verwijderen van cookies en cache dingetjes enzo krijg ik nog steeds niet het nieuue forum op mijn samsung in google chrome. Ook vernieuwen helpt niet. In mijn samsung browser werkt alles wel. Kan ik nog iets doen?
quote:Ikhierhuh schreef op 05 juli 2016 @ 15:52:

[...]

Begrijp ik, maar eerst moet ik naar Forum gaan. Eerder hadden we gelijk boven met een muis click.

Het is me niet duidelijk wat je bedoelt. Kun je dit toelichten?

Groet,

CM VIVA
Ik krijg ineens wel een flashback. Het logo van viva is anders maar ik zou bijna zweren dat in het begin van mijn forum carriere (toen was ik 19 nu 33 omg) het forum ook zwarte balken had met als steunkleur dit roze. Voelt tenminste heel vertrouwd aan.
quote:ZombieQueen schreef op 05 juli 2016 @ 15:53:

Na het verwijderen van cookies en cache dingetjes enzo krijg ik nog steeds niet het nieuue forum op mijn samsung in google chrome. Ook vernieuwen helpt niet. In mijn samsung browser werkt alles wel. Kan ik nog iets doen?

Voor nu is het denk ik het makkelijkst om je Samsung browser te gebruiken. Mocht het morgen nog niet in orde zijn, laat het me dan even weten. Het zou zichzelf namelijk op kunnen lossen omdat het cache betreft.

Groet,

CM VIVA
Waar hebben jullie roze? De rest is goed nu, alleen het logo is kleiner bij mij, de rest is niet veranderd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven