Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 5 juli 2016 om 16:08
quote:CommunityManagerViva schreef op 05 juli 2016 @ 15:39:
[...]
Werkt het inmiddels al? Anders kun je je cookies wissen, dan is het zeker opgelost. Dit doe je zo:
Tik op de app Internet.Tik rechtsboven op het pictogram met de drie puntjes.Veeg naar beneden en tik op Instellingen.Tik op Privacy > Persoonlijke gegevens verwijderen.Zet een vinkje achter Cookies en sitegeg.Tik op Verwijderen.
Groet,
CM VIVAWelke drie puntjes rechtsboven?
[...]
Werkt het inmiddels al? Anders kun je je cookies wissen, dan is het zeker opgelost. Dit doe je zo:
Tik op de app Internet.Tik rechtsboven op het pictogram met de drie puntjes.Veeg naar beneden en tik op Instellingen.Tik op Privacy > Persoonlijke gegevens verwijderen.Zet een vinkje achter Cookies en sitegeg.Tik op Verwijderen.
Groet,
CM VIVAWelke drie puntjes rechtsboven?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 5 juli 2016 om 16:09
dinsdag 5 juli 2016 om 16:10
quote:hatsetats schreef op 05 juli 2016 @ 16:07:
Echt wat n puinhoop. Alles door elkaar en onder elkaar. Niet te geloven dat elke vernieuwing van t forum zo klunzig gaat
Hi Hatsetats,
Als je de pagina een aantal keer vernieuwd zou je alles weer goed moeten zien. Anders even je cookies wissen - dan staat het gegarandeerd goed. Dat moet nu eenmaal even bij een update. Positieve punt is dat we tegenwoordig nooit meer offline hoeven.
Mocht je na deze stappen te hebben ondernomen nog problemen ondervinden, mail me dan even!
Groet,
CM VIVA
Echt wat n puinhoop. Alles door elkaar en onder elkaar. Niet te geloven dat elke vernieuwing van t forum zo klunzig gaat
Hi Hatsetats,
Als je de pagina een aantal keer vernieuwd zou je alles weer goed moeten zien. Anders even je cookies wissen - dan staat het gegarandeerd goed. Dat moet nu eenmaal even bij een update. Positieve punt is dat we tegenwoordig nooit meer offline hoeven.
Mocht je na deze stappen te hebben ondernomen nog problemen ondervinden, mail me dan even!
Groet,
CM VIVA
dinsdag 5 juli 2016 om 16:11
quote:Ikhierhuh schreef op 05 juli 2016 @ 16:09:
[...]
[afbeelding]
Eerder konden we gelijk terug gaan naar "actieve topics", nu moeten we eerste naar home of forum en dan naar actieve topics om verder te kunnen.
Ik zie dat je gebruik maakt van het forum op een tablet? Deze kun je terugvinden in het zgn hamburgmenu - de drie streepjes onder elkaar.
Groet,
CM VIVA
[...]
[afbeelding]
Eerder konden we gelijk terug gaan naar "actieve topics", nu moeten we eerste naar home of forum en dan naar actieve topics om verder te kunnen.
Ik zie dat je gebruik maakt van het forum op een tablet? Deze kun je terugvinden in het zgn hamburgmenu - de drie streepjes onder elkaar.
Groet,
CM VIVA
dinsdag 5 juli 2016 om 16:12
quote:CommunityManagerViva schreef op 05 juli 2016 @ 16:10:
[...]
Hi Hatsetats,
Groet,
CM VIVAOp m'n iPhone? Hoe dan?
[...]
Hi Hatsetats,
Groet,
CM VIVAOp m'n iPhone? Hoe dan?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 5 juli 2016 om 16:14
quote:CommunityManagerViva schreef op 05 juli 2016 @ 16:11:
[...]
Groet,
CM VIVA
Nee, laptop en Chrome browser en kan op geen enkele manier gelijk terug naar actieve topics.
Ff wenen weer dus.
Dank in iedere geval voor de moeite.
[...]
Groet,
CM VIVA
Nee, laptop en Chrome browser en kan op geen enkele manier gelijk terug naar actieve topics.
Ff wenen weer dus.
dinsdag 5 juli 2016 om 16:18
dinsdag 5 juli 2016 om 16:19
dinsdag 5 juli 2016 om 16:24
quote:Moirai schreef op 05 juli 2016 @ 16:19:
[...]
Bovenin in de zwarte balk.
Ik heb net op mijn mobiel mijn coockies weggegooid, maar ik weet mijn wachtwoord niet meer Ik heb bovenin een witte balk met zwarte letters Viva.
[...]
Bovenin in de zwarte balk.
Ik heb net op mijn mobiel mijn coockies weggegooid, maar ik weet mijn wachtwoord niet meer Ik heb bovenin een witte balk met zwarte letters Viva.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 5 juli 2016 om 16:26
quote:Ikhierhuh schreef op 05 juli 2016 @ 16:14:
[...]
Ff wenen weer dus.
Dan is je beeldscherm iets ingezoomed. Als je control indrukt en aan het scrollwieltje van je muis draait, kun je in- en uitzoomen. Even proberen. Anders control en de min op je toetsenbord na elkaar indrukken.
Groet,
CM VIVA
[...]
Ff wenen weer dus.
Dan is je beeldscherm iets ingezoomed. Als je control indrukt en aan het scrollwieltje van je muis draait, kun je in- en uitzoomen. Even proberen. Anders control en de min op je toetsenbord na elkaar indrukken.
Groet,
CM VIVA
dinsdag 5 juli 2016 om 16:28
quote:yasmijn schreef op 05 juli 2016 @ 16:16:
Het ViVa forum logo is gigantisch groot!Dan moet je nog even je cookies wissen. Dit doe je dus zo:Tik op de app Internet.Tik rechtsboven op het pictogram met de drie puntjes.Veeg naar beneden en tik op Instellingen.Tik op Privacy > Persoonlijke gegevens verwijderen.Zet een vinkje achter Cookies en sitegeg.Tik op Verwijderen.
Groet,
CM VIVA
Het ViVa forum logo is gigantisch groot!Dan moet je nog even je cookies wissen. Dit doe je dus zo:Tik op de app Internet.Tik rechtsboven op het pictogram met de drie puntjes.Veeg naar beneden en tik op Instellingen.Tik op Privacy > Persoonlijke gegevens verwijderen.Zet een vinkje achter Cookies en sitegeg.Tik op Verwijderen.
Groet,
CM VIVA