Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Leuk weer, het roze terug.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Echt wat n puinhoop. Alles door elkaar en onder elkaar. Niet te geloven dat elke vernieuwing van t forum zo klunzig gaat
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:CommunityManagerViva schreef op 05 juli 2016 @ 15:39:

[...]

Werkt het inmiddels al? Anders kun je je cookies wissen, dan is het zeker opgelost. Dit doe je zo:

Tik op de app Internet.Tik rechtsboven op het pictogram met de drie puntjes.Veeg naar beneden en tik op Instellingen.Tik op Privacy > Persoonlijke gegevens verwijderen.Zet een vinkje achter Cookies en sitegeg.Tik op Verwijderen.

Groet,

CM VIVAWelke drie puntjes rechtsboven?
quote:CommunityManagerViva schreef op 05 juli 2016 @ 15:59:

[...]

Het is me niet duidelijk wat je bedoelt. Kun je dit toelichten?

Groet,

CM VIVA

Eerder konden we gelijk terug gaan naar "actieve topics", nu moeten we eerste naar home of forum en dan naar actieve topics om verder te kunnen.
Hèhè

Die van mij werkt weer na de cookies en sitegegevens verwijderd te hebben, ik zag dat ik niet de enige was
quote:hatsetats schreef op 05 juli 2016 @ 16:07:

Echt wat n puinhoop. Alles door elkaar en onder elkaar. Niet te geloven dat elke vernieuwing van t forum zo klunzig gaat

Hi Hatsetats,

Als je de pagina een aantal keer vernieuwd zou je alles weer goed moeten zien. Anders even je cookies wissen - dan staat het gegarandeerd goed. Dat moet nu eenmaal even bij een update. Positieve punt is dat we tegenwoordig nooit meer offline hoeven.

Mocht je na deze stappen te hebben ondernomen nog problemen ondervinden, mail me dan even!

Groet,

CM VIVA
quote:Ikhierhuh schreef op 05 juli 2016 @ 16:09:

[...]

[afbeelding]

Eerder konden we gelijk terug gaan naar "actieve topics", nu moeten we eerste naar home of forum en dan naar actieve topics om verder te kunnen.

Ik zie dat je gebruik maakt van het forum op een tablet? Deze kun je terugvinden in het zgn hamburgmenu - de drie streepjes onder elkaar.

Groet,

CM VIVA
quote:Moirai schreef op 05 juli 2016 @ 16:06:

Leuk weer, het roze terug.Ik zie nergens roze.
quote:Moirai schreef op 05 juli 2016 @ 16:06:

Leuk weer, het roze terug.Bij mij is alles wit met grijze balken??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:CommunityManagerViva schreef op 05 juli 2016 @ 16:10:

[...]

Hi Hatsetats,

Als je de pagina een aantal keer vernieuwd zou je alles weer goed moeten zien. Anders even je cookies wissen - dan staat het gegarandeerd goed. Dat moet nu eenmaal even bij een update. Positieve punt is dat we tegenwoordig nooit meer offline hoeven.

Mocht je na deze stappen te hebben ondernomen nog problemen ondervinden, mail me dan even!

Groet,

CM VIVAOp m'n iPhone? Hoe dan?
Ik heb ook 'mijn laatste' etc niet meer.
quote:CommunityManagerViva schreef op 05 juli 2016 @ 16:11:

[...]

Ik zie dat je gebruik maakt van het forum op een tablet? Deze kun je terugvinden in het zgn hamburgmenu - de drie streepjes onder elkaar.

Groet,

CM VIVA

Nee, laptop en Chrome browser en kan op geen enkele manier gelijk terug naar actieve topics.

Ff wenen weer dus.

Dank in iedere geval voor de moeite. :-)
Inderdaad, welke rose
Ik heb niks meer. Alleen dit topic. De rest staat te links om in beeld te komen. Nog steeds S5.
Het ViVa forum logo is gigantisch groot!
quote:yasmijn schreef op 05 juli 2016 @ 16:15:

Ik heb niks meer. Alleen dit topic. De rest staat te links om in beeld te komen. Nog steeds S5.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 05 juli 2016 @ 16:12:

[...]

Bij mij is alles wit met grijze balken??

Bovenin in de zwarte balk.

Ik heb net op mijn mobiel mijn coockies weggegooid, maar ik weet mijn wachtwoord niet meer
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Mobiel doet t op wonderlijke wijze weer normasl
quote:yasmijn schreef op 05 juli 2016 @ 16:16:

Het ViVa forum logo is gigantisch groot!Was bij mij ook zo, heb mijn geschiedenis schoongemaakt en is weer prima.
quote:Moirai schreef op 05 juli 2016 @ 16:19:

[...]

Bovenin in de zwarte balk.

Ik heb net op mijn mobiel mijn coockies weggegooid, maar ik weet mijn wachtwoord niet meer Ik heb bovenin een witte balk met zwarte letters Viva.
quote:Ikhierhuh schreef op 05 juli 2016 @ 16:14:

[...]

Nee, laptop en Chrome browser en kan op geen enkele manier gelijk terug naar actieve topics.

Ff wenen weer dus.

Dank in iedere geval voor de moeite. :-)

Dan is je beeldscherm iets ingezoomed. Als je control indrukt en aan het scrollwieltje van je muis draait, kun je in- en uitzoomen. Even proberen. Anders control en de min op je toetsenbord na elkaar indrukken.

Groet,

CM VIVA
quote:Ikhierhuh schreef op 05 juli 2016 @ 16:11:

[...]

Ik zie nergens roze.Ik vind het toch wel mooi hoor, ben niet zo van roze maar dit heeft wel wat.
quote:yasmijn schreef op 05 juli 2016 @ 16:16:

Het ViVa forum logo is gigantisch groot!Dan moet je nog even je cookies wissen. Dit doe je dus zo:Tik op de app Internet.Tik rechtsboven op het pictogram met de drie puntjes.Veeg naar beneden en tik op Instellingen.Tik op Privacy > Persoonlijke gegevens verwijderen.Zet een vinkje achter Cookies en sitegeg.Tik op Verwijderen.

Groet,

CM VIVA
quote:Nicotientje schreef op 05 juli 2016 @ 16:26:

[...]

Ik vind het toch wel mooi hoor, ben niet zo van roze maar dit heeft wel wat.IK vind het zo ook meer dan prima. Roze en ik... nee, niet echt.
quote:Ikhierhuh schreef op 05 juli 2016 @ 16:11:

[...]

Ik zie nergens roze.Jij hebt nog een zwart-wit telefoon?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven