Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Goedenavond!

Nou heb ik veertien dagen geduld gehad met het wachten op een antwoord en niets vernomen, dus probeer ik het nog maar een keer.

Ik probeer mijn avatar te veranderen en krijg dan dit: error code: user::edit_icons::filename_error.

Zouden jullie alsjeblieft mij willen beantwoorden en daarbij willen vertellen wat er mis gaat?
quote:Cateautje schreef op 15 september 2016 @ 19:35:

Goedenavond!

Nou heb ik veertien dagen geduld gehad met het wachten op een antwoord en niets vernomen, dus probeer ik het nog maar een keer.

Ik probeer mijn avatar te veranderen en krijg dan dit: error code: user::edit_icons::filename_error.

Zouden jullie alsjeblieft mij willen beantwoorden en daarbij willen vertellen wat er mis gaat?

Beste Cateautje,

Het kan zijn dat jouw specifieke geval is blijven liggen. Bij deze heb je je jouw kwestie nogmaals onder de aandacht gebracht. Er wordt zo spoedig mogelijk naar gekeken.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bedankt!
Plista staat wederom vol met seks. Graag wil ik weten waarom de CM herself een paar maanden geleden aangaf dat 18+ inhoud niet meer getoond zou worden hierin. Dat semi geile verhaal over die leraar Frans valt echt niet onder de 'lijf' peiler namelijk.
Het scrollen gaat niet echt lekker momenteel. Hij hapert vaker op de advertenties waardoor die openen, met name die van Everlearn of zoiets. Ook loopt hij vaak vast en dan word ik uit internet Explorer gegooid. Windows Phone.
Ik wil graag een ava maar steeds errorrrr
quote:Twobirds2 schreef op 17 september 2016 @ 08:47:

Ik wil graag een ava maar steeds errorrrrMisschien in het avatartopic hulp vragen
Je bent zelf een theepot
quote:Deadpool schreef op 16 september 2016 @ 23:33:

Plista staat wederom vol met seks. Graag wil ik weten waarom de CM herself een paar maanden geleden aangaf dat 18+ inhoud niet meer getoond zou worden hierin. Dat semi geile verhaal over die leraar Frans valt echt niet onder de 'lijf' peiler namelijk.

Volgens mij is er niet aangegeven dat 18+ niet meer getoond zou worden. we zullen je opmerking doorgeven, meer kunnen wij hier verder niet aan doen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:coolpack2 schreef op 17 september 2016 @ 00:16:

Het scrollen gaat niet echt lekker momenteel. Hij hapert vaker op de advertenties waardoor die openen, met name die van Everlearn of zoiets. Ook loopt hij vaak vast en dan word ik uit internet Explorer gegooid. Windows Phone.

Zou je kunnen aangeven om welke advertenties het precies gaat een een printscreen willen mailen, dan kunnen wij dit doorgeven aan de technische dienst en kunnen zij er iets aan doen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:CommunityManagerViva schreef op 28 juni 2016 @ 22:04:

Beste forummers,

Dat er geen berichten zouden moeten worden getoond uit de categorieën seks & liefde en 18+ klopt. Ik zie inderdaad dat er af en toe wel een bericht uit een van deze categorieën in staat. Ik ga dit checken met het TD team.

Echter, sommige artikelen, zoals deze: http://www.viva.nl/lijf-l ... as-topless-heel-gewoon-2/ behoren tot de categorie lijf & lijn en worden daarom alsnog getoond.

Zodra er nieuw is vanuit de TD laten we het uiteraard weten.

Groeten,

CM VIVAGevonden, het is toch écht door de CM gezegd.
quote:Twobirds2 schreef op 17 september 2016 @ 08:47:

Ik wil graag een ava maar steeds errorrrr

Hoe groot is de avatar die je wilt uploaden?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-09-2016 23:32
Reden: off topic
% gewijzigd
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-09-2016 23:32
% gewijzigd
quote:ZombieQueen schreef op 17 september 2016 @ 20:36:

[...]

Gevonden, het is toch écht door de CM gezegd.

Duidelijk; wij hebben het zoals gezegd doorgegeven.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-09-2016 07:19
% gewijzigd
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-09-2016 07:20
% gewijzigd
Er loopt weer een reclame door de tekst ( ipad, safari)

dit topic

Je bent zelf een theepot
Mods, ik heb de optie mailen bij nieuwe reactie aangezet. Tot vandaag deed deze functie het prima. Maar er zijn inmiddels in dat topic meerdere berichten geplaatst maar geen mail. Kunnen jullie daar even naar kijken?

Bvd.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ik kan nog steeds niet met mijn eigen nick inloggen.
Mods, ik ben al even aan het mailen met forum@viva.nl over inloggen. Op mijn eigen laptop staat het ww automatisch aan, maar ik kan nergens anders inloggen op dit account omdat het ww dat ik had opgeschreven blijkbaar niet meer werkt.

Omdat ik maar telkens geen link ontving om een nieuw ww aan te maken op het account waarmee ik deze nick heb aangemaakt (en ik via mijn normale emailaccount met jullie heb gemaild) zouden jullie handmatig een nieuw ww. aanmaken. Maar dat was gisteren en sindsdien heb ik niets meer gehoord.

Is het niet mogelijk om een functie in te stellen dat je zelf een nieuw ww aan kunt maken? En dat je, nadat je account is aangemaakt, je eigen, normale emailadres eraan kunt koppelen zodat je daar mails van jullie ontvangt. Want tot in den treure moeten onthouden met welk account je een nick hebt aangemaakt is ook heel onhandig, als je dat account alleen maar gebruikt hebt om die nick aan te maken.

Want dit werkt zo niet, heel irritant, zeker ook als jullie opeens ook niet meer reageren op mails van mijn kant.
quote:ReservePhae schreef op 21 september 2016 @ 18:20:

Ik kan nog steeds niet met mijn eigen nick inloggen.

Kan je een mailje sturen naar forum@viva.nl met daarin de exacte foutmelding, dan gaan wij het uitzoeken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 21 september 2016 @ 22:40:

[...]

Kan je een mailje sturen naar forum@viva.nl met daarin de exacte foutmelding, dan gaan wij het uitzoeken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dat heb ik al gedaan.

Het zou vanmorgen opgelost worden. Ik kreeg vanavond bericht dat ze het morgen naar proberen.

Ik heb geen foutmelding, maar de link voor een nieuw ww aangeklikt. Sindsdien kan ik niet meer inloggen en ik krijg ook geen link in mijn mailbox.

Exact hetzelfde probleem waarvoor ik de vorige keer van nick gewisseld ben.
quote:_Wollstonecraft_ schreef op 21 september 2016 @ 19:20:

Mods, ik ben al even aan het mailen met forum@viva.nl over inloggen. Op mijn eigen laptop staat het ww automatisch aan, maar ik kan nergens anders inloggen op dit account omdat het ww dat ik had opgeschreven blijkbaar niet meer werkt.

Omdat ik maar telkens geen link ontving om een nieuw ww aan te maken op het account waarmee ik deze nick heb aangemaakt (en ik via mijn normale emailaccount met jullie heb gemaild) zouden jullie handmatig een nieuw ww. aanmaken. Maar dat was gisteren en sindsdien heb ik niets meer gehoord.

Is het niet mogelijk om een functie in te stellen dat je zelf een nieuw ww aan kunt maken? En dat je, nadat je account is aangemaakt, je eigen, normale emailadres eraan kunt koppelen zodat je daar mails van jullie ontvangt. Want tot in den treure moeten onthouden met welk account je een nick hebt aangemaakt is ook heel onhandig, als je dat account alleen maar gebruikt hebt om die nick aan te maken.

Want dit werkt zo niet, heel irritant, zeker ook als jullie opeens ook niet meer reageren op mails van mijn kant.

Er zijn inderdaad problemen met het aanvragen van nieuwe wachtwoorden, heel vervelend. Wachtwoorden moeten nu handmatig worden ingesteld en dit kan helaas even duren. Achter de schermen wordt er hard gewerkt aan een oplossing voor dit probleem, tot die tijd zullen we het helaas hiermee moeten doen....We zullen jouw idee zeker meenemen, dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Een mogelijkheid om zelf je wachtwoord aan te passen zou trouwens wel heel erg makkelijk zijn.
quote:ReservePhae schreef op 21 september 2016 @ 22:41:

[...]

Dat heb ik al gedaan.

Het zou vanmorgen opgelost worden. Ik kreeg vanavond bericht dat ze het morgen naar proberen.

Ik heb geen foutmelding, maar de link voor een nieuw ww aangeklikt. Sindsdien kan ik niet meer inloggen en ik krijg ook geen link in mijn mailbox.

Exact hetzelfde probleem waarvoor ik de vorige keer van nick gewisseld ben.

Er zijn dus inderdaad problemen met het aanvragen van nieuwe wachtwoorden, heel vervelend. Morgen zal het probleem worden opgepakt door de technische dienst. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven