Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 21 september 2016 om 22:49
quote:ReservePhae schreef op 21 september 2016 @ 22:47:
Een mogelijkheid om zelf je wachtwoord aan te passen zou trouwens wel heel erg makkelijk zijn.
Die mogelijkheid is er normaal gesproken wel, maar helaas werkt het nu niet.....
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Een mogelijkheid om zelf je wachtwoord aan te passen zou trouwens wel heel erg makkelijk zijn.
Die mogelijkheid is er normaal gesproken wel, maar helaas werkt het nu niet.....
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
donderdag 22 september 2016 om 09:19
quote:ModeratorViva schreef op 21 september 2016 @ 22:46:
[...]
Er zijn inderdaad problemen met het aanvragen van nieuwe wachtwoorden, heel vervelend. Wachtwoorden moeten nu handmatig worden ingesteld en dit kan helaas even duren. Achter de schermen wordt er hard gewerkt aan een oplossing voor dit probleem, tot die tijd zullen we het helaas hiermee moeten doen....We zullen jouw idee zeker meenemen, dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumOk, dank je!
[...]
Er zijn inderdaad problemen met het aanvragen van nieuwe wachtwoorden, heel vervelend. Wachtwoorden moeten nu handmatig worden ingesteld en dit kan helaas even duren. Achter de schermen wordt er hard gewerkt aan een oplossing voor dit probleem, tot die tijd zullen we het helaas hiermee moeten doen....We zullen jouw idee zeker meenemen, dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumOk, dank je!
donderdag 22 september 2016 om 13:41
Ik had voor een aantal topics een notificatie, zodat ik via email lees of er nieuwe posts zijn geplaatst. Sinds 14 september 2016 ontvang ik geen enkele notificatie meer van het Viva-forum. Er zijn wel nieuwe posts geplaatst in de desbetreffende topics. Wat is er gebeurd? Ik heb niets aan mijn instellingen gewijzigd.
donderdag 22 september 2016 om 14:36
quote:Zij-van-boven schreef op 22 september 2016 @ 13:41:
Ik had voor een aantal topics een notificatie, zodat ik via email lees of er nieuwe posts zijn geplaatst. Sinds 14 september 2016 ontvang ik geen enkele notificatie meer van het Viva-forum. Er zijn wel nieuwe posts geplaatst in de desbetreffende topics. Wat is er gebeurd? Ik heb niets aan mijn instellingen gewijzigd.Je bent niet de enige. Ik heb dit probleem gisteren ook gemeld.
Ik had voor een aantal topics een notificatie, zodat ik via email lees of er nieuwe posts zijn geplaatst. Sinds 14 september 2016 ontvang ik geen enkele notificatie meer van het Viva-forum. Er zijn wel nieuwe posts geplaatst in de desbetreffende topics. Wat is er gebeurd? Ik heb niets aan mijn instellingen gewijzigd.Je bent niet de enige. Ik heb dit probleem gisteren ook gemeld.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 23 september 2016 om 12:09
quote:hebjehaarookweer schreef op 22 september 2016 @ 19:22:
[...]
Ik heb die reclame (Tele2 toch?) nu in elk topic en ook niet weg te klikken.
Eveneens IPad/safari.
Vervelend. Zou je ons een printscreen willen sturen? Hier hebben wij er namelijk geen last van...Dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Ik heb die reclame (Tele2 toch?) nu in elk topic en ook niet weg te klikken.
Eveneens IPad/safari.
Vervelend. Zou je ons een printscreen willen sturen? Hier hebben wij er namelijk geen last van...Dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 23 september 2016 om 12:10
quote:SuzanneSuus schreef op 22 september 2016 @ 17:51:
In dit topic gaat de scrollreclame over de posts
Ipad/safari
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
In dit topic gaat de scrollreclame over de posts
Ipad/safari
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 23 september 2016 om 18:34
quote:ModeratorViva schreef op 23 september 2016 @ 12:10:
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumDaar is hij nu weg zie ik, als ik het weer zie zal ik een plaatje maken
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumDaar is hij nu weg zie ik, als ik het weer zie zal ik een plaatje maken
Je bent zelf een theepot
zaterdag 24 september 2016 om 08:40
zondag 25 september 2016 om 09:37
Ik vind het altijd bijzonder dat zij zo'n advertentie overal tegen komen en jullie zelf niet. Maar goed, hier komen dan de screenshots.
Je leest een toic en dan zie je ineens halverwege dit:
Duidelijk direct onder een post van iemand. En dan scroll je de advertentie door en dan zie je van de volgende post niet wie het plaatste en wat de bovenste regels waren:
Zowel op iPhone als iPad. Al enkele dagen lang. Bij mij en vele anderen blijkbaar.
Je leest een toic en dan zie je ineens halverwege dit:
Duidelijk direct onder een post van iemand. En dan scroll je de advertentie door en dan zie je van de volgende post niet wie het plaatste en wat de bovenste regels waren:
Zowel op iPhone als iPad. Al enkele dagen lang. Bij mij en vele anderen blijkbaar.
maandag 26 september 2016 om 00:02
Net kon ik gewoon een heel bericht niet lezen omdat het net onder de Tele2 advertentie stond.
Vind het toch frappant dat er niet eerder wordt ingegrepen mbt een advertentie, ook al zijn er meerdere klachten over. Op 22 september in de vroege avond was de eerste melding, er stond direct bij dat het de Tele2 reclame was. Waarom moet er dan eerst een screenshot komen (waar de 23e pas 's middags naar gevraagd werd), voordat jullie het geloven? Nu staat het screenshot er al uren en is er gewoon geen enkele reactie van jullie kant. Terwijl al 5x in het mod-topic is gepost door jullie, sinds het screenshot hier staat.
Vind het toch frappant dat er niet eerder wordt ingegrepen mbt een advertentie, ook al zijn er meerdere klachten over. Op 22 september in de vroege avond was de eerste melding, er stond direct bij dat het de Tele2 reclame was. Waarom moet er dan eerst een screenshot komen (waar de 23e pas 's middags naar gevraagd werd), voordat jullie het geloven? Nu staat het screenshot er al uren en is er gewoon geen enkele reactie van jullie kant. Terwijl al 5x in het mod-topic is gepost door jullie, sinds het screenshot hier staat.
maandag 26 september 2016 om 06:40
quote:-Kia-Ora- schreef op 21 september 2016 @ 18:18:
Mods, ik heb de optie mailen bij nieuwe reactie aangezet. Tot vandaag deed deze functie het prima. Maar er zijn inmiddels in dat topic meerdere berichten geplaatst maar geen mail. Kunnen jullie daar even naar kijken?
Bvd.
Ik quote mezelf maar even. Er is wel fijn ingegaan op het ww probleem maar dit wordt weer vergeten. Dat stond er boven. Kunnen jullie hier ook wat aan doen, alsjeblieft!
Ik ben trouwens niet de enige met dit probleem...
Mods, ik heb de optie mailen bij nieuwe reactie aangezet. Tot vandaag deed deze functie het prima. Maar er zijn inmiddels in dat topic meerdere berichten geplaatst maar geen mail. Kunnen jullie daar even naar kijken?
Bvd.
Ik quote mezelf maar even. Er is wel fijn ingegaan op het ww probleem maar dit wordt weer vergeten. Dat stond er boven. Kunnen jullie hier ook wat aan doen, alsjeblieft!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 26 september 2016 om 10:39
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 september 2016 @ 06:40:
[...]
Wellicht niet duidelijk aangegeven hier, maar we zijn aan het achterhalen wat er misgaat, en komen er op terug!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Wellicht niet duidelijk aangegeven hier, maar we zijn aan het achterhalen wat er misgaat, en komen er op terug!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 26 september 2016 om 10:49
Beste forummers,
De Tele2 reclame is een reclame waar je over heen kunt scrollen. Deze gaat niet over de content heen, maar schuift de content op.
Dit is dus geen bug. Excuus voor het eventuele ongemak.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
De Tele2 reclame is een reclame waar je over heen kunt scrollen. Deze gaat niet over de content heen, maar schuift de content op.
Dit is dus geen bug. Excuus voor het eventuele ongemak.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum