Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:S0LEIL schreef op 12 februari 2016 @ 20:31:

Sinds een week ofzo schiet ik, als ik een topic open (om te lezen), met regelmaat automatisch helemaal naar onderaan de pagina (en dan ook echt echt onderaan).

Dat is best onhandig, want ik lees met nieuwe reacties bovenaan.

Mobiel overigens.Dit heb ik al een hele tijd en gemeld. Kwam door de reclames ofzo.
quote:Moiren_ schreef op 12 februari 2016 @ 20:47:

[...]

Dit heb ik al een hele tijd en gemeld. Kwam door de reclames ofzo.O, ik lees niet altijd alles. Maar volgens mij heeft het niks met reclames te maken, het is niet als er nog iets aan het laden is ofzo.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-02-2016 13:26
Reden: Off-topic
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-02-2016 13:25
% gewijzigd
quote:S0LEIL schreef op 12 februari 2016 @ 21:05:

[...]

Dat dacht ik wel, maar ik denk ik steun je nog even, dan is het duidelijk dat het écht wel erg is

Het is onwijs vervelend.

Net als dat je bij een pb de ene keer in bij het geplaatste bericht uit komt en de andere keer bij het eerste.
quote:Moiren_ schreef op 12 februari 2016 @ 21:06:

[...]

Het is onwijs vervelend.

Net als dat je bij een pb de ene keer in bij het geplaatste bericht uit komt en de andere keer bij het eerste.O ik kom altijd bij de eerste uit. Dat is ook irritant inderdaad, die heb ik al tig keer gelezen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-02-2016 13:19
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-02-2016 13:18
% gewijzigd
.

Sinds een week ofzo schiet ik, als ik een topic open (om te lezen), met regelmaat automatisch helemaal naar onderaan de pagina (en dan ook echt echt onderaan).

Mobiel overigens.

Beste Soleil,

Na het weekend zal er gereageerd worden op bovenstaande.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:KyloRen schreef op 12 februari 2016 @ 20:25:

Ik hoop dat ik hier goed zit

Ik weet dat de zoekfunctie hier op Viva niet altijd goed werkt. Als ik iets zoek (bijvoorbeeld ''grappig'') dan zie ik onderin dat er 14 pagina's zijn met resultaten (Klik) Echter, als ik verder klik, kom ik niet verder dan pagina 10. Vanaf pagina 11 krijg ik te zien dat er geen resultaten zijn gevonden. (Klik)

Soms gebeurt dit al vanaf pagina 7 bij het zoeken.

Beste KyloRen,

Na het weekend zal er op bovenstaande gereageerd worden.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

We hebben weer scrolladvertentie die de pagina in de war gooit!

Van een of ander kledingmerk

Ik weet dat de zoekfunctie hier op Viva niet altijd goed werkt. Als ik iets zoek (bijvoorbeeld ''grappig'') dan zie ik onderin dat er 14 pagina's zijn met resultaten (Klik) Echter, als ik verder klik, kom ik niet verder dan pagina 10. Vanaf pagina 11 krijg ik te zien dat er geen resultaten zijn gevonden. (Klik)

Bedankt voor de melding, wij gaan dit probleem melden bij de technische dienst. Ik laat het weten zodra het is opgelost. Excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Mobiel overigens.

Op wat voor mobiel forum je, en op welke browser?

Het zou voor ons heel zinvol zijn als je een aantal keer dat je naar onderaan de pagina springt, een print screen kunt maken en deze door kan mailen. Dan kunnen we namelijk onderzoeken of je telkens naar een bepaald 'element' op de pagina wordt gestuurd, of dat het ergens anders mee te maken heeft. Tevens goed om te weten op welke topics/pijlers dit voorkomt en met welke frequentie.

Alvast dank voor je hulp, ik hoop dat we snel kunnen achterhalen wat er mis gaat.

Groet,

CM VIVA
Zojuist had ik zowel een Axe als een Mango reclame die afspeelden, bewogen, terwijl ik op 4G zat. Is dat nou echt nodig? Dat vreet data en die is al niet bepaald laag bij dit forum.
Ivm een nogal storende fout in een topictitel heb ik een topic gestaft. Daar staat dan geen melding automatisch in zoals wel is bij een post
Je bent zelf een theepot
Leuk, de smileys bij pb's!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ohw, alleen bij het eerste bericht dus
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Net een bewegende, grote, lastig weg te schuiven reclame van Axe. En nee, ik zit niét op wifi.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:S0LEIL schreef op 17 februari 2016 @ 12:03:

Zojuist had ik zowel een Axe als een Mango reclame die afspeelden, bewogen, terwijl ik op 4G zat. Is dat nou echt nodig? Dat vreet data en die is al niet bepaald laag bij dit forum.

Banners bewegen (bijna) altijd - daar kan niets aan veranderd worden. Filmpjes zullen niet uit zichzelf afspelen om het datagebruik te beperken.

Groet,

CM VIVA
quote:SuzanneSuus schreef op 18 februari 2016 @ 09:13:

Ivm een nogal storende fout in een topictitel heb ik een topic gestaft. Daar staat dan geen melding automatisch in zoals wel is bij een post

Dit komt doordat wanneer je een bericht staft, hij de code van het gestafte bericht meegeeft. Bij een heel topic is dit niet nodig, en dus zie je geen code. Stafjes op topics zijn uiteraard gewoon zichtbaar voor ons.

Groeten,

CM VIVA

De problemen met de zoekfunctionaliteit zouden opgelost moeten zijn.

Dank voor de melding.

Groet,

CM VIVA
quote:CommunityManagerViva schreef op 19 februari 2016 @ 08:52:

[...]

De problemen met de zoekfunctionaliteit zouden opgelost moeten zijn.

Dank voor de melding.

Groet,

CM VIVABij mij niet .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 19 februari 2016 @ 09:03:

[...]

Bij mij niet .

Kun je uitleggen wat er precies mis gaat? Welk zoekwoord gebruik je, en wat klopt er niet volgens jou?

Hoor het graag!

Groet,

CM VIVA
Ik heb gister en vandaag gelezen dat mensen de PB-functie niet konden gebruiken (terwijl die wel aan stond). Twee afzonderlijke meldingen dus. Misschien iets om even naar te kijken.
Zou alsheblieft die irritante reclame van Nutricia verwijderd mogen worden, kom zo wat in iedere reckame voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven