Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wilhetnietweten schreef:
19-10-2017 21:18
Ik stel voor om pas aan een nieuw topic te beginnen als er eens een mod met goed nieuws komt. Bijvoorbeeld dat er een bug is opgelost! O_O
Jij legt de lat wel erg hoog
Corona67 schreef:
19-10-2017 21:21
Jij legt de lat wel erg hoog
Ah, toe! 1 bugje oplossen kan toch wel? :biggrin:
Ik probeer te zoeken of het al ergens staat maar misschien zoek ik niet goed genoeg..

Ik kan dus geen priveberichten versturen, alles blijft in mijn postvak uit staan. Hoe kan dit? Ook zie ik helemaal geen icoontjes onder avatars om te zien of gebruikers wel of geen PB's willen ontvangen.
llamaduck schreef:
20-10-2017 13:12
Ik probeer te zoeken of het al ergens staat maar misschien zoek ik niet goed genoeg..
Inderdaad. ;-)
Ik ben benieuwd wanneer de melding komt dat de stekker uit dit tranendal-forum wordt getrokken. Technisch loopt het voor geen meter en qua beleid, euh...
HuLang schreef:
20-10-2017 13:51
Ik ben benieuwd wanneer de melding komt dat de stekker uit dit tranendal-forum wordt getrokken. Technisch loopt het voor geen meter en qua beleid, euh...
Ik denk ook dat die melding gaat komen.

Het project "vernieuwd forum" is aan de goedkoopste aanbieder vergeven. En het het geplande projectbedrag is nu op.
Blijkbaar wordt er geen extra pot met geld beschikbaar gesteld om alles op te lossen, en mag die ene TD-er, die totaal niet weet wat die goedkoopste aanbieder heeft lopen klootviolen, af en toe eens 10 minuten kijken naar het forum of hij/zij er iets mee kan.
Corona67 schreef:
20-10-2017 14:17

Het project "vernieuwd forum" is aan de goedkoopste aanbieder vergeven. En het het geplande projectbedrag is nu op.
Blijkbaar wordt er geen extra pot met geld beschikbaar gesteld om alles op te lossen, en mag die ene TD-er, die totaal niet weet wat die goedkoopste aanbieder heeft lopen klootviolen, af en toe eens 10 minuten kijken naar het forum of hij/zij er iets mee kan.
Jup, precies mijn gedachte ook inderdaad.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Corona67 schreef:
20-10-2017 14:17

Het zal natuurlijk (nog) niet toegegeven worden, maar ik denk dat je er niet ver vanaf zit. Anders is het niet te verklaren dat het oplossen van een paar simpele bugs zo ontiegelijk lang duurt.
Wilhetnietweten schreef:
20-10-2017 14:26
Het zal natuurlijk (nog) niet toegegeven worden, maar ik denk dat je er niet ver vanaf zit.
Het is anders wel het ideale moment: op het eind van een totaal overbodig bugtopic. Stel dat "ze" ons nog eens 3000 meldingen aansmeren waar dan vervolgens niets mee gedaan wordt, dat is toch alleen maar puur masochisme? :mrgreen:
Wilhetnietweten schreef:
20-10-2017 13:48
Inderdaad. ;-)
Nou bedankt voor deze opheldering ;)
Gezien de hieropvolgende reacties mag ik er vanuit gaan dat meer mensen met oa hetzelfde probleem zitten en er al (langere tijd) niets aan gedaan wordt?
Jep.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Nou, toch maar weer iets melden. Al is het alleen maar voor het therapeutisch effect :steam: :
Die stem die schijnbaar uit het niets begint te praten : "Heeft u een hypotheek, heeft u ......" . Dan ben ik met een hartverzakking al weer weggeklikt.
Sinds wanneer is mensen schrik aanjagen een manier om een product te verkopen ?
"Rot op, engerd" roep ik af en toe :facepalm:
nounou
Ik heb in een topic gereageerd, maar dit topic staat niet in mijn lijst `gereageerd`.

Topics waarin ik 984 jaar geleden heb gereageerd staan wel in mijn lijst.
Uhhhh, waarom??
MonteCara schreef:
21-10-2017 20:28
Ik heb in een topic gereageerd, maar dit topic staat niet in mijn lijst `gereageerd`.

Topics waarin ik 984 jaar geleden heb gereageerd staan wel in mijn lijst.
Uhhhh, waarom??
Wil je even een printscreen emailen?
Corona67 schreef:
21-10-2017 20:31
Wil je even een printscreen emailen?
Hahaha, ik vind het zo leuk dat je er weer bent!
Effe mailen ja...
MonteCara schreef:
21-10-2017 21:35
Hahaha, ik vind het zo leuk dat je er weer bent!
Gaan we samen deel 4 van het bug topic vollullen?
Tot nu toe moet ik één keer per week inloggen. Irritant, omdat ik gewend was oneindig ingelogd te blijven op het oude forum, maar daar hoor je me verder niet over. Afgelopen week moest ik, op dezelfde telefoon, in hetzelfde openstaande tabblad van mijn browser, vijf keer (!) opnieuw inloggen. Het wordt er niet beter op. Integendeel.
Mag die reclame met die vallende tomaten er alsjeblieft uit??? Hij komt ongeveer 3x per pagina voorbij, om gek van te worden. :evil:
Ik zie dat een topic was afgesloten, onder mom van trollen TO? Het was eerder dat de reageerders aan het trollen waren.

ik heb het hier over

ragnorrk. Hij krijgt nu een ban, uit het topic en zijn reacties zat hij niet te trollen, eerder de comments van anderen in zijn topic zaten te trollen omdat ze zich irriteerden aan dat hij zich in termen van dominantie en controle beschreef. Dit wekt irritatie op bij mensen kennelijk, maar dat is nog niet trollen. De man heeft gewoon problemen met zelfexpressie en sturing leven , dat gaf die zelf ook aan dat hij door ouders dit nooit had mogen doen, en nu dus wat te passief is erdoor.

hier de cached reacties, waarop te zien is dat hij ingemaakt wordt. Zijn schuld dat een onhandig topic dan verpest wordt? Lijkt me van niet.

https://webcache.googleusercontent.com/ ... clnk&gl=nl

anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 16:01
68.33% gewijzigd
swifty schreef:
22-10-2017 14:25
Ik zie dat een topic was afgesloten, onder mom van trollen TO? Het was eerder dat de reageerders aan het trollen waren.

ik heb het hier over

ragnorrk. Hij krijgt nu een ban, uit het topic en zijn reacties zat hij niet te trollen, eerder de comments van anderen in zijn topic zaten te trollen omdat ze zich irriteerden aan dat hij zich in termen van dominantie en controle beschreef. Dit wekt irritatie op bij mensen kennelijk, maar dat is nog niet trollen. De man heeft gewoon problemen met zelfexpressie en sturing leven , dat gaf die zelf ook aan dat hij door ouders dit nooit had mogen doen, en nu dus wat te passief is erdoor.

hier de cached reacties, waarop te zien is dat hij ingemaakt wordt. Zijn schuld dat een onhandig topic dan verpest wordt? Lijkt me van niet.

-
Ik denk dat je dit beter in het modtopic kunt zetten, hier lezen de mods niet ;-)
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alixane schreef:
22-10-2017 15:36
-
Ik denk dat je dit beter in het modtopic kunt zetten, hier lezen de mods niet ;-)
ja bedankt doe ik!
Wanneer wordt er nou eens wat aan de kutreclames gedaan die je hele beeld vullen en je niks meer aan kunt klikken? Eerst was het alleen t mobile maar nu ook Kia en marktplaats. Als dit niet binnen een week verholpen is pleur mij dan maar dit forum af
Wanneer wordt die kutbug van het niet naar de laatse reactie kunnen doorklikken via het ballontje nou eindelijk eens opgelost??
Heel ergerlijk.
En dat ik nog stééds niet op het forum kom via de standaard browser op mijn Samsung smartphone vind ik ook :thunder:
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven