Reactie- en Bugtopic 4
donderdag 2 november 2017 om 22:40
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden hier kwijt
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons hier!
Je moet het eigenlijk mailen.. Maar who are you kidding...
En daarbij is het misschien handig, mocht je willen mailen, een link van dit topic bij te voegen.
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hieronder
overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... #p27088537
Waarschijnlijk ziet dat overzicht er over een jaar nog zo uit, maar ach, het staat leuk.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden hier kwijt
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons hier!
Je moet het eigenlijk mailen.. Maar who are you kidding...
En daarbij is het misschien handig, mocht je willen mailen, een link van dit topic bij te voegen.
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hieronder
overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... #p27088537
Waarschijnlijk ziet dat overzicht er over een jaar nog zo uit, maar ach, het staat leuk.
anoniem_356686 wijzigde dit bericht op 02-11-2017 23:12
0.78% gewijzigd
dinsdag 14 november 2017 om 10:48
dinsdag 14 november 2017 om 10:48
Welk wachtwoord neem jij?zazamaenade schreef: ↑14-11-2017 10:27Ik zou denk ik een ander wachtwoord maken en kijken wat er dan gebeurt.
Zelf ga ik ook maar weer eens een ander wachtwoord nemen voor het forum, is wel zo verstandig, misschien![]()
Ik heb altijd moeite om weer een nieuw wachtwoord te verzinnen
anoniem_356686 wijzigde dit bericht op 14-11-2017 10:50
59.82% gewijzigd
dinsdag 14 november 2017 om 10:49
Ik denk dat de TD het vandaag nog gaat oplossenvivapimpelmees schreef: ↑14-11-2017 10:48Ja! Dit wilde ik dus komen melden hier. Ik had dit voor t eerst toen ik net via Adblock inlog. Maar op een gegeven moment was het weg. Maar sinds deze week weer terug. Echt bloedirritant.
dinsdag 14 november 2017 om 11:07
dinsdag 14 november 2017 om 11:08
Spaties mogen niet in een wachtwoord hoorzazamaenade schreef: ↑14-11-2017 11:07Hetzelfde als jij ! Misschien kan de Technische Dienst een nieuw wachtwoord voor ons allemaal voorstellen, dat dan alle problemen zijn opgelost![]()
dinsdag 14 november 2017 om 11:28
Hénukanikhetookbuitenhetkadertikkenenweetjewathetlijkttehelpentegendieleesookmeukaanderechterkantwantopeenszieikhetnietmeerenikgebruikgeenadblockersorry
mensenditisnatuurlijktotaalonleesbaarmaarhetisslechtseenexperimentdustrekjevanmijmaarniksaanalsjedataldeed.
Wat ik me afvraag : zien jullie het bovenste deel van deze post ook buiten het kader, of doet-ie dat alleen bij de poster zelf ?
Gedver, wat een uit de hand gelopen bende ben ik er van aan het maken
Hopelijk is het voor anderen nog een beetje amusant.
mensenditisnatuurlijktotaalonleesbaarmaarhetisslechtseenexperimentdustrekjevanmijmaarniksaanalsjedataldeed.
Wat ik me afvraag : zien jullie het bovenste deel van deze post ook buiten het kader, of doet-ie dat alleen bij de poster zelf ?
Gedver, wat een uit de hand gelopen bende ben ik er van aan het maken
zazamaenade wijzigde dit bericht op 14-11-2017 11:35
33.42% gewijzigd
nounou
dinsdag 14 november 2017 om 11:36
zazamaenade schreef: ↑14-11-2017 11:24ModeratorCoronaheeftverordonneerddatwegeenspatiesmeermogengebruikendatschijntdewerkingvanhetforumteverbeteren.

beetje dit idee
dinsdag 14 november 2017 om 11:49
dinsdag 14 november 2017 om 12:14
Yasmijn, kun je ook niet via je eigen eerdere reacties of bookmarks daar komen waar je wilt ?
Mij lukt dat wel (op desktop) Het is een omweg, een zandpad zeg maar, maar er is over te lopen
nounou
dinsdag 14 november 2017 om 12:51
Heb alleen een desktop op werk, dus daar begin ik allemaal niet aan.zazamaenade schreef: ↑14-11-2017 12:14Yasmijn, kun je ook niet via je eigen eerdere reacties of bookmarks daar komen waar je wilt ?
Mij lukt dat wel (op desktop) Het is een omweg, een zandpad zeg maar, maar er is over te lopen![]()
Mobiel moet gewoon werken.
En de iPad
dinsdag 14 november 2017 om 22:23
Wow, waar komt dit optimisme vandaan?zazamaenade schreef: ↑14-11-2017 11:49![]()
De militairalspartnerbug is nog steeds niet opgelost. Zullen we een weddenschap erover afsluiten hoe lang het duurt ?
Wie doet er mee ? Ik gok : nog 4 uur, dus grofweg om 16.00 uur is het opgelost.
Wat denken jullie ?
Toedeloe, tot later![]()
Ik denk dat de kans groter is dat Nederland volgens jaar wereldkampioen voetbal wordt.
dinsdag 14 november 2017 om 22:41
Misschien nog een keer daar reageren om te kijken of het echt is opgelost?
dinsdag 14 november 2017 om 23:05
Ja, ik zie nu ook wel dat dat wat dwaas was. Gelukkig heeft er niemand mee gewed en ben ik nu niet een fles dure wijn armer
Het was vanmorgen waarschijnlijk een dwaze poging de moed erin te houden. Ik heb gewoon echt geen zin om er chagrijnig van te worden.
En dat voetbal mag je houden, voorgoed. Nooit meer een wereldkampioenschap voetbal, dát is pas durven dromen
nounou