Reactie op Marktplaats advertentie... Ieuww...

10-04-2010 13:58 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ieuwww wat ik nu heb meegemaakt... Echt te goor voor woorden...

Ik kreeg een reactie op mn schoenen die ik te koop heb staan:

Geachte Liedjepiedje,

wat is de vraagprijs? in welke staat verkeren ze? kunnen ze worden opgehaald bij u?

Ik schrijf terug:

Goedemiddag,

Ze verkeren in goede staat en mogen opgehaald worden.

U kunt een bod doen. Dan kunnen we onderhandelen over de prijs.

Dan krijg ik dit:

hoi liedjepiedje, mooie schoenen! als u er op kunt lopen bij het ophalen, zou u in mn ballen trappen voor 50 euro?

Mijn reactie:

GATVERDAMME!!!!! Ben je ziek bij je hoofd ofzo??

Zijn reactie:

gatverdamme toch niet? je hoeft alleen maar de schoenen aan te doen en te voetballen. nu vraagt iemand het aardig en geeft je er zelfs geld voor (50 euros) als iemand op straat je lastig viel dan had je het gratis gedaan

Ieuwwww dit is toch verschrikkelijk?! Echt... alleen al het idee..

Ik vraag me dan echt af of er mensen zo gek zijn om dit te doen...

Hebben anderen ook wel eens zoiets dergelijks meegemaakt?
Ja hoor, alleen reageer ik niet op zulke lieden. Waarom jij wel?...
Omdat ik zo geschokt was... en er zo van gruwelde...
ach, gewoon iemand met een fetisj, ik zou er ook niet op reageren. Zonde van de tijd, net als je er druk over te maken. Persoonlijk zou ik even verbaasd zijn en dan keihard lachen
Ik zou veel meer geld vragen en zeggen dat als hij 500 euro wil betalen ik mijn puntlaarzen aan wil trekken.
Hahha... Ik moet er ook wel hard om lachen maar alleen het idee al... IEUWWW Ik vind het zo'n vies idee...
hmm..hier nog zoiets....ik kreeg 20 euro extra als ik gedragen pantykousjes bij zou doen...ehm...
quote:meerkleur schreef op 10 april 2010 @ 14:08:

hmm..hier nog zoiets....ik kreeg 20 euro extra als ik gedragen pantykousjes bij zou doen...ehm...Ik zeg... doen!
haha, makkelijk verdiend
Tsssssk, hoe haalt ie het in zijn hoofd zeg? 50 euro om in zijn ballen te trappen...

Zoiets kost minstens 100 euro, de vrek!
quote:minny schreef op 10 april 2010 @ 14:12:

Tsssssk, hoe haalt ie het in zijn hoofd zeg? 50 euro om in zijn ballen te trappen...

Zoiets kost minstens 100 euro, de vrek! Whahaaha voor mij minstens duizend euro...
Who cares? Ik krijg met enige regelmaat dergelijke vragen mbt m'n pumps en panty. Alleen dan niet schoppen, maar om aan te snuffelen of zoiets. Er wordt doorgaans goed voor geboden, dus verkoop ik met gemak m'n pumps en/of panties.
Ik zie het probleem niet zo. Of je vindt het een goede deal en je doet het. Of je houdt er niet van en je doet het niet.

Ik zie de reden om te gruwelen niet. Ten eerste: het hóéft niet, en ten tweede, je houdt toch je schoenen aan?
ach joh. Ik koop een pak onderbroekjes bij de H&M, frommel ze een keer langs mijn muts en verkoop ze voor 20 euro.

per stuk.
Ik heb zo een tijdje mijn geld verdiend. Stuur hem maar naar mij door
quote:Moordwijf schreef op 10 april 2010 @ 14:17:

ach joh. Ik koop een pak onderbroekjes bij de H&M, frommel ze een keer langs mijn muts en verkoop ze voor 20 euro.

per stuk.

Grapje.

Dit meen je toch niet echt hé? ( tja mij kun je alles wijs maken )
Hahahaha.... ik zou in een deuk liggen. En daarna verder onderhandelen over de prijs natuurlijk.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
hahaha ik vind het wel humor maar kan ook begrijpen dat je er niet van gediend bent, maar ik vond het wel grappig :D
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ik vind het altijd toch een beetje raar, er is toch een aparte rubriek op marktplaats waar hij contact kan zoeken..

Maar ach wel lekker makkelijk verdient, zou het alleen niet bij je thuis doen stel dat ie echt langskomt en het is één of andere creep...
Ik zou dit echt nooit doen, ben een beetje preuts misschien. Maar echt alleen het idee al....

En inderdaad gelukkig hoeft het niet, maar ik gruwel gewoon van het idee dat iemand daar behoefte aan heeft. Niet dat het zo vies of slecht is, maar gewoon een raar idee,
quote:meerkleur schreef op 10 april 2010 @ 14:08:

hmm..hier nog zoiets....ik kreeg 20 euro extra als ik gedragen pantykousjes bij zou doen...ehm...

Oh dat zou ik gewoon doen.

20 euro voor een paar oude zweterige pantykousjes ? Prima hoor.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:borodini schreef op 10 april 2010 @ 14:54:

[...]

Oh dat zou ik gewoon doen.

20 euro voor een paar oude zweterige pantykousjes ? Prima hoor.dat zou ik ook nog wel doen, als ik diegene maar niet hoeft te ontmoeten....
Lachen toch? Ik zou 'm vooral niet al te serieus nemen....
Tja, bij de schoensectie in MP zweven al jaren dit soort rare mannen rond. Ik snap het echt niet, maar ze doen regelmatig vreemde verzoekjes..... Ik hou me er buiten en ga ze geen zweterige sokken ed opsturen.... De gedachte dat iemand op mijn zweetlucht afrukt, vind ik echt niet geil namelijk.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven