reacties op sommige vragen - deel twee

03-06-2010 12:20 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het vorige, gesloten topic, reageerde Angel 5:

Voordat we opnieuw verzanden in een "Wie is het groepje"- topic; deze gaat op slot.

@TO: wanneer je je afgezeken voelt, of je ziet dat er ergens regels worden overtreden; licht de moderators in dmv de meldknop, rechtsboven een bericht (vergrootglaasje). Wij beoordelen dat of er al dan niet ingegrepen wordt

Het valt mij ook op dat er een vaste club lijkt te bestaan die een vraag, stelling of TO massaal begint af te zeiken: "gein maken" zoals dit door (sommige) Angels wordt genoemd.

Als het echt de spuigaten uitloopt (er was een topic met in totaal 8 pagina's waar geen enkele normale reactie kwam op de TO en werd hij uitgemaakt voor vanalles en nog wat. (Bijna) niemand reageerde op de simpele en duidelijke vraag in de OP.

Het heeft een hele dag geduurd voor het topic werd opgeschoond door een Angel.

Nu het groepje "geinmakers" onder de aandacht wordt gebracht, in het reeds gesloten topic" is het binnen enkele momenten door een Angel gesloten.

"Wij beoordelen dat of er al dan niet ingegrepen wordt."

Inderdaad.

Stelling om te reageren is dus niet alleen "valt het op dat er een club forummers is die steeds afzeik-reacties plaatst" maar ook "moddereren Angels altijd in het voordeel van leden die al lang lid zijn" en "waarom worden de "geinmakers" niet zo duidelijk toegesproken als de TO van het door mij aangehaalde topic?"
Viva la vida
Nola en ndh86,

Juist om dit soort zaken worden dit soort topics dichtgegooid: er zijn duidelijk richtlijnen met betrekking tot het melden van ervaren onrecht. Ten eerste door het direct te melden bij een Angel zelf, ten tweede zijn er ook nog eens allerhande beleids- en napraattopics in het leven geroepen, juist voor dit soort aangelegenheden.

Het is dan ook best wel flauw om dan ook nog eens opnieuw het zoveelste (ja heus) topic te openen omdat jij die lijnen niet wenst te gebruiken. En dan is het echt maar wél internet.

Je kunt ook altijd nog deze op je desktop opzoeken en eens uitproberen wat er gebeurt als je er op klikt....

quote:mylenevalerie schreef op 03 juni 2010 @ 12:45:

[quote]ndh86 schreef op 03 juni 2010 @ 12:42:

[...]

Ik reageer ook op dat soort zaken, maar op één of andere manier komt er niet veel bijval. Eerder tegenaanval op de persoon die er iets van zegt. Niet gemerkt dat jij werd aangevallen als jij de zooi on-topic probeerde te brengen? Als jij eens aangaf "Joh hou het on-topic, en als je iemand zijn taalfouten verbetert, doe het dan alsjeblieft goed..."

Enneh, als je dan reageert.... krijg je een gezellig lulverhaal mailtje van een Angel, dat er maar 30 minuten per dag beschikbaar is voor het bijhouden van de topics. Jah, en dáárom verbaasde het mij dat juist een topic over de "gein-makers" binnen de "twee pagina's" op slot zat, terwijl topics waarop wordt afgezeken EN de hulp van een Angel wordt ingeroepen een hele dag open blijven..........[/quote]

De angels zijn niet 24 uur per dag hier aanwezig, die hebben ook nog irl een baan/sociaal leven/enz. Dus dan kan het zijn dat een topic iets later gesloten wordt.Geweldige verdediging van de Angels. Zelf toevallig een setje vleugels en een rugnummer?
Viva la vida
quote:Evidenza schreef op 03 juni 2010 @ 12:37:

Ik vind het niet aan de Angels om te zorgen dat een TO een passend antwoord krijgt.

Waarom reageer je dan zelf niet in zo'n topic op de raddraaiers? Zeg daar dan wat je er van vindt, hier wordt het weer zo'n gespeculeer op niets af.Ik had het niet beter kunnen zeggen. Ook deze gaat weer op slot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven