Recept voor duif

20-03-2011 09:02 30 berichten
Nu woon ik 6 jaar in mijn prachtige appartementje en heb het heerlijk naar mijn zin,en dan...........................komt de lente!

Al 6 jaar als de lente begint word ik geteisterd door een houtduif die er van overtuigd is dat hij met zijn vriendin een nestje wil bouwen op één van mijn balkons en hoe vaak ik hem ook verjaag, hij is binnen 5 minuten weer terug. Vanmorgen maakte hij me met z'n irritante geroekoe om kwart over 7 wakker en dat op een zondagmorgen

Nou heeft mijn buurman een net gespannen om hem weg te houden,maar dat zie ik als een laatste oplossing.Al heel veel verzonnen , maar niets lukt om die grafduif weg te houden. Ik krijg zelfs trek in hem, zo erg is het al met me gesteld.

Wie heeft de gouden tip om van hem af te komen, zonder dat ik over hoef te gaan op het spannen van een net?
Alle reacties Link kopieren
Van die pinnen op je balkon? Zie ik vaak om duiven weg te krijgen. Ik weet niet hoe het heet, noch waar je het kunt halen of bevestigen. Maar t lijkt mij wel een afdoende oplossing.

Sterkte; t zijn zúlke grafbeesten! Goddank geen last meer van sinds ik uit de grote stad weg ben.

(met kerst overigens een duif bereid met spek en bier; het was niet weg te krijgen)
quote:Aureel schreef op 20 maart 2011 @ 11:05:

Van die pinnen op je balkon? Zie ik vaak om duiven weg te krijgen. Ik weet niet hoe het heet, noch waar je het kunt halen of bevestigen. Maar t lijkt mij wel een afdoende oplossing.

Sterkte; t zijn zúlke grafbeesten! Goddank geen last meer van sinds ik uit de grote stad weg ben.

(met kerst overigens een duif bereid met spek en bier; het was niet weg te krijgen) Ik had het een keer met eend met kerst en ik kreeg extra lange tanden omdat de eenden bij mij aan de overkant keihard aan het kwaken waren. Doen we ook maar niet meer.
Vreselijk, ik leef met je mee. Hier ook een paar duiven in de boom aan de overkant. Gék word ik er van. Af en toe zitten ze ook op de schoorsteen. Helemaal fijn, komt het geluid keihard de woonkamer in.

Vieze vliegende ratten...

Het enige wat ik zo kan verzinnen is neem een kat. Of knal wat vuurwerk af.

Vogeltjes die 's ochtends fluiten vind ik nog wel gaan. Ook al kunnen die ook best hard fluiten dat je er wakker van blijft.

Succes!
quote:Cateautje schreef op 20 maart 2011 @ 09:41:

[...]

Nee dit is geen patakip, dit is een houtduif, zo eentje met een zwarte kring rond zijn nek. Hij ziet er keurig uit , echt een heer van stand, maar een karakter om op te schieten, wat een #$@%$*&^#^@&beest!

Een zwarteboordencrimineel!

quote:eleonora schreef op 20 maart 2011 @ 11:40:

[...]

Een zwarteboordencrimineel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven