regent het al ergens?

19-06-2013 08:40 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk hoopvol naar buienradar... Ik heb zelfs de lamellen zonwering iets opengezet voor een eventueel mooi spektakel...
quote:luni schreef op 20 juni 2013 @ 14:26:

Er zijn trouwens mensen die de rode vlakken op buienradar opvatten als onweer maar dat is gewoon een grote hoeveelheid water hoor, zie legenda onderin:

[afbeelding]

Ik vat dat ook zo op, hoewel ik mij afvraag waarom men daarvoor de kleur rood gebruikt, of de hoeveelheid water rechtvaardigt een weeralarm.

Als je kaartjes met onweer wilt zien, moet men naar een ander kaartje gaan, en niet het kaartje waar Luni naar verwijst.
World of Warcraft: Legion
quote:lilyofthevalley schreef op 20 juni 2013 @ 14:31:

Ik ga het lot tarten en toch nog even eerst stofzuigen en de was ophangen voor ik boodschappen ga doen. Ook wel spannend.Living on the edge
quote:hans66 schreef op 20 juni 2013 @ 14:34:

[...]

Ik vat dat ook zo op, hoewel ik mij afvraag waarom men daarvoor de kleur rood gebruikt, of de hoeveelheid water rechtvaardigt een weeralarm.

Als je kaartjes met onweer wilt zien, moet men naar een ander kaartje gaan, en niet het kaartje waar Luni naar verwijst.Precies!
Het regent niet, het hoost
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Rode vierkantjes met gele kruisjes erin.
quote:merano schreef op 20 juni 2013 @ 14:38:

Het regent niet, het hoost Hier is het ook gestopt met zachtjes regenen.
Schiphol nog niets,.
Ok, driekwart huis gezogen en was opgehangen, nu toch maar eerst boodschappen...
Ook in Arnhem is het inmiddels al een poosje aan het plensen met

een paar zachte klappen erbij.

Heerlijk, ook voor mn tuintje...
Regen midden Betuwe! M'n planten zijn er blij mee.
Nu wil ik keiharde onweer ook!
De eerste druppels zijn een feit !

Noord-holland / randstad
Toch niet dag 2 helemaal niks he!? Knallen met die handel!
Ja, hier regent het al een kwartier en ik hoor nu onweer in de verte, in het midden van het land.
quote:flakes schreef op 20 juni 2013 @ 15:02:

Toch niet dag 2 helemaal niks he!? Knallen met die handel!Precies. Geen onweer voor mietjes!
quote:hans66 schreef op 20 juni 2013 @ 14:38:

[img]http://traffic-583416025.eu-west-1.elb. ... liksem.gif[/img]

Rode vierkantjes met gele kruisjes erin.Wat zou ik nu graag in Twente willen wonen! Heerlijk, de hele middag onweer!
Puur hemels geweld. Heerlijk is dat!
Hier regent het erg hard... en nog onweer ook...
quote:flakes schreef op 20 juni 2013 @ 15:09:

Puur hemels geweld. Heerlijk is dat!

Wij snappen elkaar.

Vind jij het ook altijd zo lekker spannend als het eerst heel hard gaat onweren en daarna pas gaat regenen?
Zooo toen ik naar de super liep druppelde het lichtjes en toen ik naar huis liep iets minder lichtjes (020). Ik hoop echt dat het doorzet, mn tuin snakt ernaar. Drukkend warm ook.
quote:roza34 schreef op 20 juni 2013 @ 15:06:

[...]

Precies. Geen onweer voor mietjes!mee eens, houd ook wel van lekker geknal echter ik begrijp dat in een gewoon huis de bliksem ook in kan slaan , of gebeurt dat niet zo snel?
quote:missmonroe schreef op 20 juni 2013 @ 15:20:

[...]

mee eens, houd ook wel van lekker geknal echter ik begrijp dat in een gewoon huis de bliksem ook in kan slaan , of gebeurt dat niet zo snel?Het gebeurt niet zo snel, maar het kan natuurlijk wel.
Een vraagje. Ik heb Buienradar op mijn iPad. Maar de Buiengrafiek werkt niet. Waarom niet?
Ook in een rijtjeshuis/bewoonde omgeving?

Daar zijn toch bliksemafleiders??
Ja!!! Eindelijk! Met katten aan het niks doen, regen tikt tegen de ramen en het eerste gerommel. Gezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven