respect op het forum
zaterdag 7 februari 2009 om 23:14
Lees al heel lang mee hier op het forum en verbaas me over hoe sommige forummers reageren. Behoorlijk fel en aanvallend naar iemand toe, en daarbij soms totaal het topic uit het oog verliezen. Eindeloos doorzeuren of iets met d of dt geschreven moet worden. Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen. Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Jammer want het forum is toch juist de ideale plek om meningen van anderen te horen, advies te vragen etc. Een ander zijn mening hoeft niet de jouwe te zijn maar respect is toch het minste wat je kunt tonen?
zondag 8 februari 2009 om 16:08
quote:eleonora schreef op 08 februari 2009 @ 16:04:
Ik ben het nu even kwijt....
Waar hoor ik bij, welke kliek en hebben wij nou wel of geen respect en wordt er nou wel of niet gehuild?
Zeg even, dan kan ik makkelijker focussen. Voor ik het weet loop ik met het verkeerde groepje mee, omdat ik niks zie door de tranen die continu in mijn ogen staan.Ik heb meeloop- en huilie-toestemming gekregen van Meds, sta officieel op de lijst niks meer aan te doen, maar jij bent vooralsnog alleen een meelopert.
Ik ben het nu even kwijt....
Waar hoor ik bij, welke kliek en hebben wij nou wel of geen respect en wordt er nou wel of niet gehuild?
Zeg even, dan kan ik makkelijker focussen. Voor ik het weet loop ik met het verkeerde groepje mee, omdat ik niks zie door de tranen die continu in mijn ogen staan.Ik heb meeloop- en huilie-toestemming gekregen van Meds, sta officieel op de lijst niks meer aan te doen, maar jij bent vooralsnog alleen een meelopert.
zondag 8 februari 2009 om 16:08
quote:shining schreef op 08 februari 2009 @ 16:04:
[...]
Of zo'n 'grappige' reactie.
Zó voorspelbaar. En zó gráppig ook........
Ja, zo kan ik het ook ..........afwachten tot er iets gebeurt en dan zeggen dat je dat al wist .
En dat wij niet matchen op het gebied van - oa - humor , dat is nou ook niet iets nieuws . Ik snap alleen niet waarom je dat altijd moet zeggen . Ik heb een olifantengeheugen dus je kan er nu mee ophouden om dat steeds te vertellen .
Totaal overbodig , niet ter zake doendend en het zal mij aan mijn reet roesten ook . Ik ga er ook niet anders door posten ....
[...]
Of zo'n 'grappige' reactie.
Zó voorspelbaar. En zó gráppig ook........
Ja, zo kan ik het ook ..........afwachten tot er iets gebeurt en dan zeggen dat je dat al wist .
En dat wij niet matchen op het gebied van - oa - humor , dat is nou ook niet iets nieuws . Ik snap alleen niet waarom je dat altijd moet zeggen . Ik heb een olifantengeheugen dus je kan er nu mee ophouden om dat steeds te vertellen .
Totaal overbodig , niet ter zake doendend en het zal mij aan mijn reet roesten ook . Ik ga er ook niet anders door posten ....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 8 februari 2009 om 16:10
quote:minny schreef op 08 februari 2009 @ 16:08:
[...]
Ik heb meeloop- en huilie-toestemming gekregen van Meds, sta officieel op de lijst niks meer aan te doen, maar jij bent vooralsnog alleen een meelopert. O fijn. Ik ga namelijk binnenkort verhuizen en ik heb echt geen tijd voor meer dan één kliek/groepje momenteel....
[...]
Ik heb meeloop- en huilie-toestemming gekregen van Meds, sta officieel op de lijst niks meer aan te doen, maar jij bent vooralsnog alleen een meelopert. O fijn. Ik ga namelijk binnenkort verhuizen en ik heb echt geen tijd voor meer dan één kliek/groepje momenteel....
zondag 8 februari 2009 om 16:10
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2009 @ 16:08:
[...]
Nee hoor, ik wcht niet af, vrij voorspelbaar ben je met je 'grappige' plaatjes en je eeuwige ge-google op ranzige foto's.
Maar doe je best verder.
[...]
Nee hoor, ik wcht niet af, vrij voorspelbaar ben je met je 'grappige' plaatjes en je eeuwige ge-google op ranzige foto's.
Maar doe je best verder.
zondag 8 februari 2009 om 16:11
quote:shining schreef op 08 februari 2009 @ 16:10:
[...]
Maar doe je best verder.Dit is dan wel weer heel komisch, zie je Bi, je kan ook mensen aan het lachen maken met TEKST en ironische woordgrappen
[...]
Maar doe je best verder.Dit is dan wel weer heel komisch, zie je Bi, je kan ook mensen aan het lachen maken met TEKST en ironische woordgrappen
zondag 8 februari 2009 om 16:12
zondag 8 februari 2009 om 16:12