Rijexamen TIPS om er
maandag 22 januari 2018 om 19:01
maandag 22 januari 2018 om 19:15
De bijzondere verrichtingen bepaald de examinator niet maar je bepaald zelf hoe je hem parkeert. Hij/zij zal je vertellen dat je in de straat waarin je rijd de auto zal moeten parkeren/stop opdracht/ straatje moet keren. Ik dacht bij altijd tijdens het lessen dat de examinator de parkeer opdracht bepaald maar dat is dus niet zo. Dat idee gaf mij rust.
En pin je niet al te veel vast op in 1 x moeten slagen. Ik heb er 4x over moeten doen. De eerste x was ik gezakt omdat ik niet goed gebruik zou hebben gemaakt van de ruimte om de auto heen.. om maar een voorbeeld te geven waar je op kan zakken.
Hopelijk slaag je morgen en zo niet ga dan vooral door en laat je rijschool zsm een nieuw examen plannen (er kunnen lange wachttijden zijn).
Succes !!
En pin je niet al te veel vast op in 1 x moeten slagen. Ik heb er 4x over moeten doen. De eerste x was ik gezakt omdat ik niet goed gebruik zou hebben gemaakt van de ruimte om de auto heen.. om maar een voorbeeld te geven waar je op kan zakken.
Hopelijk slaag je morgen en zo niet ga dan vooral door en laat je rijschool zsm een nieuw examen plannen (er kunnen lange wachttijden zijn).
Succes !!
maandag 22 januari 2018 om 19:33