Royal Beach Concert Scheveningen

04-06-2010 15:32 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen is in scheveningen het Royal Beach Concert, is iemand daar al eens heen geweest? Klik!

Ik vraag me namelijk af, hoeveel je ervan meekrijgt als je gewoon op het strand in de buurt zit? Ik hoef het namelijk niet perse te zien, maar 55 euro voor een kaartje en dan alsnog achteraan staan zie ik ook niet zo zitten!!

Alvast bedankt
Ik vraag me af of je uberhaupt door die drukte op het strand komt. Ik woonde tot voor kort vlakbij, scheveningen is met mooi weer al dramatisch, maar nu komen er nog eens 50.000 extra bezoekers.....
Zo te zien aan de plattegrond gaan ze het podium zo zetten dat je er weinig van gaat zien.

Je zult het vast wel kunnen horen..
En anders word je lid van de bankgiroloterij, krijg je 50 % korting op je kaartje.
Ik ga er heen en heb er megaveel zin in!!!! Dat wordt wel heel vroeg vertrekken.

Denk als je er buiten zit dat je niet veel meekrijgt.
De beste kaartjes zijn niet voor niks 190 euro (pure oplichterij trouwens). Overige plaatsen zijn denk ik niet de moeite waard. Laat staan dat je als buitenstaander iets mee krijgt!
Mja ook weer zo, ze hebben hele hoge hekken zodat je niets ziet.. Daarbij woon ik wel vlak bij scheveningen, maar het idee om morgen in een stampesvolle tram te moeten zweten lijkt me ook niets.. tel daarbij op dat waarschijnlijk heel nederland daar morgen zit.. want: lekker weer, zwemmen, muziek, terrasjes..

K ga wel naar vlieland met mijn mp3spelert
Volgens mij is het de eerste keer dat dit evenement wordt georganiseerd. Op de radio hoorde ik dat het dit weekeinde door het mooie weer heel druk wordt op de weg richting de stranden. Ik heb nooit zin om in mijn vrije tijd in de file te staan en vermijd dit weekeinde het strand

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven