ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
Marels je hebt mail..
oke, bedankt marels. ik kan het wel even op de hyves zetten, zoals Varisha laatst gedaan had.
Mail terug.
668, the neighbour of the Beast
Sorry dat ik daar zo lullig over moet doen Vlinder, ik weet dat je 't niet verkeerd bedoeld.

Maar dé voorwaarde voor de Angels om dit topic toe te staan was dat er niet voor geld gehandeld wordt. Als dat wel zou gebeuren zou het topic gesloten worden.
668, the neighbour of the Beast
biol en jolantje ...heel veel sterkte...ik snap dat jullie heel erg ongerust zijn....ik hoop dat alles meevalt...houden jullie ons op de hoogte???

Lindaatje, gekke meid het was echt niet als verwijt...en verantwoording hoef je echt niet aan mij af te leggen....soms komen dingen anders over als je ze typt dan dat ze bedoeld zijn....gekkert, niet boos zijn hoor :P
hey marels, geeft helemaal niet hoor, ik heb jouw berichtje ook helemaal niet als lullig ervaren. daarom vroeg ik zelf al van als dit niet mag zeg het dan even omdat ik erover twijfelde of ik het er wel op mocht zetten. ik heb het even in een blog op de hyve gezet en ook op marktplaats.
Varisha wat vervelend dat je weer zo slecht geslapen hebt. hopelijk vanochtend je ogen nog even dicht kunnen doen?
4HK jou pakketje is ook op de bus!

Iry, hier mijn spullen nog een keer. Ik hoop dat er nog iets voor je bij staat.

Biol en Jolantje dikke knuffel voor jullie!
ja om half 9 stond de postbode voor de deur...dommelde ik net in slaap werd ik gebeld door me werk..grrrrr
volgende keer de stekker eruit trekken! wel balen zeg....
taartje ik heb het char boek nog steeds niet :'(

ik ga zo ff de kleding voor je uploaden
quote:vlinder1987 schreef op 14 april 2009 @ 11:47:

volgende keer de stekker eruit trekken! wel balen zeg....haha t was wel n belangrijk telefoontje...:P mar jah ik ga nog ff liggen....heb zo;n koppijn...trek het gewoon echt niet....en moet nog zoveel doen vandaag :S
hopelijk zakt de hoofdpijn. ben er bekend mee, heb er sinds de zwangerschap veel minder last van (en na de bevalling nu nog steeds nauwelijks) maar daarvoor had ik geregeld stevige migraine enzo... rust lekker uit meid!

ben benieuwd naar je kleding, maar maak er geen haast mee, denk eerst even aan je zelf en je rust!
lieverds...kleding is toegevoegt hoor...

uitverkoop

mailen mag naar viva_varisha@live.nl
Varisha, ik heb je gemaild!!

Nog steeds het boek niet ontvangen?? Dat duurt nu wel erg lang. Mijn pakje dat ik daarna naar je gestuurd heb je al binnen. Misschien komt hij nog. Dat tasje van jou is toch uiteindelijk ook aangekomen. We houden moet!!
hey varisha, deze dingen lijken me leuk.

nagelspul DSC02545 (is dat om nepnagels op te plakken?)

bruin ding DSC00317 maat s

rood shirtje DSC00326 maat s

ik zal je dit ook wel mailen
ja dat tasje kwam pas na 3,5 week bij schravel aan ....vraag me af waar die alle tijd is geweest...

vlinder, taartje was eerder...sorrrrrrryyyyyyyyyyyyyy

nagelspul heb ik nog wel..je kan eensort eigen gelnagels ermee maken volgens mij...
Goedemiddag!
geeft niets hoor, geniet ervan taartje! haha...

ik heb afgelopen week met mijn moeder spullen gekocht om gelnagels te zetten maar we moesten alleen nog die soort lijm die jij volgens mij hebt. dus als ik die mag hebben heel graag!
goedemiddag schravel!
quote:varisha schreef op 14 april 2009 @ 11:31:

Lindaatje, gekke meid het was echt niet als verwijt...en verantwoording hoef je echt niet aan mij af te leggen....soms komen dingen anders over als je ze typt dan dat ze bedoeld zijn....gekkert, niet boos zijn hoor :P

Gelukkig. Ik ben niet boos.

De deal is overigens rond, meiden, dus de parfum gaat uit de collectie.
iemand die haar tanden poetst met colgate tandpasta en toevallig wel eens bij de hoogvliet komt? ik heb nog vier zegels hier (op de achterkant van de bonnetjes) maar ik gebruik altijd parodontax.

en ik heb nog een disneyknikker (nu bij elke 5 of 10 euro aan boodschappen bij de spar)

mijn moeder heeft nog sesamstraat en winniethepooh spullen, als er mensen interesse hebben graag even mailen dan kan ik eventueel wat foto's gaan maken. (spullen als; lamp, dekbedovertrek, schilderijtjes en gordijnen)
vivavlinder1987@live.nl
Wie wil appie zegels voor de Efteling? jennipher_vivaforum@hotmail.com
@Meiske,

Pakket wordt zo verzonden!

@Vlinder,

Heb je het boekje al binnen of is de postbode nog niet geweest bij jullie?

@Biol,

Jeetje heel veel sterkte! Ik denk aan je!

@Iedereen,

Alles gaat weg met konigingendag als ik het namelijk niet verkocht heb die dag dan geef ik het daar gratis weg is er dus nog iets wat je wilt hebben. Geef het even aan. Niets is te gek, prop graag pakjes helemaal vol!

Ik zoek mijn link weer even en kijk er nog eens naar.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven