ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
quote:c_estelle schreef op 13 april 2009 @ 22:36:

Goedenavond dames!

Moest wel 8 pagina's bijlezen..... Maar ik had dan ook een goed excuus om me hier dagen niet te laten zien! Luver was in het land..... helaas is hij vanmiddag weer weggevlogen.....

@Marels. Fuck-me-boots zijn ontvangen en ook al heb ik niet echt brede voeten, voor mij zijn ze ook te smal. Ik denk dat ik mijn vriendin er blij mee ga maken. Die heeft net zo'n schoenen-fetisch als ik en zij heeft wel hele smalle voeten!

@Biol..... ga ik naailes geven????? Owwww..... ach ja, wie weet. Dan heb ik gelijk een lekkere bijverdienste.

Heb ik dan gelijk 2 klanten? Biol en Jennipher??

hahaha die gekke laarsjes gaan heel t land door!!!!! de fuck me boots!!! t is toch wat!!

enne ja ja estelle, gezellig hoor.... koekies, thee, wijn... de hele reut, en dan naaien met z`n allen... ik hoor je nu al instructies geven met je lekkere accentje... hahahahah(duik gelijk even de kast in voor dat patroon, heb nog niet gekeken!!)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Tja, maar 't is zonde om nieuwe schoenen weg te flikkeren Biol, het zijn alleen onmogelijke kutdingen voor mensen zonder voeten
668, the neighbour of the Beast
mag ik trouwens gelijk ff m`n hart luchten?? ik moet vanmiddag naar de huisarts... ik heb al maanden... echt maanden ( echt al voordat ik zwanger was van mijn zoontje) last van mijn rechterborst... hij doet van tijd tot tijd zeer en dan zit er ook een plek die echt gloeit... de pijn was van t weekend weer terug en nu voel ik ook een verharding aan de bovenkant...

ik ben echt doodsbang...... ik heb een e-cup en bij mij in de familie komt ook wel eea voor.....en enerzijds weet ik ook wel dat ik veel te jong ben... maar ja... ik zal de eerste niet zijn voor enge dingen.... oh damn!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Marels schreef op 14 april 2009 @ 09:57:

Tja, maar 't is zonde om nieuwe schoenen weg te flikkeren Biol, het zijn alleen onmogelijke kutdingen voor mensen zonder voeten voor mensen zonder voeten??? hahaha ja daar zijn het zeker onmogelijke kutdingen voor....
foutje... quoten ipv wijzigen
Wat rottig Biol

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik heb ook eens zoiets gehad; had een enorme bult onder mijn oksels ineens. Echt hard enzo. Ook naar de dokter geweest, doorgestuurd voor een echo, bleek het gewoon een opgezette lymfeklier te zijn....

IK maakte me ook al zorgen, en eigenlijk om niks dus.

Om maar aan te geven dat het mee kan vallen.... Laat je even weten hoe het afgelopen is?
Biol, sterkte. Ik kan me voorstellen dat je je enorm zorgen maakt, hopelijk is het niks, maar volgende keer wel sneller naar een arts gaan he.
Cum non tum age
Biol heel veel sterkte.

Pff kan me voorstellen dat je enorm in de stress zit.

Sterkte.
Ja toch, voor mensen met brede voeten passen ze niet en voor mensen met smalle voeten ook niet, dus dan zal het wel gemaakt zijn voor mensen zonder voeten....
Boil ik kan je angst begrijpen. Ik heb sinds enige tijd pijn aan diverse gewrichten, ben er voor de huisarts aan het gaan en ze zijn de boel nog aan het onderzoeken. Ook heb ik nu al een paar dagen een zeurende pijn bij mijn oksels en ook bij mijn borsten. Ook e cup en in de familie komt heel veel kanker voor. Moeder heeft darm kanker gehad oma borstkanker en je kan begrijpen dat bij mij de angst er goed in zit.

Op het moment slik ik morfineachtige pijnstillers en straks om 10 voor 4 weer naar huisarts.

Ik wens je veel sterkte en geef je hierbij een dikke knuffel..
Marels ik ben op zoek naar leuke grote maten kleding, schoenen maat 38 en leuke accesoires zodat ik er leuk voor de dag kan komen..
Hoe groot is groot Jolantje?
Schravelvot en Taartje, de pakkies zijn onderweg..

Biol, klote zeg voor je! Sterkte vanmiddag!

En ik ga weer snel aan de arbeid..
Goedemorgen!

Jolantje en Biol: sterkte! Ik zal voor jullie duimen.
quote:varisha schreef op 14 april 2009 @ 09:30:

Lindaatje...mij kan je van het lijstje schrappen...hoef de geurtjes niet meer....kan ze nu zelf goedkoop inkopen dus je mag er n ander blij mee maken.. oow ja wat betreft: je weet niet wat je ervoor terug moet vragen...wij zijn allemaal heel relaxed in dit topic...het gaat ons niet om de waarde...maar om dat je n ander er

Okay, daar zullen ze blij mee zijn

Ik ben het eens met je waarde-issue. Mocht ik daarmee een verkeerde indruk hebben gewekt, dan spijt me dat.

Ik kan wel (net als vorige week bij zusje de Friends DVD box) nu ook de geurtjes gratis weg doen, maar ik was nog aan het mailen over een boek waar ik misschien in geïnteresseerd was. 't voelt nu een beetje alsof ik verantwoording aan het afleggen ben, maar goed. Ik wil alleen weergeven dat ik geen slechte bedoelingen heb.
Verantwoording afleggen moet je niet doen Linda. 't Was ook geen verwijt, maar je kwam inderdaad over of het ruilmateriaal niet goed genoeg was ofzo.

Als dat verkeerd overgekomen is, prima toch?
Rond mt 48 ligt eraan hoe het valt.
En laat ik nu in maat 48/50 doen

Moet binnenkort mijn kast nog uitmesten, ik zal aan je denken. Wat voor stijl heb je, zeg maar?
Ik draag meestal casual maar wat netjes wordt ook gedragen.

Zolang het maar leuk staat.
Ik heb nog een zwarte 7/8 broek in maat 50 die ik nooit draag en ook nauwelijks gedragen heb.

Moet je alleen nog even een zoompje om stikken, die zit los. Wat van dat strijkspul kun je ook proberen. Interesse?
Oh, en een nette grijze lange broek, ook maat 50.

Wel iets korter gemaakt op mijn maat, dus ik weet niet hoe lang je bent?
Oja hoor. Ik ben 1.65 dus ook niet de grootste..
Mooi, ik ben 1.63 ofzo, dus dat zou moeten lukken.

Mail me maar even op marels_@live.nl als je ze wilt hebben.
biol en jolantje, heel veel sterkte vandaag! hoop dat het allemaal meevalt

mijn moeder heeft nog spullen van winnie the pooh en sesamstraat over. als er mensen zijn die interesse hadden wilde ze wel even wat foto's maken. (denk aan dingen als, gordijnen, lampen, dekbedovertrek...) dus mocht je interesse hebben even hier zetten of mailen naar vivavlinder1987@live.nl
anoniem_53339 wijzigde dit bericht op 14-04-2009 11:23
Reden: verwijderd, bedankt marels!
% gewijzigd
Dat mag hier inderdaad niet Vlinder.

Daar kunnen de angels het topic voor sluiten zelfs.

Als je iets wilt verkopen moet 't toch echt op Marktplaats....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven