ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
Jennipher, je hebt mail!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Bijna de laatste kans! Niets is te gek!

Mailadres: ikbenikhetisnietanders@hotmail.com
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Goeiemiddag, ik zit hier op mn werk even te forummen in mijn tussenuurtje maar kan jullie linkjes niet bekijken.. Jammer.. Hihi...

PS de pakketjes voor Varisha en Sterretje gaan als het goed is morgen de deur uit.
Ik ben ik, is dat zo'n tasje voor voor op je fiets? Eentje waar je eventueel ook een routekaart in kunt duwen?
668, the neighbour of the Beast
@Meiske,

Pakket is verzonden. Ik denk dat je het morgen krijgt. Ik mail je zo het nummer.

@Marels,

Er staat op:

- altijd slim onderweg

- fris koelvak en handige kaartvak

- past op ieder stuur

Lijkt me wel dus! Wil jij die hebben dan?
Dan graag Ikbenik!!

Past ie door de brievenbus?
Ja hoor met gemak!

Ik zal even kijken of ik je adres nog heb. Kom net van het postkantoor dus ik zal het pas morgen of donderdag verzenden, maar dan leg ik het verder alvast klaar.
Cool!

Als je het niet kan vinden moet je me maar even mailen.
Ik zie het dan wel verschijnen, ikbenik
ik ben ik wil je me ff mailen kan je mailadres ff niet vinden haha
Um, ik kan de jouwe ook niet vinden (vreemd)

Wil je mij anders toch mailen? ikbenikhetisnietanders@hotmail.com
u got mail
nu ga ik echt ff naar de bruna kijken naar zo'n etikettjesmakending
Mail terug!
Ow en vergeet me niet je adres te mailen! Ik weet dat ik hem ergens had, maar heb flink gewist dus ben hem waarschijnlijk kwijt.
hey ikbenik, nee nog geen post gezien hier vandaag!
Hier ook helemaal geen post (zelfs geen vervelende rekening dat scheelt), maar vandaag bezorgen ze toch wel gewoon?

Morgen dan maar afwachten. Wat een gedoe.
ik heb n ettiketjesmaakding gekocht...jeeeeeeeej
Voor degenen die het vroegen, ben ff kwijt wie het waren, ja mijn luver zit in het buitenland voor een studie van 4 jaar. En ja, ik heb van zijn aanwezigheid genoten!

Marels, tuurlijk laat ik het weten of vriendin de boots wel past.

Biol, allereerst heel veel sterkte. Ik hoop echt voor je dat het niets ernstigs is. Ik heb momenteel in mijn omgeving diverse kennisjes en vriendinnen die in de K-molen zitten....

Maar.......... hoezo heb ik een grappig accentje? Hebbie die van jou wel eens gehoord dan??
Oja, ga nu nog gauw even voor Parel naar het postkantoor.

Lisey, ik heb jouw adres nog niet van haar gekregen dus dat envelopje voor jou kan ik nog niet doorsturen. Maar gelukkig hoeft ik daar niet voor naar het postkantoor.
quote:c_estelle schreef op 14 april 2009 @ 17:06:

Maar.......... hoezo heb ik een grappig accentje? Hebbie die van jou wel eens gehoord dan??

whahahahahaha je hebt een heerlijk accentje.... niets op aan te merken hoor... ( ik heb een vriend bij jou in de buurt wonen en die praat ook zo lekker) enne ja ja ja ik weet t.,... ik kan er ook wat van... gelukkig praat ik niet zoals ze allemaal praten in mijn geboortestad maar klink ik net alsof ik uit de grote stad kom.. want dat taaltje van mijn geboortestad is echt om je voor te schamen....

Ik denk dat Ikbenik net zo praat als ik doe.... hihi.. of heb je geen accent ikbenik??
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
ff update.... ben net terug van de huisarts ( nou ja net, moest nog langs de apotheek, kind eten geven en in bed leggen.. dus alles bij elkaar al weer bijna een uur thuis maar goed)

heb een uitvoerig onderzoek gehad en helaas voelde de huisarts ook iets hards... een soort van rand in het klierweefsel... en dat is kut... heel kut...

nu moet ik dus een afspraak maken voor een mammografie..jezus hier zit je toch niet op te wachten...

volgens de huisarts is de kans groter dat het een cyste is dan wat anders, maar vertelde ze er gelijk bij, cystes zijn wel vaak de voorbode van alles wat niet goed is en dus zal ik vaker op controle gaan moeten komen... ervanuitgaande dat het een cyste is, en dus niets ernstigs...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Bah wat naar Biol.

Sterkte en een
Biol ik duim heeeel hard voor je dat alles goed uitpakt Jeetje zeg..

Varisha bevalt het etikettenmaakding? Enne, je hebt geluk: ik schreef gisteren dat je pakketje al dichtgeplakt was terwijl ik nog eea wilde toevoegen, maar: het paste niet door de brievenbus! (grrrr) Dus ik moet het even opnieuw verpakken en er pakketpost van maken. Dus dan kan ik er nog wel wat bijstoppen
quote:varisha schreef op 14 april 2009 @ 16:57:

ik heb n ettiketjesmaakding gekocht...jeeeeeeeej Dus toch geslaagd, en hoe duur was ie uiteindelijk dan kan ik eens overwegen of ik zo'n ding ook de moeite waard vind.

@ Biol heel veel sterkte!! Dat zijn absoluut geen leuke dingen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven