ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
zondag 22 maart 2009 om 11:27
quote:bambino schreef op 22 maart 2009 @ 10:20:
Ik gooi er mijn winkel nog maar een keer in.
Mail: patatoloogje@hotmail.comDat papa-boek moet je er nog uithalen, want die heb ik van jou geruild.
Ik gooi er mijn winkel nog maar een keer in.
Mail: patatoloogje@hotmail.comDat papa-boek moet je er nog uithalen, want die heb ik van jou geruild.
zondag 22 maart 2009 om 11:28
Ik wil niet echt lijnen (mag momenteel ook niet), maar wil wel wat steun bij mijn eetbuien. Ik ben ook 100 + en een ruiler, maar weet dus niet of ik bij 1 van beide "mag" aangezien mijn doel niet afvallen is, maar momenteel alleen 3 maal per dag eten en minder eetbuien. Weet iemand mij te vertellen of ik dan ook op of op het ruiler topic mag of anders bij de 100+ers?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zondag 22 maart 2009 om 11:29
zondag 22 maart 2009 om 11:43
ow had nog niet gekeken op dat mailadres. Sorry ga mail gelijk even lezen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zondag 22 maart 2009 om 11:44
ik heb een topic geopend op lijf en lijn,
hij heet : de ruilers willen nog meer kwijt... voor degenen die meewillen doen.... voor de dames die al ergens anders meeschrijven.. go for it!!!!!
( ga nu even uitvogelen hoe ik een tabel in de OP zet)
hij heet : de ruilers willen nog meer kwijt... voor degenen die meewillen doen.... voor de dames die al ergens anders meeschrijven.. go for it!!!!!
( ga nu even uitvogelen hoe ik een tabel in de OP zet)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zondag 22 maart 2009 om 11:49
wat ik trouwens nog ff kwijt wilde...sorry als ik via de mail soms lomp en bot overkom...
soms zeg ik dat ikiets nog heb en dan kijk ik goed...heb ik het toch al niet meer...sorry daarvoor
maar t gaat zo snel allemaal dat t soms lastig bijhouden is
ik ga morgen of vanavond de plaatjes van de dingen die weg zijn weghalen
soms zeg ik dat ikiets nog heb en dan kijk ik goed...heb ik het toch al niet meer...sorry daarvoor
maar t gaat zo snel allemaal dat t soms lastig bijhouden is
ik ga morgen of vanavond de plaatjes van de dingen die weg zijn weghalen
zondag 22 maart 2009 om 12:06
hm, had dat afvaltopic niet wat eerder kunnen komen!!! Had graag voor de zwangerschap wat af willen vallen. Hahahaha. Nu is het natuurlijk niet bijster verantwoord.
@bambino, ik zie eigenlijk een heleboel leuke kinderspulletjes in je winkeltje. Volgens mij loopt jouw kind net een slag voor op de mijne als ik het zo zie. Ik zal je even mailen. Hahaha, ik lees trouwens steeds "patatoogje" als ik je mailadres zie.
@bambino, ik zie eigenlijk een heleboel leuke kinderspulletjes in je winkeltje. Volgens mij loopt jouw kind net een slag voor op de mijne als ik het zo zie. Ik zal je even mailen. Hahaha, ik lees trouwens steeds "patatoogje" als ik je mailadres zie.
zondag 22 maart 2009 om 12:32
pfffttt mijn slaapkamer lijkt wel een slagveld.
heb alvast wat foto's gemaakt.
jurkje en jasje vormen samen een pak.
heel netjes voor vergaderingen én begrafenissen
jacqie.b@gmail.com
kijk hier maar even:
http://www.mijnalbum.nl/Album=H8IGQLPB
waarschijnlijk moet je de link even in een nw tabblad plakken.
heb alvast wat foto's gemaakt.
jurkje en jasje vormen samen een pak.
heel netjes voor vergaderingen én begrafenissen
jacqie.b@gmail.com
kijk hier maar even:
http://www.mijnalbum.nl/Album=H8IGQLPB
waarschijnlijk moet je de link even in een nw tabblad plakken.