ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
quote:c_estelle schreef op 21 maart 2009 @ 22:35:

[...]

*bloos*

Dat hij dat zo snel kon zien met zo'n bliksem-actie! Ja was wel erg snel zo he... was ook niet echt de plek voor een kop koffie oid... ( maar waren wel zo snel weer terug dat we maar de halve dagsprijs huur hoefde te betalen voor de aanhanger!)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
céstelle ja ik verwijder ze zo ook...

heb al veel dingen verwijderd...maar aangezien ik het vandaag zo druk in mijn fabriek heb....ben ik er nog niet aan toe gekomen...sorry...

Heeft iemand trouwens n snackoventje die nog netjes is?

en n broodrooster??
hey Noa, ik dacht trouwens dat je ook ging proberen om te stoppen met forummen?? Hahaha... de verslaving is te hevig he??
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Nee Biol, dat heeft Evidenza er van gemaakt. Ik zei dat ik het wel een goed idee vond en het in mijn achterhoofd zou houden.

Als ik t zo drukker heb, wordt t vanzelf wel minder.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 21 maart 2009 @ 22:58:

Nee Biol, dat heeft Evidenza er van gemaakt. Ik zei dat ik het wel een goed idee vond en het in mijn achterhoofd zou houden.

Als ik t zo drukker heb, wordt t vanzelf wel minder.oh sorry, my bad...
quote:biol schreef op 21 maart 2009 @ 22:42:

[...]

Ja was wel erg snel zo he... was ook niet echt de plek voor een kop koffie oid... ( maar waren wel zo snel weer terug dat we maar de halve dagsprijs huur hoefde te betalen voor de aanhanger!)

Kijk dat is dan ook weer mooi meegenomen!

Volgende keer maar wel een bakkie doen hoor!
ik heb mijn fabriek een update gegeven Varisha haar fabriek

Ik denk dat dit voorlopig ook de laatste update zal zijn...want heb nu mijn kasten goed uitgemest...

wie kan ik blijmaken...

mail me maar

viva_varisha@live.nl
BTW de lingeriesetjes zijn nieuw hoor...heb ze nooit gedragen...had ze gekocht ter motivatie om af te vallen...maar t werkte juist averechts...

morgen haal ik de fotos van de dingen die weg zijn ff weg...ben t nu n beetje zat :P maar je kan t vaak wel aan de titels zien...
Varisha, leuke setjes hoor. Maar niet mijn maat.
Cum non tum age
Ook even hier Je hebt mail over de tas van foto 2410.
schravelvot en sterretje..u got mail back
terug!
Jij mijn mail terug ook gekregen? (formaat = goed)
nee die had ik dus weer niet gekregen schravelvot het laatste mailtje wat ikje stuurde was dat het een kleine tas is
Gaat lekker zo Nu wel? Ik heb hem ff geforward.
Biba kan je me ff je adres mailen?dan kan ik je de armbandjes opsturen
quote:Schravelvot schreef op 21 maart 2009 @ 23:46:

Gaat lekker zo Nu wel? Ik heb hem ff geforward.

Ik stuur m naar je op..

ben benieuwd naar je verassingspakketje..

volgens mij zijn er al n stuk of 3 pakketjes jou kant op..of 4? nee denk 3 ofzo...weet t niet meer....zie door alle pakketjes het bos niet maar haha..hoop dat je blij bent als je ze krijgt
Jep Pakketje komt goed!
quote:Sterretjee schreef op 21 maart 2009 @ 21:55:

Krokusje, wil nog even zeggen hoe BLIJ ik ben met je rokje!!

Thanx!!

LMS, heb je mn tas gehad?Volgens mij had ik t al ergens neergezet dat ik hem had en ik er blij mee ben dank je wel!!
Morguh dames!

Er wordt weer druk geruild hier . Vandaag niet zoveel schrijven hoor, anders heb ik vanavond zoveel bij te lezen! We krijgen vandaag de hele dag visite (ik heb nog kleine twee uurtjes), vandaar. Ik heb zelfs al ruim een uur in de keuken gestaan net, lasagnesaus en quiche staan al klaar.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
zusje> druk druk druk dus. Ik kom bij jou ook ff langs denk ik
Zo zusje, jij bent druk geweest op de vroege morgen!!! Veel plezier vandaag!!

Varisha, ik heb je gemaild!! Wat zet jij elke keer leuke dingen erop zeg!! Wordt ik helemaal hebberig van!

LMS, is mijn pakketje al op de bus???

Ik heb heel de week elke dag pakketjes gehad, en gister niet dat was gelijk afkicken.
Krokusje, ben opzoek naar kleding vanaf maat 62!! Hij heeft nu nog maat 56 maar niet lang meer denk ik!!!

Schijnt bij jullie het zonnetje ook zo lekker?? Ik dacht dat die vandaag niet voorspelt was!!
quote:taartje81 schreef op 22 maart 2009 @ 09:26:

Zo zusje, jij bent druk geweest op de vroege morgen!!! Veel plezier vandaag!!

Varisha, ik heb je gemaild!! Wat zet jij elke keer leuke dingen erop zeg!! Wordt ik helemaal hebberig van!

LMS, is mijn pakketje al op de bus???

Ik heb heel de week elke dag pakketjes gehad, en gister niet dat was gelijk afkicken.Taartje > dat wilde ik gisteren doen, maar was gisteren niet lekker dus ben de deur niet meer uit geweest. Wordt maandag of dinsdag...sorry !
Thanks!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven