ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
oo summer die herfstthee! die heb ik overal gezocht van de herfst, kon nergens vinden in de winkel! die is zo lekker.

woon jij in het oosten misschien?
quote:ebony70 schreef op 22 maart 2009 @ 18:32:

Hallo!

Wat is dit toch een ontzettend leuk topic!

Heeft er nog iemand interesse in dvd boxen van 24? ik heb seizoen 1/3, bij mij staan ze in de kast te verstoffen en ik blijk er toch niet zoveel mee te hebben..

Verder heb ik ook nog seizoen 1 van angel(vampierenserie) en voor zwieber: ik las dat je op zoek was naar de serie charmed? ik heb hier 4 seizoenen staan die ook staan te verstoffen.. dus als je interesse hebt hoor ik het wel.

Ik heb in mijn box nog iets van 6 dozen die vol staan met boeken waar ik ook niks meer mee doe, maar dat moet ik nog even gaan uitzoeken.

Ik zoek 2 boeken in de babylonserie: Air babylon en Hotel babylon als iemand die in de kast heeft staan en er niks mee doet hou ik me aanbevolen!hoi Ebony, ik weet dat MyleneValerie die boxen graag zou willen hebben. Vind je het goed als ik haar even meld dat je ze "over" hebt?
@ ieniemienie, ik woon in noord-brabant maar als ik de zakjes los in een envelop doe moet het vast door de brievenbus passen he.. mail me maar even:

Hallo!

Heeft er nog iemand interesse in dvd boxen van 24? ik heb seizoen 1/3, bij mij staan ze in de kast te verstoffen en ik blijk er toch niet zoveel mee te hebben..

Verder heb ik ook nog seizoen 1 van angel(vampierenserie) en voor zwieber: ik las dat je op zoek was naar de serie charmed? ik heb hier 4 seizoenen staan die ook staan te verstoffen.. dus als je interesse hebt hoor ik het wel.

Ik heb in mijn box nog iets van 6 dozen die vol staan met boeken waar ik ook niks meer mee doe, maar dat moet ik nog even gaan uitzoeken.

Ik zoek 2 boeken in de babylonserie: Air babylon en Hotel babylon als iemand die in de kast heeft staan en er niks mee doet hou ik me aanbevolen!Oh Ebony, je maakt me er heeeeel blij mee. Welke seizoenen zijn het? En wat zou je te ruil willen hebben?
Hoeveel seizoenen van 24 zijn er?? ik heb t nooit gevolgd, maar t schijnt toch wel heel spannend te zijn hoor ik steeds[/quote]

Ik heb het tot seizoen 6 gezien, het is zeker een spannende en goede serie maar naar verloop van tijd vind ik het veel van hetzelfde.

Ik wil overigens nog melden dat het de originele boxen zijn.. geen kopie dus.
Mail me anders ff op z.wieber@hotmail.com. Ben heeeeeeeeel blij ebony!
hoi Ebony, ik weet dat MyleneValerie die boxen graag zou willen hebben. Vind je het goed als ik haar even meld dat je ze "over" hebt?[/quote]

Is prima!
er zijn er een hoop geinteresseerd begrijp ik... dan geef ik mijn beurt door.......
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
T-Rex,

ik moet nog een paar bladzijden lezen, dus misschien ben ik al te laat maar ... heb je die katten nog? Die vind ik nl. errug leuk!

Mail me (als je ze nog hebt) even op renealexdartmaar ed hotmail.com
Mail me anders ff op z.wieber@hotmail.com. Ben heeeeeeeeel blij Ebony

you've got mail!
Jij ook Ebony!
Dit is mijn winkel:

http://www.mijnalbum.nl/Album=L7JTK8TI

Hallo!

Ik zoek 2 boeken in de babylonserie: Air babylon en Hotel babylon als iemand die in de kast heeft staan en er niks mee doet hou ik me aanbevolen!

Oh ebony!

van 24 zou ik heel graag box 2 en 3 willen! Ik heb seizoen 1 al namelijk!

Maar goed, ik sluit wel achter in de rij aan :(

Ik wil die boeken trouwens best voor je kopen in ruil voor die 2 seizoenen?
je hebt mail terug zwieber!

De charmed ones zijn voor jou!
quote:biol schreef op 22 maart 2009 @ 11:13:

of : "de ruilers willen nog iets kwijt!jaha.. die is leuk! Dan moet het lukken
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
quote:AnneDaisyMay schreef op 22 maart 2009 @ 19:27:

[...]

jaha.. die is leuk! Dan moet het lukken hij is al in de lucht ADM! op t lijf en lijn topic... je staat al in t schema ( alleen nog geen overige gegevens)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Hoi dames,

Krijg net een lief emailtje over dvd-boxen van 24. Klopt het dat ik dan bij jou moet zijn Ebony? Wat zou je graag willen hebben?

Je kan me ook mailen op mijn nickname en dan at hotmail.com erachter.

Oeps, zie dat er meer mensen het willen. Ik hoor wel waar ik in de rij sta!!!!!!!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oh great SOURCE, thank you!
Zwieber is blij, Zwieber is blij!
Zwieber charmed is leuk he

Heb de hele collectie geleend van een vriendin, ben nu bij siezoen 3, echt geweldig!
Ja, ik heb het altijd leuk gevonden. Vooral Cole
Vroegah vond ik leo altijd leuk, nu vind ikd at echt zon halfzacht mannetje

Idd Cole
Joehoe ik ben er weer!! Heel het weekend lekker weer gehouden. Ik heb gisteren zelfs buiten op het terras kunnen ontbijten (of nou ja brunchen). Verder was het vooral met het pootje omhoog, dat was minder. Maar ja goed excuus om nog een keer te gaan.

Moordwijf is jouw witte tas er nog?

Ga nu het lijntopic maar eens zoeken. Mag nog niet echt sporten maar ik kan me alvast aansluiten.
Joehoe ik ben er weer!! Heel het weekend lekker weer gehouden. Ik heb gisteren zelfs buiten op het terras kunnen ontbijten (of nou ja brunchen). Verder was het vooral met het pootje omhoog, dat was minder. Maar ja goed excuus om nog een keer te gaan.

Ga nu het lijntopic maar eens zoeken. Mag nog niet echt sporten maar ik kan me alvast aansluiten.
quote:TouchOfPink schreef op 22 maart 2009 @ 19:35:

Ga nu het lijntopic maar eens zoeken. Mag nog niet echt sporten maar ik kan me alvast aansluiten.Ja die tas is er nog. Wil je me mailen op moordwijf.viva @ gmail.com?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven