ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
zondag 22 maart 2009 om 19:39
krokus winkeltje
even wat dingen toegevoegd. Het geurtje is de variant van mademoiselle (chanel) van fm (ofzo). ZIj maken parfums na voor een fractie van de prijs van de echte, maar ruiken erg goed. Niet zo als de neppers van de markt om het zo maar te zeggen. Ik heb deze gekregen en vond mademoiselle van chanel zelf al niet lekker, deze dus ook niet.
even wat dingen toegevoegd. Het geurtje is de variant van mademoiselle (chanel) van fm (ofzo). ZIj maken parfums na voor een fractie van de prijs van de echte, maar ruiken erg goed. Niet zo als de neppers van de markt om het zo maar te zeggen. Ik heb deze gekregen en vond mademoiselle van chanel zelf al niet lekker, deze dus ook niet.
zondag 22 maart 2009 om 19:44
zondag 22 maart 2009 om 19:46
krokusje ik zou wel heel graag je kookboekjes willen...
zou je me kunnen mailen? viva_varisha@live.nl
zou je me kunnen mailen? viva_varisha@live.nl
zondag 22 maart 2009 om 19:49
quote:ebony70 schreef op 22 maart 2009 @ 19:44:
Wow! zoveel enthousiastelingen had ik ook weer niet verwacht! ik wil graag iedereen gelukkig maken, maar dat gaat niet lukken ben ik bang..
MV welke boxen wil je hebben? of wil je ze allemaal?
Moordwijf ik heb jou in mijn achterhoofd hoor!
Pff wat vind ik dit weer moeilijk!
Heel fijn! En ik snap dat je niet iedereen blij kan maken!
Zodra je er uit bent, zou je me dan willen mailen op moordwijf.viva @ gmail.com?
Wow! zoveel enthousiastelingen had ik ook weer niet verwacht! ik wil graag iedereen gelukkig maken, maar dat gaat niet lukken ben ik bang..
MV welke boxen wil je hebben? of wil je ze allemaal?
Moordwijf ik heb jou in mijn achterhoofd hoor!
Pff wat vind ik dit weer moeilijk!
Heel fijn! En ik snap dat je niet iedereen blij kan maken!
Zodra je er uit bent, zou je me dan willen mailen op moordwijf.viva @ gmail.com?
zondag 22 maart 2009 om 19:49
quote:varisha schreef op 22 maart 2009 @ 19:46:
zou je me kunnen mailen? viva_varisha@live.nlik geef bambino even eerste keus. Ik krijg van haar nl wat dingetjes. Als zij het niet wil, krijg jij ze. Oke?
zou je me kunnen mailen? viva_varisha@live.nlik geef bambino even eerste keus. Ik krijg van haar nl wat dingetjes. Als zij het niet wil, krijg jij ze. Oke?
zondag 22 maart 2009 om 19:54
Zo ben weer helemaal bij!
@ Varischa nog gecondoleerd met je oma
@ Biol wat goed dat je het topic hebt geopend! Ik heb me al gemeld, vandaag nog gesnoept op een verjaardag maar morgen begin ik.
@ Zusje ik vraag even aan vriend of hij interesse heeft! Hoor je nog van me.
Nou ik heb vanmiddag mijn powerplate opgehaald bij summer73 echt helemaal gaaf!!!
Wat een heerlijk topic is dit toch
@ Varischa nog gecondoleerd met je oma
@ Biol wat goed dat je het topic hebt geopend! Ik heb me al gemeld, vandaag nog gesnoept op een verjaardag maar morgen begin ik.
@ Zusje ik vraag even aan vriend of hij interesse heeft! Hoor je nog van me.
Nou ik heb vanmiddag mijn powerplate opgehaald bij summer73 echt helemaal gaaf!!!
Wat een heerlijk topic is dit toch
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
zondag 22 maart 2009 om 20:00
Nou Varisha, de kookboekjes zijn voor jou hoor. Bambino had al een aantal soortgelijken.
Mijn mailadres is vivakrokus@hotmail.com
Mail me maar even voor je adresgegevens.
Mijn mailadres is vivakrokus@hotmail.com
Mail me maar even voor je adresgegevens.
zondag 22 maart 2009 om 20:02
Zoo, ben je een dagje weg, moet je al 7 pagina's bijlezen.
@Varisha, nog gecondoleerd met je oma.
Gelijk maar even wat vraagjes:
T-rex, heb je dat boek "PS, ik ook van jou" nog en dat T-shirt "MegaMuts"? Ik vind die beiden wel leuk.
Marels, die Tamaris schoenen zijn die al vergeven?
Kijk maar even bij mijn spulletjes of er iets voor jullie bij zit.
Ebony, ik heb dat boek Air Babylon in de kast staan. Wat heb je te ruil aan boeken? Voor dvd's ben ik waarschijnlijk toch al te laat!
@Varisha, nog gecondoleerd met je oma.
Gelijk maar even wat vraagjes:
T-rex, heb je dat boek "PS, ik ook van jou" nog en dat T-shirt "MegaMuts"? Ik vind die beiden wel leuk.
Marels, die Tamaris schoenen zijn die al vergeven?
Kijk maar even bij mijn spulletjes of er iets voor jullie bij zit.
Ebony, ik heb dat boek Air Babylon in de kast staan. Wat heb je te ruil aan boeken? Voor dvd's ben ik waarschijnlijk toch al te laat!

zondag 22 maart 2009 om 20:49
@ MV: you've got mail!
@ Moordwijf: you've got mail!
@ c_estelle: jaah ik zou graag Air babylon heel erg graag willen! mijn dvd's zijn allemaal vergeven of je moet nog interesse hebben in de film Chocolat( johnny depp) die heb ik dubbel namelijk.
Qua boeken heb ik vanalles van john Grisham, David Baldacci tot chicklits ik weet niet waar je van houd?
@ Moordwijf: you've got mail!
@ c_estelle: jaah ik zou graag Air babylon heel erg graag willen! mijn dvd's zijn allemaal vergeven of je moet nog interesse hebben in de film Chocolat( johnny depp) die heb ik dubbel namelijk.
Qua boeken heb ik vanalles van john Grisham, David Baldacci tot chicklits ik weet niet waar je van houd?
zondag 22 maart 2009 om 20:55