ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
quote:Schravelvot schreef op 22 maart 2009 @ 16:43:

T-rex je hebt mail en weer terug
Summer, je hebt mail!!
quote:biol schreef op 22 maart 2009 @ 17:02:

hahaha varisha, je zei vanmorgen nog dat het t laatste was, en nu heb je nog meer gevonden!! Geweldig

erg he....weetje me oma is 2 weken geleden overleden...en vandaag heb ik de laatste spullen uit haar huis gehaald...en ondanks dat ik zelf ruimte aan het maken ben...vond ik het zonde als het weg werd gegooit....

achterlijk niet???

3 weken geleden heb ik toch 4 grote vuilniszakken met kleren naar krinloop gebracht...zaten splinternieuwe kleren bij ...maar had gewoon teveel...haha had ik toen maar deze ruiltopic opgemerkt
Ik ben dus weer van de partij, vier pagina's bijlezen, vooruit, dat is nog te doen.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Varisha, gecondoleerd met je oma.
quote:T- rex schreef op 22 maart 2009 @ 17:02:

[...]

en weer terug en terug
He wat naar Varisha, gecondoleerd.
Cum non tum age
Varisha

En 4 vuilniszakken? Wow..
Varisha gecondoleerd.
Gecondoleerd Varisha.
Dames, ik zag net dat ik nog een hele rits oude tijdschriften heb, van ca. 2004 tot 2007. Veel nummers van Quest, een stuk of 10 nrs van Donals Duck Extra en een aantal motormagazines.

ADM, als jouw vent (of jijzelf ) die Motor magazines wil hebben, dan neem ik ze vrijdag voor je mee. Zo niet, dan zijn ze voor de liefhebber!
quote:_LittleMissSunshine_ schreef op 22 maart 2009 @ 16:20:

MW> heb je dat zwarte shirtje nog?

Jawel!

Mail me maar op moordwijf.viva @ gmail.com!
quote:varisha schreef op 22 maart 2009 @ 16:21:

moordwijf heb je de zwarte tas,eindelijk leef ik echt en de erfenis nog???

Jawel!

Mail me maar op moordwijf.viva @ gmail.com!

De erfenis is wel zon klein boekje wat ooit gratis bij de flair zat he.
MW je hebt mail.
http://www.mijnalbum.nl/Album=H8IGQLPB
ohw varisha gecondoleerd! wat rot,,,,,
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
sterretje jij hebt meerdere mails
mail terug!
Hallo!

Wat is dit toch een ontzettend leuk topic!

Heeft er nog iemand interesse in dvd boxen van 24? ik heb seizoen 1/3, bij mij staan ze in de kast te verstoffen en ik blijk er toch niet zoveel mee te hebben..

Verder heb ik ook nog seizoen 1 van angel(vampierenserie) en voor zwieber: ik las dat je op zoek was naar de serie charmed? ik heb hier 4 seizoenen staan die ook staan te verstoffen.. dus als je interesse hebt hoor ik het wel.

Ik heb in mijn box nog iets van 6 dozen die vol staan met boeken waar ik ook niks meer mee doe, maar dat moet ik nog even gaan uitzoeken.

Ik zoek 2 boeken in de babylonserie: Air babylon en Hotel babylon als iemand die in de kast heeft staan en er niks mee doet hou ik me aanbevolen!
@varisha gecondoleerd
Gecondoleerd Varisha
dubbel
Zusje, ik heb wel interesse in de Donald Duck en eventueel de Quest.
@ Varisha gecondoleerd.

@ T-Rex had je nog gemaild, heb je dat gezien?
quote:ebony70 schreef op 22 maart 2009 @ 18:32:

Hallo!

Wat is dit toch een ontzettend leuk topic!

Heeft er nog iemand interesse in dvd boxen van 24? ik heb seizoen 1/3, bij mij staan ze in de kast te verstoffen en ik blijk er toch niet zoveel mee te hebben..

Verder heb ik ook nog seizoen 1 van angel(vampierenserie) en voor zwieber: ik las dat je op zoek was naar de serie charmed? ik heb hier 4 seizoenen staan die ook staan te verstoffen.. dus als je interesse hebt hoor ik het wel.

Ik heb in mijn box nog iets van 6 dozen die vol staan met boeken waar ik ook niks meer mee doe, maar dat moet ik nog even gaan uitzoeken.

Ik zoek 2 boeken in de babylonserie: Air babylon en Hotel babylon als iemand die in de kast heeft staan en er niks mee doet hou ik me aanbevolen!Hoeveel seizoenen van 24 zijn er?? ik heb t nooit gevolgd, maar t schijnt toch wel heel spannend te zijn hoor ik steeds
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven