ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
Goedemorgen.

Biol en Jolantje, dan zal ik nog maar even door blijven duimen voor jullie
Biol en Jolantje, sterkte voor jullie!
Dank je wel allemaal de steun doet goed..
zwieb, ik had van lief al gehoord dat je een stoere kerel had...ook al was ie bang voor hem...ik heb hier ook alleen maar jongetjeskledingliggen...van mijn 3 neefjes..of pleegkinderen zoals iedereen ze noemt haha

degene die pakjes van mij verwachten...t wordt niet eerder als einde van de week....heb t zo druk...komt bij dat ik amper slaap dus kapot ben de hele dag....maar ze komen dr aan...duurt alleen wat langer
oow ja zwieb,watvor maat schoenen heeft je kerel?
quote:varisha schreef op 15 april 2009 @ 01:17:

truste ladiesss

mij lukt het weer niet te slapen grr grr grr en dat terwijl ik het morgen zo druk heb...grrr sorry moest ff me frustratie kwijtwat lees ik nou steeds over jou en het nietkunnen slapen, va? Dat is erg he Ik heb er ook een hele periode last van gehad. gelukkig gaat het nu weer beter hier. Heb je zelf een idee waar het aan ligt? Ik ben naar de ha geweest, en via medicatie is het hier weer helemaal goedgekomen. Wil je wel meer vertellen, maar dan liever in een pb... mijn mail nog een keertje: lisey @ livepuntnl
Biol wat naar, lees het nu pas.

9 van de 10 keer is het niks, maar snap dat je flink in de stress zit.

Ook voor jolantje.

Sterkte en ik hoop dat jullie toch een beetje kunnen genieten vandaag van 't mooie weer.
Va, meneer zit ergens op 30-31. Je bent een schat hoor!
quote:Sterretjee schreef op 15 april 2009 @ 10:42:

Ow en schrav, thanks!

Haha ze waren echt mini. Haha dat stond er ook bij he
Schavelvot, thanks voor je badspul. Vanavond gaat het er meteen in
Meiske en vlinder,

zijn de spullen binnen?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:4Hellokitty schreef op 15 april 2009 @ 15:37:

Schavelvot, thanks voor je badspul. Vanavond gaat het er meteen in Graag gedaan, geniet ervan
Lisey, ik denk dat het onbewust toch piekeren is....want zelfs medicatie werkt niet echt...maar je kan me mailen hoor ;) dan reageer ik daar weer ff op...

heb t wel druk enzo

zwieb zal ff kijken wat ik allemaal voor je stoere vent heb
4HK je vlop is aagekomen, dankjewel! 'n Goede CD voor het huidige weer
marels.. paarse bolero is mooiiiiii.. thanks..
4HK, heel erg bedankt voor je leuke spulletjes!! Vond het een super leuk pakketje. Postbode was blij dat ik thuis was want paste niet door de brievenbus zei hij. Heb je mijn pakketje al gekregen??

Vlinder bedankt voor je boekjes. Erg leuk boekje van poesje nel!! Vandaag is het gamecube spel op de bus gegaan.

Schravelot, jou pakketje is ook vandaag op de busgegaan.

Varisha, jou verrassingspakket is ook onderweg!! Nog geen char boek??
Jeetje Biol, kan me voorstellen dat je flink in de rats zit. Blijf positief meid! Ik ken het, bij ons in de familie zit de erfelijke variant kwamen we begin vorig jaar achter... Ik ben toen getest of ik het gen had, wat een stress was dat zeg. Maar na acht weken kreeg ik het verlossende nieuws dat ik niet genetisch belast ben. Heel veel sterkte dus, ik snap een beetje wat je voelt nu.

Jolantje, ook veel sterkte.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
ja.. helemaal vergeten, wel gelezen maar nog niet gereageerd, Biol en Jolantje sterkte jullie beiden. Ga duimen voor goed nieuws..
Nog meer mensen interesse in AH Efteling zegels?
Taartje, bedankt voor je vest en je leuke kaart. Mijn dochter zei zo die is van mij . Hij past mij ook leuk! Fijn dat jij ook blij bent met mijn pakketje.
Biba,

Ik zag vandaag op mijn rekening dat de verzendkosten die ik gestuurd had terug zijn gezonden ivm. verkeerd rekeningnummer.

(voor die driepuntige muts)

Voel me nu heel opgelaten, wil je me nog even mailen met je rekeningnummer?

ikbenikhetisnietanders@hotmail.com
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
heb je al gemaild.. no problem.. ont-opgelaat maar..(is dat een woord :D)
Bams RommeldeRommelwinkel is geupdate

heb weer wat spulletjes er bij gezet meiden!

patatoloogje@hotmail.com
Bams RommeldeRommelwinkel is geupdate

heb weer wat spulletjes er bij gezet meiden!

patatoloogje@hotmail.com
1x was wel voldoende geweest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven