ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

dinsdag 14 april 2009 om 21:40
Biol, heel veel sterkte1 Ik heb binnenkort ook weer een mama.
Tijdens mijn zw schap kreeg ik een flinke bult in m'n borst. Ik weet wat je doormaakt, die spanning is echt erg heftig! Ik duim enorm dat alles goed is. Ik moet nu al 5 jaar jaarlijks op controle en eigenlijk moet ik worden geopereerd, maar ik stel het steeds uit. Nu sta ik nog onder controle, gelukkig is het goedaardig. Ik heb ook een vriendin, die net alle keuren achter de rug heeft.
Jouw uitslag is vast goed, hou daaraan vast. Ik denk aan je!
Ik hoop dat je snel terecht kun! Ga je morgen?
Liefs,
Jennie
Tijdens mijn zw schap kreeg ik een flinke bult in m'n borst. Ik weet wat je doormaakt, die spanning is echt erg heftig! Ik duim enorm dat alles goed is. Ik moet nu al 5 jaar jaarlijks op controle en eigenlijk moet ik worden geopereerd, maar ik stel het steeds uit. Nu sta ik nog onder controle, gelukkig is het goedaardig. Ik heb ook een vriendin, die net alle keuren achter de rug heeft.
Jouw uitslag is vast goed, hou daaraan vast. Ik denk aan je!
Ik hoop dat je snel terecht kun! Ga je morgen?
Liefs,
Jennie
dinsdag 14 april 2009 om 22:20
Jennipher: jouw pakketje is vandaag op de post gegaan, dus als het even meezit ontvang jij morgen iets. Ik hoop dat je er even lekker voor gaat zitten.
Schravelvot: jouw pakketje is vandaag afgegeven bij een DHL-vestiging. Laat je even weten wanneer je 't hebt ontvangen / wanneer je je zoontje blij hebt gemaakt?
Schravelvot: jouw pakketje is vandaag afgegeven bij een DHL-vestiging. Laat je even weten wanneer je 't hebt ontvangen / wanneer je je zoontje blij hebt gemaakt?
dinsdag 14 april 2009 om 22:27
zwieb...wat een biatchhhh ..ik hou dus ook echt niet van leugenaars...vind het helemaal niet als een vriendin zegt...va vandaag niet, ik heb geen zin....dan liegen...daar hou ik echt niet van....
lisey...nog meer ruilen...dan mag je mss ook op de hyves haha,zal proberen je de bijlage te sturen...dalijk
noa...pakje heeft geen haast hoor...doe maar rustig aan
lisey...nog meer ruilen...dan mag je mss ook op de hyves haha,zal proberen je de bijlage te sturen...dalijk
noa...pakje heeft geen haast hoor...doe maar rustig aan
woensdag 15 april 2009 om 08:55
woensdag 15 april 2009 om 08:56
quote:jolantje schreef op 14 april 2009 @ 22:14:
Hoi hier mijn ruilspulletjes
Laat maar weten of er iets bij zit. Tis niet veel maar tis een begin.
Jolantje's spulletjesIk heb interesse in de groene ketting. Wil je me mailen op meiske1981@yahoo.com?
Hoi hier mijn ruilspulletjes
Laat maar weten of er iets bij zit. Tis niet veel maar tis een begin.
Jolantje's spulletjesIk heb interesse in de groene ketting. Wil je me mailen op meiske1981@yahoo.com?
woensdag 15 april 2009 om 10:46
quote:meiske1981 schreef op 15 april 2009 @ 08:56:
[...]
Ik heb interesse in de groene ketting. Wil je me mailen op meiske1981@yahoo.com?Je hebt mail..
[...]
Ik heb interesse in de groene ketting. Wil je me mailen op meiske1981@yahoo.com?Je hebt mail..