Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Alvast voor carnaval mijn kostuum gemaakt:
Known to cause insanity in laboratory mice
En een plaat opgenomen (medio november in de winkel en bij Bol.com):
Nog wat koren gemalen (heb nu toch alle tijd)
Model gestaan voor Gijsbert-Jan:
De buitenmuur opgeleukt:
Aaaaaaah, verdarrie. Nu ben ik weer moe. grumble &^%$$% grumble.
Jeetje Lys, dat allemaal gedaan en nóg is je bezoek zoek.

Sorry dat ik niet eerder antwoordde, ik was aan het breien (patroonje).
Verdrinken in 3 cm water is sneu
1-1-2
Bezoek is terecht!

We kunnen alle hulpdiensten weer afbellen.

Tot later
Veel plezier
kiekeboe

beterschap snjo!!! ik mag zo nachtje gaan werken met ut ondje.we zijn dr klaar voor.
Benniezieknie. Alleen een beetje een beurse arm (net als vroegah op de lagere school), hoef ik vandaag niet mee te doen aan gymnastiek.

Werkze Dezz.
Zo status weer: is de hele dag droog gebleven, was lekker buiten (niet veel wind beetje fris maar in zonnetje zalig!) Status huishouden: alles onder controle en gedaan wat jullie ook allemaal hebben moeten doen -inclus kattenbak, that's new for me. Geen Consuela, ook geen Conception (schijnt echt een voornaam te zijn hahaha) Dus zelf de afwas moeten doen, een was gedraaid, die is saai zelfs net al opgevouwen -was er vroeg bij vanmorgen- En was nr 2 draait. Bed verschoont dus extra saaie was.

Ik denk trouwens dat ik maar mijn nacht en dag ritme om ga draaien. Kat vind mijn banken veelste leuk om als krabpaal te gebruiken en ik vind het triest om te zien hoe bank eronder lijdt! En aangezien kat het alleen doet als ik niet in de ruimte ben is de plantenspuit nog niet echt in gebruik genomen. Kat heeft vannacht omdat ik hem geen aandacht gaf -tja ik wilde slapen hoor- dus banken aangevallen. DAT sta ik niet toe! Schat van een beest maar zijn krabpaal ga ik ook niet in paaldansen. Is er trouwens geen kattenhanggroep plek ofzo? Kan hij zich als semi gepensioneerde uitleven met andere katten. Ik ruik een gat in de markt!
Lyzzard! Veel plezier met bezoek.

Dez werkze met ut ondje.

Snjo wat super dat je niet ziek bent.

Conclusie van kat: ondanks dat het wel handig is dat je hem niet hoeft uit te laten: immers tis koudddddddd in de ochtend/avond/nacht. Vind ik mijn banken toch iets belangrijker dan het gemak van een kat. Ik blijf toch meer voorkeur voor een ondje houden. De ondjes die ik in het verleden had, waren opgevoed en vonden banken alleen lekker om op te liggen. Of zijn er ook geen terrorkatten/poezen die gewoon alleen de krabpaal fijn vinden en banken totaal niet leuk?
Ik zeg nogmaals; nagelschaartje...

Hier eergisteren de was al gedaan en vandaag opgevouwen (hangt me niet in de weg dus ehhhh). Gisteren stront geschept uit de kattenbak.

Vandaag als kattenkussen dienst gedaa, het lukte om tegelijkertijd ook een boek te lezen.

Boodschappen gedaan (sjesus wat ben ik saai). Nu alleen nog maar koken en afwassen.
Andere tip: leg een groot hoeslaken (liefst badstof als je dat hebt) over je bank, komen daar de haken in (je banken krijgen een minder grote lading te verwerken) en je banken blijven beter van kattenharen verschoont.
Hij gebruikt de hoeken/ zijkanten van de banken. Op de bank vind hij het alleen lekker om te liggen. Begrijp al van een kattenforum dat ik hem dan gewoon bij de krabpaal moet zetten. Gek genoeg gebruikt hij die wel, maar kennelijk dus te weinig (maar een a twee keer per dag, tja, bank is leuker tuurlijk, wordt Does boos van en dat is aandacht)
Ook druk geweest zeg! En saai ook. Boek lezen en kat op schoot heb ik nog niet gedaan. Kat vind het wel fijn als hij op schoot ligt tijdens tv kijken.
Knippen, tot hoever doe je afknippen eigenlijk? Alleen de scherpe puntjes of iets meer? Bij een hond weet ik het wel. die mogen niet te ver dan gaat het bloeden als een rund. Maar een kat is anders tuurlijk. En geen idee of zijn bazinnetje dat ooit wel eens gedaan heeft.
quote:Dushi74 schreef op 17 oktober 2009 @ 19:35:

Ook druk geweest zeg! En saai ook. Boek lezen en kat op schoot heb ik nog niet gedaan. Kat vind het wel fijn als hij op schoot ligt tijdens tv kijken.Kat lag niet op schoot hoor, ik lag op de bank en zij was mijn sjaal (of zo, en alleen aan de voorkant), nog mazzel dat ik niet gestikt ben.
Jeetje een sjaalkat. Die is stiekem in een vorig leven boa-constrictor geweest
quote:Dushi74 schreef op 17 oktober 2009 @ 19:37:

Knippen, tot hoever doe je afknippen eigenlijk? Alleen de scherpe puntjes of iets meer? Bij een hond weet ik het wel. die mogen niet te ver dan gaat het bloeden als een rund. Maar een kat is anders tuurlijk. En geen idee of zijn bazinnetje dat ooit wel eens gedaan heeft.Tot aan de kromming kan je ze best terug knippen. Wel eerst de kat in een liefdevolle houdgreep pakken (je hebt armen en benen nodig hiervoor) en dan zachtjes "knijpen" zodat de nageltjes goed zichtbaar zijn....
quote:Dushi74 schreef op 17 oktober 2009 @ 19:50:

Jeetje een sjaalkat. Die is stiekem in een vorig leven boa-constrictor geweestDat denk ik ook ja. Die andere is niet zo gevaarlijk.
Oke, thanks ga ik morgen even bekijken bij daglicht. Aangezien ik hem ook zijn meds moet geven (en hem daarvoor al in een liefdevolle houdgreep moet nemen, moeten nagelsknippen ook wel wat zijn) Alhoewel ik al wel onder een paar houdgreepkrassen zit. Tja, you win some and you lose some.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven