Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Takk kærlega, Snjokorn. Hvað segir þú gott?

Goedemorgen allen.

Niet alleen mijn laptop was heet, mijn kabel is gesmolten.... die neem ik direct mee en laat ik repareren. Ik ben bang dat ik een nieuw lapje nodig heb...

Ik smeer 'm! Fijne dag allemaal.

Braaf zijn, hè? En vooral saai!
Known to cause insanity in laboratory mice
Ik ben altijd saai. Zit in m'n genen.

Ég segi allt fínt bara en þú?

Vandaag lekker speculaasjes en stroopwafels eten op het werk (verschrikkelijk saai he).

Succes bij de lappiesdokter.
Ik ben bang dat lapjesdokter lapjes-adoptiebureau wordt.

Ik ga de stad in kijken voor een nieuw lapje...

Als ik vermist lijk: ik ben dan internetloos en (believe you me) heul erg verdrietig.

Dag! *zwaait uitgebreid*

Daaaaahhhaaaaag, lieve elvekindjes. *arm uit de kom*

Kga jullie heel erg missen. *duwt arm terug*

Vergeet me niet, hè!

*stem sterft weg in echo*
Ik ben er weer!

Mèn, voordat ik de instellingen voor de router voor elkaar had....

Anyway, ben weer online, nu moet er nog van alles geinstalleerd wotdrn.

Tot later!
Mochten jullie je afvragen wat wotdrn is... dat had dus 'worden' moeten zijn.
kiekeboe was weer een druk dagje.gewerkt en vlees gehaald voor de ondjes.en vanavond weer zo,n saaie party bij iemand.doegggg ben weer weg saaierds
Kort maar krachtig jouw wegzijn en weer terugkomen Lys. Minder dat je aan een nieuw lappie moest. Wel fijn dat je alles weer rap in orde gemaakt hebt zodat ik niet eens de kans kreeg om je te missen. Want dat overleef ik niet hoor.

Snjo speculaas happend mens! Ben je al misselijk van het spul

Dez fijne saaie avond aai voor ondjes en have fun

Zo kat is weer rustig. Die kreeg het even op zijn heupen. Gooide zijn brokjes over het bordje heen alsof het zijn kattenbak was waarin hij moest graven. Heeft weer wat korrels uit de kattenbak verspreid over mijn keuken en vond het daarna nodig om een kort sprintje in te zetten. Maar ja daar wordt je als oude kater wel weer moe van dussssssssss. Nu is het weer tijd voor een saai dutje. Echt die kat heeft de kolder in zijn kop. Hahaha.
Roze-wit gestippeld pakjes update: is nog niet aangekomen

Dacht ik toch vanmiddag een lekker rustige forumavond te hebben zonder gemeen spruitjes gegooi van Lys, is ze weer on line.

Vanmiddag lekker lasagna gegeten op het werk, dan is het zometeen lekker gewoon brood...
Ik misselijk van de speculaasjes.... dan moet ik er toch wel heeeeel veeel eten. Heb ook nog 2 stroopwafels op...

Saai hoor, zo'n kat met de kolder in z'n kop. Meestal is het van tijdelijke aard en niet besmettelijk.

Ik had gisteren trouwens een voetenwarmer op m'n bed en een rugwarmer in m'n bed. Ideaal zulke goed gedresseerde katten.
Spruitjes en gooien? Blegg stink dingen! In de prullenbak gooien of aan de varkens voeren ofzo. Vooral niet zelf opeten.

Mmm combi speculaasjes en stroopwafels zorgt dus niet voor misselijkheid. Mooi! Kun je nog even doorhappen Snjo. Hoest met je arm? Zit er nog een mooie rode gloeiplek op of is die al weg?

Heel ideaal die katten van jou. Werkt bij deze kater niet zo. Maar dat maakt hem eigenlijk wel erg grappig. Nu zit hij naast me op de bank buiten aai modus. Want lappie ligt op schoot en gelukkig snapt hij dan dat hij niet op schoot kan.
Volgens mij heb jij een supergezellige kat in huis, Doezie. Ik denk dat je 'm vast gaat missen als ie weer naar baasje gaat.

Snjo: jammer, hè? *vals grijnsje*

.

.

Het is ook een gezellig beest! Al blijf ik erbij zijn opvoeding had beter gekund hahaha. Maar goed je kunt niet alles hebben he. En hij heeft het gelukkig naar zijn zin bij me. Ook wel fijn, want volgens mij is dit voor het eerst in zijn leventje dat hij niet in zijn eigen huis is als bazin op vakantie is of kort weekendje weg is. Ik ga hem zeker missen als hij weg is. Maar voorlopig hebben we saampjes nog 2 weken te gaan! Lolcat and me.

Ik zie groene knikkers........
quote:Dushi74 schreef op 20 oktober 2009 @ 19:45:

Spruitjes en gooien? Blegg stink dingen! In de prullenbak gooien of aan de varkens voeren ofzo. Vooral niet zelf opeten.

Mmm combi speculaasjes en stroopwafels zorgt dus niet voor misselijkheid. Mooi! Kun je nog even doorhappen Snjo. Hoest met je arm? Zit er nog een mooie rode gloeiplek op of is die al weg?

Heel ideaal die katten van jou. Werkt bij deze kater niet zo. Maar dat maakt hem eigenlijk wel erg grappig. Nu zit hij naast me op de bank buiten aai modus. Want lappie ligt op schoot en gelukkig snapt hij dan dat hij niet op schoot kan.

Joh, je had er zondag bij moeten zijn. Zat Lys me te pesten met die vieze knollen. Blij dat ik niet meer alleen sta.

Mijn arm zit er nog gewoon aan. Het hele weekend zo'n gevoel gehad alsof iemand er een flinke stomp tegen gegeven had maar verder niet. Geen rode plek of niks niet.
quote:Lys schreef op 20 oktober 2009 @ 20:30:

Volgens mij heb jij een supergezellige kat in huis, Doezie. Ik denk dat je 'm vast gaat missen als ie weer naar baasje gaat.

Snjo: jammer, hè? *vals grijnsje*

.

.

[afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Dushi74 schreef op 20 oktober 2009 @ 20:44:

Het is ook een gezellig beest! Al blijf ik erbij zijn opvoeding had beter gekund hahaha. Maar goed je kunt niet alles hebben he. En hij heeft het gelukkig naar zijn zin bij me. Ook wel fijn, want volgens mij is dit voor het eerst in zijn leventje dat hij niet in zijn eigen huis is als bazin op vakantie is of kort weekendje weg is. Ik ga hem zeker missen als hij weg is. Maar voorlopig hebben we saampjes nog 2 weken te gaan! Lolcat and me.

Ik zie groene knikkers........

Groene knikkers, is leuk voor lolcat.

Gezellig he, zo'n beessie.
Beurs dus en spierpijn. Gelukkig maar! Dat valt alles mee he Snjo.

Lys is saai met die saaie groente van dr. Volgens mij lust ze ze zelf ook niet. Maar kweekt ze ze om ons ermee te pesten.
Zat trouwens net even te googlen op Sphynx maar ze bieden ze zelfs op marktplaats - en dergelijke- sites aan. Volgens mij krijg je dan geen goede kat!
Ik zou ze dus alleen van een goede cattery willen hebben. Of nee enkelvoud dus...een kat. hhhhh
Ik deed vroeger alsof een spruitje een krop sla was in barbie-formaat. Niet dat ik een echte Barbie had, nee wel Steffi's, Paola's, Bianca en Marietjes...

Jullie maken mijn melancholieke herinneringen aan spruitjes belachelijk...

Snap er niets van.

Wat is er toch van de mens geworden? Moet het altijd samenspannen tegen een zwak slachtoffertje zijn? Denken jullie nu nooit eens: Goh, best sneu, laten we eens aardig tegen haar zijn, want misschien heeft ze wel heul speciale herinneringen aan spruitjes.

Ik voel echt een topic op psyche aankomen....

(aaargh, sommige toetsen zitten net op een andere plek)
quote:Lys schreef op 20 oktober 2009 @ 20:57:

Ik deed vroeger alsof een spruitje een krop sla was in barbie-formaat. Niet dat ik een echte Barbie had, nee wel Steffi's, Paola's, Bianca en Marietjes...

Jullie maken mijn melancholieke herinneringen aan spruitjes belachelijk...

Snap er niets van.

Wat is er toch van de mens geworden? Moet het altijd samenspannen tegen een zwak slachtoffertje zijn? Denken jullie nu nooit eens: Goh, best sneu, laten we eens aardig tegen haar zijn, want misschien heeft ze wel heul speciale herinneringen aan spruitjes.

Ik voel echt een topic op psyche aankomen....

(aaargh, sommige toetsen zitten net op een andere plek)Wat kan je toch mooi formuleren. Dit is nou precies wat ik dacht zondag. Had je nou niet zo iets van "goh wat sneu, laat ik eens aardig tegen haar zijn"
Ik ben toch het grootste slachtoffer in deze. Jullie hadden saai lol samen zondag ik was daar niet eens bij
quote:Dushi74 schreef op 20 oktober 2009 @ 20:54:

Ik zou ze dus alleen van een goede cattery willen hebben. Of nee enkelvoud dus...een kat. hhhhhIk heb gewone huis-tuin- en keukenkatten zo van de boerderij. Als je een raskat wil dan is het niet anders dan logisch/verstandig om naar een echte cattery te gaan (maar natuurlijk kan je ook in het asiel kijken).
quote:Dushi74 schreef op 20 oktober 2009 @ 21:01:

Ik ben toch het grootste slachtoffer in deze. Jullie hadden saai lol samen zondag ik was daar niet eens bij

Oke dan. We houden er over op. Nieuw ronde, nieuwe kansen.

Waar gaan we het vanavond eens over hebben?
Asiels zitten vol met gewone poezebeesten. Ook leuk hoor! Echt! Maar als ik dan toch een kat wil dan wil ik er eentje zoals de Sphinx of zoals (en het ras weet ik ff niet) ik er ooit eentje gezien heb op tv: een blauwgrijze egaal (dus ook op buik en pootjes) met volgens mij ook dito ogen. Maar ja die laatste is vooral mooi dus. Toch heb ik de ondjes nog niet opgegeven hoor. Dat blijven mijn favorieten!
Spruitjes Snjo. *begint keihard te lachen*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven