Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Trusten. Ik denk dat ik trouwens mijn avatar vast in hersttooi ga zetten......maar eerst:

haai saaie mutzzzen.was weer een saaie dienst,niks te beleven.

heb dus samen met de hond en collega,s maar wat gespeeld.

boze man die mij aanvalt en verstoppertje gedaan.

hond en de mannen hebben genoten.saai he.en dr nog voor betaald krijgen ook.....das pas echt saai!!!.nu mn mandje in,lekker slapen.

jammer Snjo dat je geen walvissen hebt kunnen zien.
En toen was het weer maandag. NB de laatste dag van augustus (dit jaar).
leuk een vrije dag,dus fijn mn huisje poetsen.behoorlijk saai maar noodzakelijk.
yeaahhhhhhh ik heb toestemming om mn nieuwe opleiding te gaan volgen.

(lees ut word geheel vergoed)
Congrats, Deztunnie!

Heb in je topic gereageerd. Volledig vergoed, is natuurlijk helemaaaal geweldig. Wanneer ga je beginnen?
Known to cause insanity in laboratory mice
3de week in sept begint ut al.flink dr tegen aan hoor.tis nog al pittig en veel.
Dan ga ik ook even op je topic kijken waar je het over hebt. Kom ik hier niet over als domme muts.

Maar eerst; gefeliciteerd ermee.
quote:desteny schreef op 31 augustus 2009 @ 14:21:

yeaahhhhhhh ik heb toestemming om mn nieuwe opleiding te gaan volgen.

(lees ut word geheel vergoed)

Joepieeeee Dez!! Wat fijn zeg...

En wat is iedereen saai vanavond. Geen reacties! Goed gedaan!!! Saai, saai, saai is gewenst
Volgens mij zijn er hier op het topic nog een aantal hun traantjes aan het drogen... Kunnen dus niet forummen.
jaaa ben nog steeds blij hoor.al slaat de onzekerheid ook weer toe;kan ik dit wel,zo ut niet te zwaar zijn voor me enz.

als ik straks maar kan slapen...pphff .

was vanavond ff weg,we moesten een kadoo bestellen voor jubileum.

word een gezandstraalde spiegelplaat met verlichting erachter, met die persoon dr hond en kindje als afbeelding.

echt handwerk en werkelijk prachtig.
Dat klinkt inderdaad erg mooi.
Dez als jij het niet kon dan had je deze opleiding niet uitgekozen en werd het niet vergoed voor je. Immers dan wilde ze hem niet vergoeden omdat ze het nut er niet van inzagen. Men heeft vertrouwen in je dus vergoeden ze de boel. Ik heb ook vertrouwen in je!
ik ga proberen te slapen,morgen en de rest vd week de wekker weer vroeg.truste saaie mutzzen
quote:Dushi74 schreef op 31 augustus 2009 @ 21:57:

Dez als jij het niet kon dan had je deze opleiding niet uitgekozen en werd het niet vergoed voor je. Immers dan wilde ze hem niet vergoeden omdat ze het nut er niet van inzagen. Men heeft vertrouwen in je dus vergoeden ze de boel. Ik heb ook vertrouwen in je!

dankje lieve doesssie,dat zeg ik ook tegen mezelf.zo is ut ook.

ik heb er heus 2x een goed gesprek voor moeten voeren.dr is nl al best veel geld uit geven aan mn omscholing en dit kost nog veel meer.

het is voor mijn gezondheid op langer termijn ook beter dat ik wat zittend/regelwerk er bij kan doen.ik ga dr voor, al word het zwaar en pittig.ik moet en ik zal ut halen!!!
Je doet wat je kunt Dez. En niet geschoten is altijd mis. En als je het fysiek niet trekt dan moet je dat eerlijk aangeven als je dat ervaart. Misschien is er een mouw aan te passen, mocht dit je gaan overkomen. Maar voorlopig ga je lekker fris en fruitig aan je nieuwe opleiding starten! Slaap lekker Dezzzzztunie.
heb redelijk saai geslapen.

nou doessieee.ik ga ut gewoon allemaal halen hoor.zit gelukkig geen tijdsdruk op.das wel een hele geruststelling voor mij.

nu 3dagen gebroken dienst...bbrrr valt tegen de wekker weer zo vroeg.doeiii saaie mutzzzen.tot strakkiesss
We zijn hier met z'n allen ruim12 uur saai geweest (om precies te zijn 13 uur en 30 minuten).
snjokorn wijzigde dit bericht op 01-09-2009 19:57
Reden: t e l l e n . . .
% gewijzigd
ja best knap zo saai zijn.zo heb mn saaie papierenzooi ook weer gedaan voor de scholing.morgen ff weg brengen.

van de week ff op sjouw voor snoertje voor mn laptoppie wat ik gekregen heb.

en dan eens uit proberen wat ut nog is.anders mischien toch een andere aanschaffen???
Dat is echt saai des.

Ik ga zo maar eens afwassen, leven in de brouwerij hier..
wakerrrr worrrrden saaierds!!!!
Ben al wakker maar wil eigenlijk niet reageren want dan wordt het moeilijker ons record saaizijn te verbeteren.
Nou, da's toch saai. Heb ik gereageerd...

*slaat zichzelf tegen voorhoofd.
Ik heb extra niets gepost omdat ik bang was dat ik uiteindelijk weer een waarschuwing aan mijn broek zou krijgen. Soms ben ik veel te enthousiast en plaats ik posting na posting en ben dan altijd zo bang dat jullie mijn saaiheidsgehalte niet op de juiste waarde schatten. En dan durf ik me een tijdje niet te vertonen. Na een paar dagen hoop ik dat jullie het vergeten zijn en dan sla ik vaak direct weer een beetje door. Posting na posting, plaatjes plakken, ga dan eindeloos door. En dat terwijl ik verdomd goed weet dat dat hier niet op prijs wordt gesteld. Maar geloof me dan toch: Ik ben echt saai. Ik weet niet hoe ik het kan bewijzen, maar eeeeheeeecht! Misschien had ik dit moeten typen zonder leestekens en was het saaier geweest. Soms weet ik het even niet meer...

Saai genoeg?
Known to cause insanity in laboratory mice
keurig saai hoor Lys!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven