Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
dinsdag 15 september 2009 om 18:39
dinsdag 15 september 2009 om 19:54
Jij luxepaard jij Snjo hihihi. Gewoon 2 nachten in drie bedden doorgebracht. En dan nog niet echt slapen he
Fijn dat je vannacht weer saai in je eigenste bed door kunt brengen.
Van mij hoeft DE man niet kindloos te zijn. Ik ben dol op kinderen en al heb ik zelf nog de wens, als hij al kinderen heeft dan is dat opzich geen probleem.
Fijn dat je vannacht weer saai in je eigenste bed door kunt brengen.
Van mij hoeft DE man niet kindloos te zijn. Ik ben dol op kinderen en al heb ik zelf nog de wens, als hij al kinderen heeft dan is dat opzich geen probleem.
dinsdag 15 september 2009 om 22:11
Weltrusten Dushi.
Ik zat net met een heel goede vriendin aan de telefoon (bijna 2 uur) en die ging ophangen omdat ze haar kippen op stok wilde gaan doen, maar moest dus eerst haar kippetjes vinden. En nu zit ik dus lekker kippetje te eten rarara waar zijn de kippies gebleven??
Ik zat net met een heel goede vriendin aan de telefoon (bijna 2 uur) en die ging ophangen omdat ze haar kippen op stok wilde gaan doen, maar moest dus eerst haar kippetjes vinden. En nu zit ik dus lekker kippetje te eten rarara waar zijn de kippies gebleven??
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 15 september 2009 om 22:26
dinsdag 15 september 2009 om 22:46
quote:MissMara schreef op 15 september 2009 @ 22:37:
Oeh! Soken jullie daar je kfc-ovens op?
Lichtjes waren denk ik van een tuinfeest. Weilandfeest bedoel ik. Jarige Bertha ofzo.
Waarschijnlijk wel, ik vind het geen vieze geur hoor. Integendeel.
De katten hebben hun vrijheid geroken (weet niet of dit samenhangt met de kerosine) en zijn nog lekker buiten. Ik ga dus zometeen genieten van m'n eigen grote bedje in m'n uppie.
Bertha 15 dan of niet.
Oeh! Soken jullie daar je kfc-ovens op?
Lichtjes waren denk ik van een tuinfeest. Weilandfeest bedoel ik. Jarige Bertha ofzo.
Waarschijnlijk wel, ik vind het geen vieze geur hoor. Integendeel.
De katten hebben hun vrijheid geroken (weet niet of dit samenhangt met de kerosine) en zijn nog lekker buiten. Ik ga dus zometeen genieten van m'n eigen grote bedje in m'n uppie.
Bertha 15 dan of niet.
dinsdag 15 september 2009 om 22:48
woensdag 16 september 2009 om 09:22
Naar een goeie pcdokter geweest zeker. M'n vriendin heeft een ernstig zieke PC en dus heb ik gisteren tickets voor haar geboekt (en weet nu dus haar creditcard nummer....) zodat ze toch voor een leuke prijs weg kon.
Ik ga zo ook maar eens aan het werk.
M'n eigustu bedje sliep weer helemaal geweldig.
Ik ga zo ook maar eens aan het werk.
M'n eigustu bedje sliep weer helemaal geweldig.
woensdag 16 september 2009 om 09:33
Aan het werk huh.... bestellingen plaatsen op het internet zul je bedoelen.
My oh my, heb geslapen als een dode. Mèn, ik was totaal out. Ben ik eens een dag vrij, wil je niet weten wat er allemaal op mijn to-do-list staat. Zo saai.
Maradinus, wat bent u nog laat onderweg om de wondere wereld vanaf het spoor te verslaan. Ik wil wel graag delen dat ik me iedere dag weer verheug om uw interessante feiten en anekdotes tot me te nemen. Verslaglegging zit in uw bloed, het kan niet anders. Ik geniet iedere dag weer.
Mijn hartelijke dank,
uw #1 fan,
Lyselotje uit Luilekkerland
My oh my, heb geslapen als een dode. Mèn, ik was totaal out. Ben ik eens een dag vrij, wil je niet weten wat er allemaal op mijn to-do-list staat. Zo saai.
Maradinus, wat bent u nog laat onderweg om de wondere wereld vanaf het spoor te verslaan. Ik wil wel graag delen dat ik me iedere dag weer verheug om uw interessante feiten en anekdotes tot me te nemen. Verslaglegging zit in uw bloed, het kan niet anders. Ik geniet iedere dag weer.
Mijn hartelijke dank,
uw #1 fan,
Lyselotje uit Luilekkerland
Known to cause insanity in laboratory mice