Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
En dit is een lieve bange lolcat. Zo zit ik vaak op mijn werk, zielig he? Te hoge werkdruk denk ik.
En dit zijn wij als saaio's: ziek, zwak en misselijk en nog steeds dansen!
Voel me nog niet beter, komt wel weer. Vind de filmpjes geweldig, die yum yum yum is het leukste hahaha.
Even een weatherupdate, de wind is aan het draaien hier, katten zijn eindelijk weer naar buiten. Dat betekent ook dat ik vannacht weer in m'n eigeste bedje slaap (alle bedden hier in huis zijn van mij, zelf gekocht enzo).
Ik heb nu dus in 2 nachten, 3 bedden uitgeprobeerd.

edit: alleen en in mijn eigen huis.
snjokorn wijzigde dit bericht op 15-09-2009 21:49
Reden: voor de goede orde
% gewijzigd
Dushi, dat van hersenen en humor spreekt eigenlijk voor zich maar inderdaad ben ik het helemaal met je eens hoor. O ja, en dan het liefst ook nog kinderloos..... (is hier vaak lastig)
Jij luxepaard jij Snjo hihihi. Gewoon 2 nachten in drie bedden doorgebracht. En dan nog niet echt slapen he

Fijn dat je vannacht weer saai in je eigenste bed door kunt brengen.

Van mij hoeft DE man niet kindloos te zijn. Ik ben dol op kinderen en al heb ik zelf nog de wens, als hij al kinderen heeft dan is dat opzich geen probleem.
Nieuwste weatherupdate (fingers crossed) het waait niet meer hier!!!!!! De balkondeur staat nu open en staat niet te klapperen. Ik hoor m'n bedje al roepen (maar zou eigenlijk eerst nog moeten eten).
Als je nog trek hebt in eten dan is eten nog wel een idee Snjo. Anders wordt je toch wakker van een knorrende maag. Ook geen goed plan. Als je geen trek in eten hebt dan lekker je bed in en heerlijk saaaaaaaaaaaaaaaaaaai dromen.
KFC is wel een heel aantrekkelijk idee.
Hahaha vettebek halen dus Je moet gewoon lekker doen waar je saai zin in hebt Snjo.
Wuift vanuit bed naar alle saaie heksenelfjes.....Weltrusten allemaal
Weltrusten Dushi.

Ik zat net met een heel goede vriendin aan de telefoon (bijna 2 uur) en die ging ophangen omdat ze haar kippen op stok wilde gaan doen, maar moest dus eerst haar kippetjes vinden. En nu zit ik dus lekker kippetje te eten rarara waar zijn de kippies gebleven??
Het weiland is donker nu. Wel lichtjes.

Hoogachtend, Maradinus Verslaglegging
Die lichtjes zijn interessant Maradinus. zijn dat gloeiwormpjes of ogen of ehhh.
Hier is het bijna donker. Nog steeds weinig tot geen wind (hamburger is nu op dus zometeen m'n bed in), katten zijn nog buiten en de straatlantaarns branden.

Toen ik net buiten liep (ja ik ga gezond lopen om vettebek te halen) rook ik kerosine....
Oeh! Soken jullie daar je kfc-ovens op?

Lichtjes waren denk ik van een tuinfeest. Weilandfeest bedoel ik. Jarige Bertha ofzo.
Stoken that is.

Soko sokoooo!
In de stad ziet men minder wei en meer lampjes. En meer onguur volk, over 't algemeen.
quote:MissMara schreef op 15 september 2009 @ 22:37:

Oeh! Soken jullie daar je kfc-ovens op?

Lichtjes waren denk ik van een tuinfeest. Weilandfeest bedoel ik. Jarige Bertha ofzo.

Waarschijnlijk wel, ik vind het geen vieze geur hoor. Integendeel.

De katten hebben hun vrijheid geroken (weet niet of dit samenhangt met de kerosine) en zijn nog lekker buiten. Ik ga dus zometeen genieten van m'n eigen grote bedje in m'n uppie.

Bertha 15 dan of niet.
quote:MissMara schreef op 15 september 2009 @ 22:39:

In de stad ziet men minder wei en meer lampjes. En meer onguur volk, over 't algemeen.Dat idee heb ik ook. Lichtvervuiling heet dat (die vele lampjes dan he).
quote:MissMara schreef op 15 september 2009 @ 22:38:

Stoken that is.

Soko sokoooo!Het kon ook nog soaken zijn, eerst de kip in een kerosinebadje leggen en daarna door de speciale KFCmarinade....
yeaahhhhhhh ie doet ut weer!!! mn pc was helemaal ziek.daaaggg saaie liefjes,ik ga nu werken.
Naar een goeie pcdokter geweest zeker. M'n vriendin heeft een ernstig zieke PC en dus heb ik gisteren tickets voor haar geboekt (en weet nu dus haar creditcard nummer....) zodat ze toch voor een leuke prijs weg kon.

Ik ga zo ook maar eens aan het werk.

M'n eigustu bedje sliep weer helemaal geweldig.
Aan het werk huh.... bestellingen plaatsen op het internet zul je bedoelen.

My oh my, heb geslapen als een dode. Mèn, ik was totaal out. Ben ik eens een dag vrij, wil je niet weten wat er allemaal op mijn to-do-list staat. Zo saai.

Maradinus, wat bent u nog laat onderweg om de wondere wereld vanaf het spoor te verslaan. Ik wil wel graag delen dat ik me iedere dag weer verheug om uw interessante feiten en anekdotes tot me te nemen. Verslaglegging zit in uw bloed, het kan niet anders. Ik geniet iedere dag weer.

Mijn hartelijke dank,

uw #1 fan,

Lyselotje uit Luilekkerland
Known to cause insanity in laboratory mice

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven