Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
donderdag 17 september 2009 om 11:34
Ik begon met pokkie nokia, daarna samsung, toen lg chocolate en dan krijg ik nu een pokkie die star heet. Tussendoor heb ik ook nog 2 blackberrys gehad. (waarvan eentje een werkblackberry) Ik hou dus wel van toeters en bellen. Zolang het maar wel praktisch blijft.
Snjo hoop dat je niet je bedje bent uitgewaaid. Mara geweldig dat het weiland er nog ligt. Valt me zeer mee!
En goedemorgen alle saaie heksenmutsjes met elfengezichtjes.
Snjo hoop dat je niet je bedje bent uitgewaaid. Mara geweldig dat het weiland er nog ligt. Valt me zeer mee!
En goedemorgen alle saaie heksenmutsjes met elfengezichtjes.
donderdag 17 september 2009 om 14:03
donderdag 17 september 2009 om 14:14
Ja, ik miste mijn ouwe plaatje
Nou, wat ik zie.. gewoon een witte pluizige leuning toch, van wat is het, een bank ofzo. En dan die tekst erbij.
Dat is het..
Ik denk dat het iets te maken heeft met verstoppertje. Daar achter de bank, kweet niet. Wel schattig.
Maar ik ben weer weg. Ben aan het rausen door mijn huis.
Vanavond weer expeditie trouwens.Ya!
Nou, wat ik zie.. gewoon een witte pluizige leuning toch, van wat is het, een bank ofzo. En dan die tekst erbij.
Dat is het..
Ik denk dat het iets te maken heeft met verstoppertje. Daar achter de bank, kweet niet. Wel schattig.
Maar ik ben weer weg. Ben aan het rausen door mijn huis.
Vanavond weer expeditie trouwens.Ya!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
donderdag 17 september 2009 om 17:39
quote:MissMara schreef op 17 september 2009 @ 16:41:
Omdat jullie er steeds om vragen: de weilanden liggen er groen en mals bij.
En: RaideR Time!!! (can't touch this)Ik heb ook dringend behoefte aan chocola (of iets anders lekkers), nee, ik hoef niet ongesteld te worden, gewoon, lekkere trek. Maar geen centjes in portemonnee.... Moet ik toch even kijken of er ergens een muur is die geld spuugt.
Omdat jullie er steeds om vragen: de weilanden liggen er groen en mals bij.
En: RaideR Time!!! (can't touch this)Ik heb ook dringend behoefte aan chocola (of iets anders lekkers), nee, ik hoef niet ongesteld te worden, gewoon, lekkere trek. Maar geen centjes in portemonnee.... Moet ik toch even kijken of er ergens een muur is die geld spuugt.
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 17 september 2009 om 17:40
donderdag 17 september 2009 om 21:08
donderdag 17 september 2009 om 22:43
http://www.youtube.com/watch?v=7yZeroKgVGk
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.