Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
woensdag 16 september 2009 om 13:53
woensdag 16 september 2009 om 17:30
Sow even saai haaaaaai zeggen,
Ik ben de beschouwing aan het kijken maar weet nu officieel dat Wilders gek is. Was er al van overtuigd maar hij wil een wet indienen die belasting heft op het dragen van een hoofddoekje. En dan alleen de hoofddoekjes die door mensen wordt gedragen ter uiting van hun geloof. Die spoort echt niet. Moet wel grinniken dat de politiek als antwoord geeft: laten we dan een belastingheffen op Mozart haardracht en of waterstofperioxide. Whahaha.
Even teruglezen
Ik ben de beschouwing aan het kijken maar weet nu officieel dat Wilders gek is. Was er al van overtuigd maar hij wil een wet indienen die belasting heft op het dragen van een hoofddoekje. En dan alleen de hoofddoekjes die door mensen wordt gedragen ter uiting van hun geloof. Die spoort echt niet. Moet wel grinniken dat de politiek als antwoord geeft: laten we dan een belastingheffen op Mozart haardracht en of waterstofperioxide. Whahaha.
Even teruglezen
woensdag 16 september 2009 om 21:08
Tsjonge jonge jonge zeg. Moest (wel vrijwillig hoor) net gymles geven maar was net iets te laat (probleempje met stagiaire) maar we zijn altijd met z'n tweetjes dus die 5 minuten moesten wel kunnen. Heeft die muts een andere assistenttrainer (zonder ervaring noch cursussen) meegenomen.
Ik ben natuurlijk gewoon gebleven en heb geholpen met m'n groep van vorig jaar en wel gezien dat deze combi van m'n eigen groep niet werkte.... Ik heb het ook al gezegd tegen eentje die in het bestuur zit (die kwam kijken en haar eigen kind ophalen).
Ik ben natuurlijk gewoon gebleven en heb geholpen met m'n groep van vorig jaar en wel gezien dat deze combi van m'n eigen groep niet werkte.... Ik heb het ook al gezegd tegen eentje die in het bestuur zit (die kwam kijken en haar eigen kind ophalen).
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 16 september 2009 om 21:09
woensdag 16 september 2009 om 21:19
Water ziet er goed uit. Dus als Maradinus niet wil dan neem ik die pul wel.
Krijgt trouwens binnen nu en een paar weken (hopelijk) een nieuwe pokkie (dat is mijn nieuwste woord van deze week) Mijn oude pokkie is aan vervanging toe. Accu raakte leeg waardoor je in ene slechtere dekking hebt tijdens gesprekken, en smsen gaat ook steeds lastiger. Best saai maar ik kijk uit naar nieuwe pokkie.
Krijgt trouwens binnen nu en een paar weken (hopelijk) een nieuwe pokkie (dat is mijn nieuwste woord van deze week) Mijn oude pokkie is aan vervanging toe. Accu raakte leeg waardoor je in ene slechtere dekking hebt tijdens gesprekken, en smsen gaat ook steeds lastiger. Best saai maar ik kijk uit naar nieuwe pokkie.
woensdag 16 september 2009 om 22:28
Nieuwe pokkie wordt een Samsung Star. Wilde het liefst de Neukia N57 (ofzo) eentje die een totaal qwerty toetsenbordje heeft. Die mocht ik ook maar dan moest ik internet erbij nemen. En ik wil niet kunnen internetten op Pokkie. (heb je die hysterische reclame over Pokkie al gezien, onee tis nederlandse reclame....nie ijsjesland reclame)
woensdag 16 september 2009 om 22:39
kiekeboe.
yeeahhhhh mn pc is nu echt weer helemaal genezen.BTW;behoorlijk wit,saaiplaatje daaro
he snjo wat een gemiep
Doesie...ik heb een gewone neukia 1650
simpel,goedkoop en saai, je kan dr mee bellen en sms-en.
saaier kan bijna niet.
ik ga mn mandje in,morgen de wekker weer vroeg.
doegggg saaie elfjes en heksen
yeeahhhhh mn pc is nu echt weer helemaal genezen.BTW;behoorlijk wit,saaiplaatje daaro
he snjo wat een gemiep
Doesie...ik heb een gewone neukia 1650
simpel,goedkoop en saai, je kan dr mee bellen en sms-en.
saaier kan bijna niet.
ik ga mn mandje in,morgen de wekker weer vroeg.
doegggg saaie elfjes en heksen
woensdag 16 september 2009 om 22:43
Die is wel iets te saai voor mij Dez. Want daar begon ik ooit mee. En ikke wil nu toch wel mp3 erop en foto's ermee maken. Dat soort werk. Niet echt belangrijk maar vind het gewoon leuk speelgoed. Mooie is, heb gewoon een nieuw contractje, nieuwe foon en maar een jaartje (ipv 2 jaar) Dus eind 2009 begin 2010 mag ik weer een nieuwe Pokkie. Moet ook wel, ik sms echt ontzettend veel en door veel gebruik slijt accu ook sneller. Dus na 1,5 jaar is pokkie altijd toe aan nieuwe pokkie.
Ben ontzettend saai blij dat je pc weer beter gemaakt is Dez. Dat zal je veel plezier doen tijdens forummen. Weltrusten lief Saai heksjeelfje van me. Saaie fijne dromen.
Ben ontzettend saai blij dat je pc weer beter gemaakt is Dez. Dat zal je veel plezier doen tijdens forummen. Weltrusten lief Saai heksjeelfje van me. Saaie fijne dromen.
woensdag 16 september 2009 om 23:32
PC weer gezond, alle pc-gebruikers ook weer snotvrij?!
Hier ook een heel simpel pokkie (ga die reclame zoeken), een neukia weet ik veel welk nummer van een jaar of 3 volgens mij. Kan er mee bellen en smssen en dat is genoeg voor zzaaie ikkie.
Zal ik jullie eens slecht nieuws meedelen: het begint hier weer hard te waaien. Waar moet ik gaan slapen?
Voor jullie daar in het verre laagland, weltrusten.
Hier ook een heel simpel pokkie (ga die reclame zoeken), een neukia weet ik veel welk nummer van een jaar of 3 volgens mij. Kan er mee bellen en smssen en dat is genoeg voor zzaaie ikkie.
Zal ik jullie eens slecht nieuws meedelen: het begint hier weer hard te waaien. Waar moet ik gaan slapen?
Voor jullie daar in het verre laagland, weltrusten.
Snjókorn falla, á allt og alla