Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
zo hier ook saai geweest;vanmorgen vroege dienst en toen boodschappen gehaald.hier huisje poetsen.kippensoep maken en kaasaardappeltaartjes.

straks bezoek voor training lastige hond.vanavond komt de pcdokter waarschijnlijk nog ff terug om nog eea bij te werken.
Sow even saai haaaaaai zeggen,

Ik ben de beschouwing aan het kijken maar weet nu officieel dat Wilders gek is. Was er al van overtuigd maar hij wil een wet indienen die belasting heft op het dragen van een hoofddoekje. En dan alleen de hoofddoekjes die door mensen wordt gedragen ter uiting van hun geloof. Die spoort echt niet. Moet wel grinniken dat de politiek als antwoord geeft: laten we dan een belastingheffen op Mozart haardracht en of waterstofperioxide. Whahaha.

Even teruglezen
Whahah die verslagleggingen van je Maradinus. Geweldig! En Snjo en Dez weten er net zulke leuke verslagen van te maken. Echt niet saai.
waarschijnlijk regelt ut probleem Wilders zichzelf wel,das al eerder gebeurd.zo net een stel mensen blij gemaakt.

lastige hond is weer in ut gareel.nu mogen ze zelf een maandje oefenen,dan kijken we verder.
Wow wat goed Dez, als ze jouw tips en trucs toepassen moet het wel goed gaan komen met ut lastige hondje.
Hé, pssst, Saaio's!

Ik hoor geluid maar ik zie niets, alleen maar saai wit.
Hhhh

Nee, ik zie nog steeds niets. Alleen maar heel heel veel saai wit, zacht saai wit ook. Maar verder niets!
Prroessttt...

quote:MissMara schreef op 16 september 2009 @ 20:09:

Hé, pssst, Saaio's!

[afbeelding]Wie of wat moet ik vinden dan?
Sorry, Mara, ik vat 'm niet.

(snap het niet hoor, ik ben meestal toch vrij vlot van begrip)

Kan iemand me een hint geven?
Known to cause insanity in laboratory mice
Tsjonge jonge jonge zeg. Moest (wel vrijwillig hoor) net gymles geven maar was net iets te laat (probleempje met stagiaire) maar we zijn altijd met z'n tweetjes dus die 5 minuten moesten wel kunnen. Heeft die muts een andere assistenttrainer (zonder ervaring noch cursussen) meegenomen.

Ik ben natuurlijk gewoon gebleven en heb geholpen met m'n groep van vorig jaar en wel gezien dat deze combi van m'n eigen groep niet werkte.... Ik heb het ook al gezegd tegen eentje die in het bestuur zit (die kwam kijken en haar eigen kind ophalen).
quote:Lys schreef op 16 september 2009 @ 21:05:

Sorry, Mara, ik vat 'm niet.

(snap het niet hoor, ik ben meestal toch vrij vlot van begrip)

Kan iemand me een hint geven?Ik heb ook geen idee waar ze het over heeft.
Oostindisch doof en stekeblind! Meer smaken heb ik als saai hekselfje niet.
Saaie problemen Snjo. Hoop dat het wel helpt wat je vanavond gedaan en gezegd hebt. Alsof je niet eens 5 minuten te laat ergens mag zijn zeg. Zeker als men weet dat je ook nog ander werk hebt en daar dingen wel eens kunnen uitlopen.
Volgens mij moeten we eerst even een glaasje water voor Mara pakken voordat ze in haar eigen lachen stikt...
Ik leer net wat saais. Kurwa Match is pools voor holey shit en dat wordt dan nederlands ondertiteld in jezusmina hahahah
Water ziet er goed uit. Dus als Maradinus niet wil dan neem ik die pul wel.

Krijgt trouwens binnen nu en een paar weken (hopelijk) een nieuwe pokkie (dat is mijn nieuwste woord van deze week) Mijn oude pokkie is aan vervanging toe. Accu raakte leeg waardoor je in ene slechtere dekking hebt tijdens gesprekken, en smsen gaat ook steeds lastiger. Best saai maar ik kijk uit naar nieuwe pokkie.
En heb je al een idee hoe je nieuwe pokkie eruit gaat zien??

En ehh, water genoeg hier, het komt zelfs uit de lucht vallen! Dus tast toe.
Nieuwe pokkie wordt een Samsung Star. Wilde het liefst de Neukia N57 (ofzo) eentje die een totaal qwerty toetsenbordje heeft. Die mocht ik ook maar dan moest ik internet erbij nemen. En ik wil niet kunnen internetten op Pokkie. (heb je die hysterische reclame over Pokkie al gezien, onee tis nederlandse reclame....nie ijsjesland reclame)
kiekeboe.

yeeahhhhh mn pc is nu echt weer helemaal genezen.BTW;behoorlijk wit,saaiplaatje daaro

he snjo wat een gemiep

Doesie...ik heb een gewone neukia 1650

simpel,goedkoop en saai, je kan dr mee bellen en sms-en.

saaier kan bijna niet.

ik ga mn mandje in,morgen de wekker weer vroeg.

doegggg saaie elfjes en heksen
Die is wel iets te saai voor mij Dez. Want daar begon ik ooit mee. En ikke wil nu toch wel mp3 erop en foto's ermee maken. Dat soort werk. Niet echt belangrijk maar vind het gewoon leuk speelgoed. Mooie is, heb gewoon een nieuw contractje, nieuwe foon en maar een jaartje (ipv 2 jaar) Dus eind 2009 begin 2010 mag ik weer een nieuwe Pokkie. Moet ook wel, ik sms echt ontzettend veel en door veel gebruik slijt accu ook sneller. Dus na 1,5 jaar is pokkie altijd toe aan nieuwe pokkie.

Ben ontzettend saai blij dat je pc weer beter gemaakt is Dez. Dat zal je veel plezier doen tijdens forummen. Weltrusten lief Saai heksjeelfje van me. Saaie fijne dromen.
PC weer gezond, alle pc-gebruikers ook weer snotvrij?!

Hier ook een heel simpel pokkie (ga die reclame zoeken), een neukia weet ik veel welk nummer van een jaar of 3 volgens mij. Kan er mee bellen en smssen en dat is genoeg voor zzaaie ikkie.

Zal ik jullie eens slecht nieuws meedelen: het begint hier weer hard te waaien. Waar moet ik gaan slapen?

Voor jullie daar in het verre laagland, weltrusten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven