Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
zaterdag 3 oktober 2009 om 18:09
Wat zijn jullie saai druk, zeg.
Ik heb vandaag 2 uurtjes sociaal gedaan, boodschapppen gedaan en gedut, gedut, gedut.
Zeg, Doezel, hedde gij mij aangesteekt?
Bij mij zit de boel zo vast dat ik wederom een voorhoofdsholteontsteking vermoed... Zo niet grappig.
Simultaan ziek zwak en misselijk zijn: zou dat niet een olympisch onderdeel kunnen worden?
Of.... of.... of.... zitten we in zo'n groundhog-loop?
Nou, als ik morgen met Sonny & Cher wakker wordt weet ik genoeg...
Ik heb vandaag 2 uurtjes sociaal gedaan, boodschapppen gedaan en gedut, gedut, gedut.
Zeg, Doezel, hedde gij mij aangesteekt?
Bij mij zit de boel zo vast dat ik wederom een voorhoofdsholteontsteking vermoed... Zo niet grappig.
Simultaan ziek zwak en misselijk zijn: zou dat niet een olympisch onderdeel kunnen worden?
Of.... of.... of.... zitten we in zo'n groundhog-loop?
Nou, als ik morgen met Sonny & Cher wakker wordt weet ik genoeg...
Known to cause insanity in laboratory mice
zaterdag 3 oktober 2009 om 18:11
quote:snjokorn schreef op 03 oktober 2009 @ 17:53:
Ik krijg te horen dat ik internetverslaafd ben, maar als ik (na het harde werken) even binnen kom, wil ik wel even weten wat jullie allemaal gedaan hebben. Is gewoon sociale contacten bij houden...
Tssss.... zijn wij jouw 'sociale contacten'? That's all??
Ik dacht meer aan 'een thuis' en dan vraag je toch ook even aan de anderen hoe het is als je binnenkomt?
We zijn hier allemaal gewoon extra zusjes en zusters.
Ik krijg te horen dat ik internetverslaafd ben, maar als ik (na het harde werken) even binnen kom, wil ik wel even weten wat jullie allemaal gedaan hebben. Is gewoon sociale contacten bij houden...
Ik dacht meer aan 'een thuis' en dan vraag je toch ook even aan de anderen hoe het is als je binnenkomt?
We zijn hier allemaal gewoon extra zusjes en zusters.
zaterdag 3 oktober 2009 om 19:49
quote:Lys schreef op 03 oktober 2009 @ 18:11:
[...]
We zijn hier allemaal gewoon extra zusjes en zusters.Sorry dat het zo overkwam, ik was nog een beetje geschrokken van dat "internetverslaafd". Hoe kan ik het weer goed maken voor mijn zusterelfen ... Jullie zijn zeker meer dan "maar sociale contacten" (vriendin hing gisterenavond zelf met d'r moeder aan de telefoon).
[...]
We zijn hier allemaal gewoon extra zusjes en zusters.Sorry dat het zo overkwam, ik was nog een beetje geschrokken van dat "internetverslaafd". Hoe kan ik het weer goed maken voor mijn zusterelfen ... Jullie zijn zeker meer dan "maar sociale contacten" (vriendin hing gisterenavond zelf met d'r moeder aan de telefoon).
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 3 oktober 2009 om 19:56
quote:snjokorn schreef op 03 oktober 2009 @ 19:49:
[...]
Hoe kan ik het weer goed maken voor mijn zusterelfen ... .
Zie, da's nou het mooie van zusjes zijn. We benoemen het en dan is het goed. Je hoeft niets goed te maken, zustertje uit IJsjesland.
En ach, verslaafd, verslaafd.... wat is daar nu echt de definitie van? Hindert of beperkt het je in je dagelijks leven? Nou dan!
[...]
Hoe kan ik het weer goed maken voor mijn zusterelfen ... .
Zie, da's nou het mooie van zusjes zijn. We benoemen het en dan is het goed. Je hoeft niets goed te maken, zustertje uit IJsjesland.
En ach, verslaafd, verslaafd.... wat is daar nu echt de definitie van? Hindert of beperkt het je in je dagelijks leven? Nou dan!
zaterdag 3 oktober 2009 om 19:59
Ik wil je iig veel plezier wensen en doe de groeten van je zusjes aan je vriendin. En zeg haar maar dat we blij zijn dat je even wat van je hebt laten horen. Omdat we een stelletje mutsen zijn die ons gauw zorgen maken. Of omdat we zo saai zijn, dat we eigenlijk via jou en je berichten leven.
Sterker nog: zeg haar maar dat je meldplicht hebt waarop geen enkele manier onderuit te komen is.
Sterker nog: zeg haar maar dat je meldplicht hebt waarop geen enkele manier onderuit te komen is.
zaterdag 3 oktober 2009 om 20:24
Je bent niet verslaafd hoor Snjo. Je laat ons gewoon weten wat voor saais je allemaal doet! En ik ben dr blij me. Saai blij maar echt blij! Chocoladetaartjes zijn lekker op zijn tijd.
Lys, kan goed zijn dat ik je aangestoken heb. Alhoewel....je dat pas zeker weet als je morgen Sonny en Cher hoort. Ik wacht wel af.
Lys, kan goed zijn dat ik je aangestoken heb. Alhoewel....je dat pas zeker weet als je morgen Sonny en Cher hoort. Ik wacht wel af.
zaterdag 3 oktober 2009 om 21:21
Avondmeldpichtig. Heb net assepoester nagedaan. Heb eerst geholpen met het kippenhok en daarna werd ik weg gestuurd om te gaan koken...
De pannekoeken vielen gelukkig erg in de smaak (er zijn er maar 2 over (en ik had ongeveer een kilo bloem gebruikt).
Vriendin is ook saai, die kan haar mond gewoon niet houden. Gisteren pas om half 2 in m'n bed terecht gekomen omdat zij zo aan het kleppen is...
We gaan even plannen smeden voor de Kerst
Jullie mogen niet zieker worden hoor, anders moet de ziekenboeg weer open.
Kan ik nog iets voor jullie doen??
De pannekoeken vielen gelukkig erg in de smaak (er zijn er maar 2 over (en ik had ongeveer een kilo bloem gebruikt).
Vriendin is ook saai, die kan haar mond gewoon niet houden. Gisteren pas om half 2 in m'n bed terecht gekomen omdat zij zo aan het kleppen is...
We gaan even plannen smeden voor de Kerst
Jullie mogen niet zieker worden hoor, anders moet de ziekenboeg weer open.
Kan ik nog iets voor jullie doen??
zaterdag 3 oktober 2009 om 21:38
zondag 4 oktober 2009 om 02:16
Zoo nog wakker, tja saai de marathon aan het kijken he. Net even gedoesjd want ja koorts en zweet zijn geen vrienden van me. Er was even een soort van tussenprogramma dus mooi de tijd om me even heerlijk op te frissen. Kan het alleen saai vannacht volhouden omdat ik vanmiddag wat uurtjes geslapen heb. Anders lag ik nu in coma samen met George C.
zondag 4 oktober 2009 om 11:09
*Meld zich braaf.
Lig nog lekker in bed maar gaat zometeen maar eens ontbijten. Er ligt vandaag meer sneeuw dan gisteren (gek he), dat wordt sneeuwpop maken.
Vierkante oogjes??, marathon?? als je ziek ben??? Lekker gaan slapen nu hoor.
Werkze nog even Dezzz, de sokken zijn trouwens helemaal af. Moeten we even vriendjes worden...
Lig nog lekker in bed maar gaat zometeen maar eens ontbijten. Er ligt vandaag meer sneeuw dan gisteren (gek he), dat wordt sneeuwpop maken.
Vierkante oogjes??, marathon?? als je ziek ben??? Lekker gaan slapen nu hoor.
Werkze nog even Dezzz, de sokken zijn trouwens helemaal af. Moeten we even vriendjes worden...
zondag 4 oktober 2009 om 11:31