Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Ooh wat goed van je Snjo (doelt op update aan MaraMijn)

Ooh prachtige sprong Snjo. Gaat je vast veel punten opleveren. Want ik neem toch wel aan dat we meedoen aan wedstrijden he.
*doet spagaat en split met gemak*
Hai lieve elvenkindjesvriendinnetjes van me.

Bedankt voor jullie succeswensen, morgenochtend is het zover.

Heb er zin in, want ben nu wel klaar om dit af te ronden en weer lekker mijn 'vrije' leventje op te pakken.

Maar maisjes, wat zijn jullie allen flexibel, lenig en acrobatisch aangelegd.

Dat was ik ook ooit....

nu?

Ja, ja, het wordt allemaal wat minder met de jaren.

Ik ga al naar bed, want een uitgerust hoofd is een hoofd dat slaagt. --oud-chinees spreekwoord--

Kusssiezzzzzzzz
Known to cause insanity in laboratory mice
Lekker slapen Lys. Ik ben waarschijnlijk alleen morgenochtend aanwezig. Ga morgenmiddag naar het oosten van het land (vliegen). Neem wel m'n lappie mee.

Het wordt trouwens klote weer om te vliegen. Harde wind en natte sneeuw.

*haalt haar benen weer uit haar nek en vind dat ze wel weer genoeg gerekt heeft*
quote:Dushi74 schreef op 01 oktober 2009 @ 21:36:

Ooh wat goed van je Snjo (doelt op update aan MaraMijn)

Ooh prachtige sprong Snjo. Gaat je vast veel punten opleveren. Want ik neem toch wel aan dat we meedoen aan wedstrijden he.Alleen jammer dat ik m'n enkels niet strek. Dat wordt 0.2 punten in de min.
Ik ben morgen thuis heb de hele dag de tijd om te duimen voor Lys. (oke haal wel morgen wat geschapte boodschapjes op uit de winkel, maar that's it)
*legt nog elke dag benen in de nek, leve hypermobiliteit*
quote:Dushi74 schreef op 01 oktober 2009 @ 22:03:

*legt nog elke dag benen in de nek, leve hypermobiliteit*Jij bent duidelijk jonger dan ik. Dit kan ik gelukkig echt niet meer (met twee tegelijk). Hypermobiliteit is leuk maar je moet er wel mee leren omgaan (spreek als ervarings deskundige).
quote:Dushi74 schreef op 01 oktober 2009 @ 22:02:

Ik ben morgen thuis heb de hele dag de tijd om te duimen voor Lys. (oke haal wel morgen wat geschapte boodschapjes op uit de winkel, maar that's it)Je bedoelt zeker geschapte boodjes. Dat heb ik net gedaan. Moest toch naar de slijterij (voor de bruiloft van volgende week) en de supermarkt is ernaast.
Leren omgaan, ben een echte testcase voor menig fysio. Ze kunnen er geen chocola van bakken bij mij. Maar goed het is wat het is.

En hoeveel jonger is jonger dan Snjo?
quote:Dushi74 schreef op 01 oktober 2009 @ 22:03:

*legt nog elke dag benen in de nek, leve hypermobiliteit*Van jezelf of van een ander, maakt nogal een verschil. :-Þ
quote:Dushi74 schreef op 01 oktober 2009 @ 22:11:

Leren omgaan, ben een echte testcase voor menig fysio. Ze kunnen er geen chocola van bakken bij mij. Maar goed het is wat het is.

En hoeveel jonger is jonger dan Snjo?Ik ben model '73 en ben zelf hypermobiel (dat ik fysio ben is in dit geval bijzaak).
Scheelt maar een jaartje Snjo. Dus zoveel ouder ben je niet. Ik kan nog elke dag mijn eigen benen in mijn nek leggen. (die van een ander zijn niet zo moeilijk hahaha)
Kijk zover als deze dame kan ik het niet! Maar benen in nek, no problemo.

dankje voor de liefjes kheb mn halve dag er door laten verzieken.

de andere helft ging beter.lekker ff bakkie gedaan bij de buuf en later naar het feestje.morgen beetje uitslapen en hier rommelen en dan fijn weer werken met ut ondje (studieboeken gaan ook mee)
Knuffel ondje dan nog maar extra, dat geeft je ook even een goed gevoel. Je hebt leuke dingen vandaag gedaan. Hoe was ut feessie?
quote:Dushi74 schreef op 01 oktober 2009 @ 22:22:

Scheelt maar een jaartje Snjo. Dus zoveel ouder ben je niet. Ik kan nog elke dag mijn eigen benen in mijn nek leggen. (die van een ander zijn niet zo moeilijk hahaha)Ik kan er 1 tegelijk. Maar met spagaat heb ik geen moeite (ben erg stijf als het me niet lukt, vinden de kinderen aan wie ik les geef niet leuk als ik dat zeg.....)
quote:desteny schreef op 01 oktober 2009 @ 22:57:

dankje voor de liefjes kheb mn halve dag er door laten verzieken.

de andere helft ging beter.lekker ff bakkie gedaan bij de buuf en later naar het feestje.morgen beetje uitslapen en hier rommelen en dan fijn weer werken met ut ondje (studieboeken gaan ook mee)Dat zijn ook opmerkingen die erin hakken. En geen positief bericht dat daar tegenop kan

Er is ooit 1 patient geweest (een jaar of 5 geleden) die heeft gezegd dat ik een tweedehands persoon was (omdat ik geen ijslandse ben), maakt dus niet uit hoe anderen zich in bochten wringen om te laten merken dat dat dus absoluut niet het geval is. Bij is me bij gebleven (gelukkig voor hem en mij moest hij naar het ziekenhuis in Reykjavík en heb ik hem noooooit meer gezien).
Halloooooo, ben ik weer. Het stormt hier en ik ga vanavond vliegen (is de bedoeling)... dat wordt de hele dag in de gaten houden of (en zo ja, hoeveel) er vertraging is...
Dubbel posten is wel heel erg saai. Nu moet ik dus even een ander lulverhaaltje verzinnen....
gadverrr snjo; vliegen met storm. feestje gisteren was gezellie,nu hier wat doen en dan de hort op.mischien is er een laptoppie aanwezig straks,kan ik toch nog ff spelen.en anders in mn studie

boeken
Vliegen met storm lijkt me geen pretje Snjo dus ik duim dat de wind gaat liggen in de loop van de dag. En hoop dat je vlucht doorgaat.

Dez fijne dag vandaag en veel plezier.

Ik ga vanmiddag naar de huisarts. Begin weer te hoesten, en de hoofdpijn, ik ben weer hees aan het worden, bladiebla alle klachten komen langzaam terug. Moet alleen wel naar plaatsvervanger, nog nooit gezien dus benieuwd.
Eerst een superdikke voor ons Dezzy. Mèn, wat kunnen mensen kortzichtig zijn.

Lief Sneeuwvlokje, als ik je niet meer spreek 'goede vlucht' alvast en vooral veel plezier.

Doesje m'n Moesje, goed dat je ome dokter nog even gaat bezoeken. Misschien is plaatsvervanger wel een lekker ding... uhuh... wie weet.

Enne, leg de handen maar neer: ik ben geslaagd!!

Enkel en alleen dankzij jullie geduim, dus: hart-stik-ke bedankt!!

Ik ben superblij & supersaai tegelijk en vind het echt geweldig dat het achter de rug is en dat ik nu weer vrije tijd voor Lys, myself & I ga krijgen.

Ben nu ook leeg en moe en ga dus fijn naar bedje toe.
Known to cause insanity in laboratory mice

Me so happy, me so happy!!!! Lys van harte echt zoooooo verdient!
Lys: van harte gefeliciteerd

Dushi, goed dat je weer naar ome dokter gaat (en het niet langer uitsteld). Ben benieuwd met wat voor cocktail je nu thuis komt.

Van een beetje turbulentie word ik lekker soezerig, beetje meedeinen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven