Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
woensdag 21 oktober 2009 om 20:39
woensdag 21 oktober 2009 om 20:41
woensdag 21 oktober 2009 om 21:08
woensdag 21 oktober 2009 om 21:29
Dat herken ik wel. Dan houd ik ook liever mijn mond uit onzekerheid/het goed willen doen/niet af willen gaan...
Toen ik nog een Lysje was (jaar of 20) had een goede vriendin een Amerikaanse vriend. Net opgeduikeld. Ik kom haar tegen in de kroeg, paar biertjes op, ik sprak de sterren van de hemel.
De volgende dag komen ze op visite en nuchter durfde ik niet engels te spreken....
Nu vind ik gewoon hartstikke leuk om allerlei talen te proberen. Ook al lachen ze me uit.
Maar IJsjeslands... pfff daar zitten wel heel veel lastige klanken in, hoor.
Ik probeerde te zoeken naar"I'm very proud of you", maar het blijft in het engels, kan het niet vinden.
Krigf je deze van me: Gætir þú talað svolítið hægar?
Toen ik nog een Lysje was (jaar of 20) had een goede vriendin een Amerikaanse vriend. Net opgeduikeld. Ik kom haar tegen in de kroeg, paar biertjes op, ik sprak de sterren van de hemel.
De volgende dag komen ze op visite en nuchter durfde ik niet engels te spreken....
Nu vind ik gewoon hartstikke leuk om allerlei talen te proberen. Ook al lachen ze me uit.
Maar IJsjeslands... pfff daar zitten wel heel veel lastige klanken in, hoor.
Ik probeerde te zoeken naar"I'm very proud of you", maar het blijft in het engels, kan het niet vinden.
Krigf je deze van me: Gætir þú talað svolítið hægar?
Known to cause insanity in laboratory mice