Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
quote:Dushi74 schreef op 06 juli 2009 @ 00:37:

Ik ben nog steeds saai hoor Mara Mijn. En alles van gisteren blijft mooi staan. Shi heeft mooie bloemlezing gegeven. Slaapverwekkend saai maar vooral zeer leerzaam.En dan noem jij niet saai???
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Linndaatje schreef op 06 juli 2009 @ 07:53:

Mogge!

Is jullie ochtend net zo saai als die van mij?

Ik kon bijna m'n bed niet uitkomen. Heb dringend behoefte aan thee (drink weinig koffie). Buiten is het grijs en grauw maar niet koud. Ga zo maar weer eens aan het werk.

Mondayblues
quote:desteny schreef op 06 juli 2009 @ 08:54:

zooo braaf mn saaie huiswerk gedaan,fijn saaie dag allemaal!!!Zo, jij bent snel op zo'n saaie maandagochtend. Jij verder ook een saaie dag gewenst.
Gefelisaaiteerd met ons honderd-paginarig jubileum!

Ja, gefelisaaiteerd!

In exact 3 maanden 100 bladsaaiden!

Known to cause insanity in laboratory mice
quote:Lys schreef op 06 juli 2009 @ 09:44:

Ja, gefelisaaiteerd!

In exact 3 maanden 100 bladsaaiden!

[afbeelding]LOL
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Jullie ook allemaal een saaie van harte met 100 saaie bladen over saaie dingen.

Die stopcontacten mogen niet saai zijn zeg. Blij dat de elektricien er is! Koffie is het minst wat je kunt doen voor zo'n kanjer.

Iedereen een hele fijne saaie dag....
Ik heb gesport, beetje enthousiast. Maar zal jullie de saaie verhalen besparen!

@ Dushi, vind ik normaal ook. Maar toen er laatst een monteur (van iets anders) eerst te laat kwam, toen begon te klagen dat ie veel te veel tijd had en daarmee daarna insinueerde dat ie koffie wilde (hij moest 5min binnen zijn)... Dat vond ik gewoon zo onbeschoft dat ik het uit principe niet aangeboden heb.
Nee dat begrijp ik dan wel weer Linda! Dan krijgen ze van mij ook geen koffie. Je kunt het ook op een leuke manier vragen.
Leuke manier maar wel saai tuurlijk he.

Ik had laatst geen tv (of eigenlijk de hele wijk had geen tv, radio en als je mazzel had ook geen internet/ telefoon) Bliksem in zo'n kastje bij mij beneden geslagen. En die monteur kwam er maar niet uit want meerdere kasten waren erdoor stuk gegaan.

Dus op een gegeven moment riep ik naar beneden: als je er nu nog niet uitkomt en hij blijft stuk, schop hem dan maar. Dan ben je van die frustie ook weer af. Waarop hij saai lachend zei: nou voor een lekkere bak koffie ga ik er gewoon voor zorgen dat hij het wel gaat doen. Tja en dat vond ik wel een goede reden. Hij was namelijk al uren en uren aan het prutsen om het wel werkend te krijgen. Koffie was zo gezet.
Ja, bij mij krijgen ze ook altijd koffie hoor, kein problem!

Als ze de boel maar fixen.

Dat stekker gedoe was trouwens binnen no time opgelost, het viel allemaal nogal mee gelukkig!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Gelukkig dat het snel maar saai opgelost is voor je.
quote:Linndaatje schreef op 06 juli 2009 @ 13:04:

@ Dushi, vind ik normaal ook. Maar toen er laatst een monteur (van iets anders) eerst te laat kwam, toen begon te klagen dat ie veel te veel tijd had en daarmee daarna insinueerde dat ie koffie wilde (hij moest 5min binnen zijn)... Dat vond ik gewoon zo onbeschoft dat ik het uit principe niet aangeboden heb.ja hoor hier zou die ook geen koffie gekregen hebben en ik zou ut um nog inwrijven ook!!!hhhhh
100 blz saaiheid.best knap van ons ik ga nu een dutje doen,das ook lekker saai.
Dutze Deztunnie
Hoe hebben we het eigenlijk voor elkaar gekregen om honderd bladzijden saai te zijn. Volgens mij moeten we ons verplaatsen naar de psyche-pijler. Dit kán niet goed zijn.
Het kost mij geen enkele moeite om saai te zijn.
Paragraaf 7. De Hypotheekrenteaftrek

Hypotheekrenteaftrek is een belastingmaatregel waarmee de kosten van de financiering van de eigen woning fiscaal aftrekbaar worden gemaakt. De verwachting is hierbij dat de drempel om een woning aan te schaffen verlaagd wordt. Verder wordt het op deze manier fiscaal aantrekkelijker om de woning te blijven financieren door een lening, zodat zelf opgebouwd kapitaal geïnvesteerd kan worden in de economie.
Shining, je weet ons toch elke keer weer te boeien vervelen met je verhandelingen.

Wij eten rijst en kipsate. De groenten zijn op. Dus dat komt morgen dan maar weer.
[quote]shining schreef op 06 juli 2009 @ 18:57:

Paragraaf 7. De Hypotheekrenteaftrek

Hypotheekrenteaftrek is een belastingmaatregel waarmee de kosten van de financiering van de eigen woning fiscaal aftrekbaar worden gemaakt. De verwachting is hierbij dat de drempel om een woning aan te schaffen verlaagd wordt. Verder wordt het op deze manier fiscaal aantrekkelijker om de woning te blijven financieren door een lening, zodat zelf opgebouwd kapitaal geïnvesteerd kan worden in de economie.[/quote]

Jammer, te vroeg.
Ross is saai
quote:Nijntje schreef op 06 juli 2009 @ 19:06:

Shining, je weet ons toch elke keer weer te boeien vervelen met je verhandelingen.

Wij eten rijst en kipsate. De groenten zijn op. Dus dat komt morgen dan maar weer.Ik zet zo de kippenpootjes in de oven. Eet ook rijst en ik denk dat ik er sperzieboontjes bij doe.
En ja hoor. PP is weer es te laat thuis. Ik zou sporten maar nu moet ik maar afwachten of ik op tijd de deur uit kan.

Mannen!! Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
A blonde woman was having financial troubles so she decided to kidnap a child and demand a ransom.

She went to a local park, grabbed a little boy, took him behind a tree and wrote a note:

"I have kidnapped your child. I'm sorry to do this, but I need the money. Leave $10,000 in a plain brown bag behind the big oak tree in the park at 7 a.m."

Signed,

"The Blonde."

She pinned the note inside the little boy's jacket and told him to go straight home.

The next morning, she returned to the park, and to her great relief, found the $10,000 cash in a brown bag behind the big oak tree, just as she had instructed.

Inside the bag with the cash was the following note:

"Here is your money. But I just can't believe that one blonde would do this to another!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven