Saai topic
maandag 6 juli 2009 om 19:58
Important advice, please take heed!
There is a dangerous virus being transmitted electronically, orally and by hand.
This virus is called Weary-Overload-Recreational-Killer (WORK). If you receive WORK from any of your colleagues, your boss, or anyone else via
any means DO NOT TOUCH IT. This virus will wipe out your private life completely.
If you should come into contact with WORK, put your jacket on and take two good friends to the nearest grocery store.
Purchase the antidote known as Work-Isolating-Neutralizer-Extract (WINE) or Bothersome-Employer-Elimination-Rebooter (BEER).
Take the antidote repeatedly until WORK has been completely eliminated from your system.
You should forward this warning to 5 friends. If you do not have 5 friends, you may have already been infected.
There is a dangerous virus being transmitted electronically, orally and by hand.
This virus is called Weary-Overload-Recreational-Killer (WORK). If you receive WORK from any of your colleagues, your boss, or anyone else via
any means DO NOT TOUCH IT. This virus will wipe out your private life completely.
If you should come into contact with WORK, put your jacket on and take two good friends to the nearest grocery store.
Purchase the antidote known as Work-Isolating-Neutralizer-Extract (WINE) or Bothersome-Employer-Elimination-Rebooter (BEER).
Take the antidote repeatedly until WORK has been completely eliminated from your system.
You should forward this warning to 5 friends. If you do not have 5 friends, you may have already been infected.
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 7 juli 2009 om 09:33
goedemorgen saaie mutzzzen.
nee niegezellignie gisterenavond he.maar mn saaie lijf wil weer ff niet wat ik wil.
nu ook nog niet dus ik ga de saaie honden verzorgen en terug mn mandje in.zit ff niks anders op.
heb gewoon te weinig rust gehad en dat breekt me op.ik heb leren luisteren naar mn saaie lijf,weet waneer ut nodig is een stapje terug te doen.
nee niegezellignie gisterenavond he.maar mn saaie lijf wil weer ff niet wat ik wil.
nu ook nog niet dus ik ga de saaie honden verzorgen en terug mn mandje in.zit ff niks anders op.
heb gewoon te weinig rust gehad en dat breekt me op.ik heb leren luisteren naar mn saaie lijf,weet waneer ut nodig is een stapje terug te doen.
dinsdag 7 juli 2009 om 10:28
een aantal jaren geleden heb ik mn les geleerd,was stevig in de soep gedraaid.duurde ook weer paar jaar voor dat ik dr weer uit was.
dus nu luister ik naar mn lijf,dat kan ik ook met mn flexbanen.
tis saai maar dr is mee te leven
nu dus echt mn mandje in.
(kwil een laptoppie,dan kan ie mee mn mandje in)
dus nu luister ik naar mn lijf,dat kan ik ook met mn flexbanen.
tis saai maar dr is mee te leven
nu dus echt mn mandje in.
(kwil een laptoppie,dan kan ie mee mn mandje in)
dinsdag 7 juli 2009 om 19:56
Ik vind saai wel heerlijk af en toe Lekker NIKS! Vandaag ben ik eigenlijk alleen bezig geweest met huishouden... En even naar de apotheek. Verder veel Friends gekeken.
Nog saaie plannen vanavond? Ik ga BH90210 en GG kijken. Hou wel van dat geroddel als de man van huis is. Wat een saaie, typische vrouw kan ik toch zijn
Nog saaie plannen vanavond? Ik ga BH90210 en GG kijken. Hou wel van dat geroddel als de man van huis is. Wat een saaie, typische vrouw kan ik toch zijn
dinsdag 7 juli 2009 om 20:22
Vanavond ga ik....ehhh, brood eten (heb geen zin om te koken); het journaal bekijken (terwijl ik zit te forummen); naar de weersverwachting kijken (maar dat klopt toch nooit, kan ik net zo goed laten); daarna het laatste stukje van de simpsons kijken als het niet al gecodeerd is en verder heb ik nog geen idee.
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 7 juli 2009 om 20:28
Nou dat kan ik wel vergeten Snjo. Waag het niet om te wisselen van topic of pijler dat gaat zeker ergens mis. En dan vliegen de foutmeldingen je weer om de oren. En kom je de pijler waarop je wil komen niet op. Het verspringt ook. Zo doet overige het niet, dan weer relaties of entertainment. Welke pijler dan ook.
dinsdag 7 juli 2009 om 20:37