Saai topic
woensdag 8 juli 2009 om 21:24
woensdag 8 juli 2009 om 21:25
quote:MissMara schreef op 08 juli 2009 @ 21:24:
Ik moet keekjes gaan bakken voor de traktatie morgen... geen zin. Hoewel, ik ben wel dol op keekbeslag...
Dat was het allermoeilijkste van mijn zwangerschap, veel moelijker dan drank laten staan: niet de beslagkom uitlikken (rauw ei, salmonella)
Oh, wat een verschrikking! Dat is toch het allerleukst van cake bakken.
Ik ben gek op deeg... op het enge af.
Ik moet keekjes gaan bakken voor de traktatie morgen... geen zin. Hoewel, ik ben wel dol op keekbeslag...
Dat was het allermoeilijkste van mijn zwangerschap, veel moelijker dan drank laten staan: niet de beslagkom uitlikken (rauw ei, salmonella)
Oh, wat een verschrikking! Dat is toch het allerleukst van cake bakken.
Ik ben gek op deeg... op het enge af.
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 8 juli 2009 om 21:32
quote:MissMara schreef op 08 juli 2009 @ 21:24:
Mogen de kinderen ze morgen zelf versieren ? ? ja, ja toch, of niet soms
Heb je toch nog wat aan mijn ideeeeeen gehad.
Mogen de kinderen ze morgen zelf versieren ? ? ja, ja toch, of niet soms
Heb je toch nog wat aan mijn ideeeeeen gehad.
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 8 juli 2009 om 21:33
quote:Lys schreef op 08 juli 2009 @ 21:24:
Wat ook lekker is: géén groene thee zonder honing!
Lieve Roooozzie, ik heb mijn leven gebeterd. Ik zal de komende week op mijn voorbeeldigst zijn op het goedemorgen topic.
Beloofd!Ik zal je vergeven (maar blijf je wel in de gaten houden)
Wat ook lekker is: géén groene thee zonder honing!
Lieve Roooozzie, ik heb mijn leven gebeterd. Ik zal de komende week op mijn voorbeeldigst zijn op het goedemorgen topic.
Beloofd!Ik zal je vergeven (maar blijf je wel in de gaten houden)
woensdag 8 juli 2009 om 21:35
woensdag 8 juli 2009 om 21:37
quote:MissMara schreef op 08 juli 2009 @ 21:35:
Snjook, het waren erg goede ideeen, zo goed dat ik ze allemaal al gehad had.
Persoonlijk vind ik keekbeslag lekkerder dan keek en appeltaartdeeg lekkerder dan appeltaart.
Bij pannekoekenbeslag is dat andersom.Dus eigenlijk heb je gewoon helemaal níets aan me gehad vandaag. *snikt zachtjes.
Snjook, het waren erg goede ideeen, zo goed dat ik ze allemaal al gehad had.
Persoonlijk vind ik keekbeslag lekkerder dan keek en appeltaartdeeg lekkerder dan appeltaart.
Bij pannekoekenbeslag is dat andersom.Dus eigenlijk heb je gewoon helemaal níets aan me gehad vandaag. *snikt zachtjes.
woensdag 8 juli 2009 om 21:39
quote:MissMara schreef op 08 juli 2009 @ 21:36:
Ja, maar waar vind je zulke eieren? Er schijnt ook eigeel en eiwit los te koop te zijn, gepasteuriseerd en wel. Nooit kunnen vinden. Dan zou ik eindelijk mijn kleintjes eens kunnen laten meegenieten van een andere passie: Haagse bluf!Geen idee, als je ze gevonden hebt, laat het me even weten (heb hier een kookboek staan met recepten voor taarten; benodigheden 280 gr. eiwit (WAT)).
Ja, maar waar vind je zulke eieren? Er schijnt ook eigeel en eiwit los te koop te zijn, gepasteuriseerd en wel. Nooit kunnen vinden. Dan zou ik eindelijk mijn kleintjes eens kunnen laten meegenieten van een andere passie: Haagse bluf!Geen idee, als je ze gevonden hebt, laat het me even weten (heb hier een kookboek staan met recepten voor taarten; benodigheden 280 gr. eiwit (WAT)).