Saai topic
donderdag 9 juli 2009 om 09:12
quote:MissMara schreef op 08 juli 2009 @ 23:08:
Hoe dan ook saai dus.
Je weet toch als geen ander wat WOG is he?Nee, eerlijk gezegd heb ik daar geen idee van maar het is net als een boek lezen in een andere taal, als je de strekking van het verhaal snapt, is het goed (is nu wel nieuwschierig naar de vertaling van WOG).
Hoe dan ook saai dus.
Je weet toch als geen ander wat WOG is he?Nee, eerlijk gezegd heb ik daar geen idee van maar het is net als een boek lezen in een andere taal, als je de strekking van het verhaal snapt, is het goed (is nu wel nieuwschierig naar de vertaling van WOG).
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 9 juli 2009 om 09:14
Goedemorgen allen. Hier weer een grijze dag, overal in het land schijnt de zon behalve hier (hoe heb ik het in m'n hoofd kunnen halen om uitgerekend híer te gaan wonen??).
MissMara, vandaag de grote dag. . . Hoe laat begint het feest? (en wanneer begint het grote opruimen?). Veel plezier.
(gaat nu even de was ophangen)
MissMara, vandaag de grote dag. . . Hoe laat begint het feest? (en wanneer begint het grote opruimen?). Veel plezier.
(gaat nu even de was ophangen)
donderdag 9 juli 2009 om 10:45
donderdag 9 juli 2009 om 11:40
quote:snjokorn schreef op 08 juli 2009 @ 21:41:
[...]
melk in het algemeen vind ik al vies, drink ik dus ook niet.
Hier nog eentje die dat vind.
Meiden een hele saaie dag allemaal toegewenst. Hier is het nog droog. Maar de donkere wolken hangen nog wel op hun plekje dus ik verwacht wel wat saaie regen.
[...]
melk in het algemeen vind ik al vies, drink ik dus ook niet.
Hier nog eentje die dat vind.
Meiden een hele saaie dag allemaal toegewenst. Hier is het nog droog. Maar de donkere wolken hangen nog wel op hun plekje dus ik verwacht wel wat saaie regen.
donderdag 9 juli 2009 om 13:36
ben nu helemaal into griekse yogurth,jummie!!! tis fris hierzo door al die regen,
heb de houtkachel maar aangemaakt.
moet nog ff een kaart schrijven voor een goede kennis en een stukje voor de regionale krant over een evenementtje wat er aan gaat komen.bleehhh eigenlijk geen zin in,maar wel toe gezegt,dus moet ik ut wel doen
heb de houtkachel maar aangemaakt.
moet nog ff een kaart schrijven voor een goede kennis en een stukje voor de regionale krant over een evenementtje wat er aan gaat komen.bleehhh eigenlijk geen zin in,maar wel toe gezegt,dus moet ik ut wel doen
donderdag 9 juli 2009 om 13:50
donderdag 9 juli 2009 om 18:56
donderdag 9 juli 2009 om 18:59
quote:Nijntje schreef op 09 juli 2009 @ 17:12:
Melk
Chocolademelk
deo-waar-je-niet-van-gaat-stinken-onder-je-oksels
groenten
bananen
brood
piepers
toetjes
ehm...
chips
koekjes
pakjes drinken.
Miss, wat voor feest? Ik had het niet gelezen; te saai dit topic.
Yoghurt
nog een zak chips omdat ik die vorige week vergeten was
nectarines (in de aanbieding)
smeerkaas
leverworst
pepersteak (ook in de aanbieding)
kattenvoer
Melk
Chocolademelk
deo-waar-je-niet-van-gaat-stinken-onder-je-oksels
groenten
bananen
brood
piepers
toetjes
ehm...
chips
koekjes
pakjes drinken.
Miss, wat voor feest? Ik had het niet gelezen; te saai dit topic.
Yoghurt
nog een zak chips omdat ik die vorige week vergeten was
nectarines (in de aanbieding)
smeerkaas
leverworst
pepersteak (ook in de aanbieding)
kattenvoer