Saai topic
zondag 12 april 2009 om 03:40
Maar een (saai!) antwoord krijg je. Alleen omdat ik zo saai ben hoor. Ik ga zo maar eens naar huis - met het (saaie) werk wil het niet lukken vandaag. Nee, geen goede score. Morgen weer een saaie dag dus, hopelijk gaat het dan beter. Moet ik er alleen wel voor zorgen dat ik niet de hele tijd saai blijf F5'en op dit over-spannende topic.
daffodil wijzigde dit bericht op 12-04-2009 03:42
Reden: Moe enzo, dan lukt zelfs de saaiste interpunctie niet.
Reden: Moe enzo, dan lukt zelfs de saaiste interpunctie niet.
% gewijzigd
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
zondag 12 april 2009 om 16:26
saaie mop:
De kip zei : Tok
zegt de Nederlander : are you tokking to me???
saai he.
nog saaier:
Ken je die mop van die mummy???
ingewikkeld he.
saai he
een man neemt een herdershond uit het asiel, enige nadeel is dat als ie woorden hoort waar DAS voor staat dan maakt ie het kapot.
De pensionhouder gaf een voorbeeld : das potzei ie tegen de herdershond en de hond verschuurde de pot.
maakt niet uit zei de man, ik neem hem toch mee;
Laat thuis aan vrouw de hond zien en verteld de vrouw wat het nadeel is, kijk zegt de man, als je iets met das ervoor zegt dat gebeurt er dit: das pot zei ie tegen de hond en hij verschuurde de suikerpot.
Nou zegt die vrouw :das kut....
saai he
De kip zei : Tok
zegt de Nederlander : are you tokking to me???
saai he.
nog saaier:
Ken je die mop van die mummy???
ingewikkeld he.
saai he
een man neemt een herdershond uit het asiel, enige nadeel is dat als ie woorden hoort waar DAS voor staat dan maakt ie het kapot.
De pensionhouder gaf een voorbeeld : das potzei ie tegen de herdershond en de hond verschuurde de pot.
maakt niet uit zei de man, ik neem hem toch mee;
Laat thuis aan vrouw de hond zien en verteld de vrouw wat het nadeel is, kijk zegt de man, als je iets met das ervoor zegt dat gebeurt er dit: das pot zei ie tegen de hond en hij verschuurde de suikerpot.
Nou zegt die vrouw :das kut....
saai he