Saai topic
zondag 19 april 2009 om 21:59
zondag 19 april 2009 om 22:06
zondag 19 april 2009 om 23:21
Waar snurk jij dan snjokorn? welk deel v/d wereld?
Vandaag naar verjaardag schoonvader. SAAI PLUS!!!
Enne... niet klagen over saaie vroege wekkers he? Ik leef al een week of 8 op het volgende schema: baby 's nachts voeden om 12 uur, 3 uur en 6 uur. En dan 7 uur een wekker. SAAI MEGAPLUSSS!!!
Nou jullie weer.
Vandaag naar verjaardag schoonvader. SAAI PLUS!!!
Enne... niet klagen over saaie vroege wekkers he? Ik leef al een week of 8 op het volgende schema: baby 's nachts voeden om 12 uur, 3 uur en 6 uur. En dan 7 uur een wekker. SAAI MEGAPLUSSS!!!
Nou jullie weer.
maandag 20 april 2009 om 18:46
Een saaie avond deze avond alle saaierts hier!
Een eilandje als je Risk speelt, saai want ik ken het niet.
Maar het is wel leuk en saai dat Snjokorn gewoon hier komt posten. Je nick is trouwens saai, moet 3x checken of ik het goed schrijf
Hey Deztunie, saai wiefke! Wat deed jij hier vanmiddag saai zeg.
Een eilandje als je Risk speelt, saai want ik ken het niet.
Maar het is wel leuk en saai dat Snjokorn gewoon hier komt posten. Je nick is trouwens saai, moet 3x checken of ik het goed schrijf
Hey Deztunie, saai wiefke! Wat deed jij hier vanmiddag saai zeg.
maandag 20 april 2009 om 19:11
Vanaf deze zonnige (saai, is al weken zo) locatie wil ik jullie ook een extreem saaie avond toewensen.
Vooral Destunnie, de saaiste der saaien.
Je weet wel, Destunnie, die doet alsof zij ook wel eens kaarten krijgt.... Right.
Hey Destunnie! Check m'n motto!
(doez.... ze zei wieff tegen me...)
Vooral Destunnie, de saaiste der saaien.
Je weet wel, Destunnie, die doet alsof zij ook wel eens kaarten krijgt.... Right.
Hey Destunnie! Check m'n motto!
(doez.... ze zei wieff tegen me...)
Known to cause insanity in laboratory mice
maandag 20 april 2009 om 20:09
quote:MissMara schreef op 19 april 2009 @ 23:37:
Ah, Kamchatka! Lekker saai.
Niet jokken he, je nick verraadt dat je snurkt. Snjokorn in het Kamchatsk is gewoon saaie snurkert. Dat weet een kind nog.Volgens mij ben je een beetje verdwaald MissMara, ik zei noordwest. . .
Ah, Kamchatka! Lekker saai.
Niet jokken he, je nick verraadt dat je snurkt. Snjokorn in het Kamchatsk is gewoon saaie snurkert. Dat weet een kind nog.Volgens mij ben je een beetje verdwaald MissMara, ik zei noordwest. . .
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 20 april 2009 om 20:12
[quote]Lys schreef op 20 april 2009 @ 19:11:
Vanaf deze zonnige (saai, is al weken zo) locatie wil ik jullie ook een extreem saaie avond toewensen.
Zonnig, dat wil ik ook wel, hier stormt het en het regent (hard). Het is koud (it's in the name of the country). Saai dus.
Zonnig, dat wil ik ook wel, hier stormt het en het regent (hard). Het is koud (it's in the name of the country). Saai dus.
Snjókorn falla, á allt og alla