Saai topic
vrijdag 24 april 2009 om 22:20
Lyzzzzzard. Laat maar, dat recept. Ik ben niet zo'n keukenprinses, dit is echt te moeilijk voor me. Dat jij daar de puf en de skills voor hebt vind ik dan wel echt stoer. Ik kijk tegen je op. Als ik een keer mee mag eten zou ik dat wel leuk vinden. Maar zelf maken? Nee. Durf ik niet. Kan ik niet. Ik kan niet koken.
Sorry voor het lange bericht.
Sorry voor het lange bericht.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
vrijdag 24 april 2009 om 22:30
Ik snap (uiteraard) dat je tegen me opkijkt, maar dan wil ik eerlijk zijn.
Ik heb 2 jaar op de hotelvakschool gezeten en dit is het enige *bloos* wat men me heeft kunnen leren. Les na les hetzelfde, saaaaaaaai dus!
Mja... betekent dus wel dat ik het regelmatig eet.
Maar ik nodig je graag een keer uit, hoor!
Ik praat in mijn slaap, loop in mijn slaap, verplaats dingen in mijn slaap (niet leuk)...
Ik voel me niet enkel verbonden, ik vermoed dat we tweelingzussen zijn die na de geboorte werden gescheiden.
Ik heb 2 jaar op de hotelvakschool gezeten en dit is het enige *bloos* wat men me heeft kunnen leren. Les na les hetzelfde, saaaaaaaai dus!
Mja... betekent dus wel dat ik het regelmatig eet.
Maar ik nodig je graag een keer uit, hoor!
Ik praat in mijn slaap, loop in mijn slaap, verplaats dingen in mijn slaap (niet leuk)...
Ik voel me niet enkel verbonden, ik vermoed dat we tweelingzussen zijn die na de geboorte werden gescheiden.
Known to cause insanity in laboratory mice
vrijdag 24 april 2009 om 22:34
Ik heet eigenlijk Mnemosyne. Dat is mijn geboortenaam.
Ik durfde het eigenlijk niet te zeggen, maar nu je begint over gescheiden tweelingzussen, kan ik niet anders dan bekennen.
Oh. En als ik een keer kom. Ik hou van water zo rond de 50 graden. Met een paar klontjes ijs.
Ies goet for jauw?
Ik durfde het eigenlijk niet te zeggen, maar nu je begint over gescheiden tweelingzussen, kan ik niet anders dan bekennen.
Oh. En als ik een keer kom. Ik hou van water zo rond de 50 graden. Met een paar klontjes ijs.
Ies goet for jauw?
vrijdag 24 april 2009 om 22:40
*valt flauw vd emoties*
Mnemo? Echt?
Ik vond ooit in een doos mijn geboortecertificaat en nóg één. Ik dacht dat het een kopie was of een foutje, mijn gegevens maar mét de voornaam van Mnemosyne....
Ik geloofde al niet dat mijn ouders mijn ouders waren, mam is chinees, pap is van Samoa. Ik lijk echt niet op ze, sterker nog: Ik verstaaaaaa ze niet eens!
Etentje is koet, ik sjorg vor koet tempratoer!
Mnemo? Echt?
Ik vond ooit in een doos mijn geboortecertificaat en nóg één. Ik dacht dat het een kopie was of een foutje, mijn gegevens maar mét de voornaam van Mnemosyne....
Ik geloofde al niet dat mijn ouders mijn ouders waren, mam is chinees, pap is van Samoa. Ik lijk echt niet op ze, sterker nog: Ik verstaaaaaa ze niet eens!
Etentje is koet, ik sjorg vor koet tempratoer!
Known to cause insanity in laboratory mice
vrijdag 24 april 2009 om 22:42
vrijdag 24 april 2009 om 22:59
Ik vind deze wel saaaaiii.
http://www.slashgear.com/ ... seat-094690/#entrycontent
http://www.slashgear.com/ ... seat-094690/#entrycontent
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 24 april 2009 om 23:13
Naar bed, naar bed, altijd maar weer naar bed!
Nu al Lyzzzzzus? Ik wilde je eigenlijk nog een saai hoofdstuk voorlezen uit ons long lost familie boek. Maar jij moet altijd werken in die saaie fabriek. En dus vroeg op. 's Ochtends werken, 's avonds werken, 's middags werken. Tijdens dat je slaapt.
Nu al Lyzzzzzus? Ik wilde je eigenlijk nog een saai hoofdstuk voorlezen uit ons long lost familie boek. Maar jij moet altijd werken in die saaie fabriek. En dus vroeg op. 's Ochtends werken, 's avonds werken, 's middags werken. Tijdens dat je slaapt.
zaterdag 25 april 2009 om 17:17