Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
Zit ik hier alleen als jij weg bent. Beetje raar om posting na posting te sturen. . .
Snjókorn falla, á allt og alla
Ooow Dez je mobi overleden. Da's saai! Heb je al ontwenningsverschijnselen?

Het forum lag een aantal uren plat (wel geteld 4 hele saaie uren) Dus toen je postte Dez was het forum nog niet zo lang weer in den lucht.....

Ik ben saai de hele dag thuis geweest. Er zou een saai persoon komen voor wat onderhoud. Maar diegene is niet geweest, waardoor ik dus saai voor niets thuis heb gezeten. Enige voordeel van zoveel saaiheid is wel dat ik eindelijk mijn belastingformulieren af heb. Ik direct maar mijn administratie saai heb bijgewerkt. Productieve saaiheid ten top!
Dat is inderdaad saai (irritant is waarschijnlijk een beter woord).
Irritant is het betere woord maar ja dat is weer zo saai Snjo. Maar je hebt gelijk!
ik had gisteravond ff ontwenningsverschijnselen.

stom he we zijn zo afhankelijk gemaakt van dit saaie dingen (of laten maken)

fijn djoessie, je papierenzooi weer op orde, is nuttig EN saai. vergadering was ook nuttig.

Sjno;forummen is toch posting na posting??

ga nu mn mandje in,morgen dagje de hort op naar een vriendin...yeaahhhhh truste saaie mutzzzen
Nee je bent niet stom Dez! Vergaderingen zijn meestal saai maar soms nuttig. Vind ze namelijk niet altijd even nuttig. Bepaalde zaken kunnen ook via een intern mailtje medegedeeld worden. Veel plezier morgen met vriendin. Weltrusten saaie Dez, hele fijne maar saaie dromen.
quote:desteny schreef op 09 juni 2009 @ 22:04:

ik had gisteravond ff ontwenningsverschijnselen.

stom he we zijn zo afhankelijk gemaakt van dit saaie dingen (of laten maken)

fijn djoessie, je papierenzooi weer op orde, is nuttig EN saai. vergadering was ook nuttig.

Sjno;forummen is toch posting na posting??

ga nu mn mandje in,morgen dagje de hort op naar een vriendin...yeaahhhhh truste saaie mutzzzenKlopt, maar het is stom saai om posting na posting van jezelf te zien (lezen is niet meer inter saai)
Had vanochtend een heel saaie vergadering. Niet echt nuttig, ga me er steeds meer ergeren (nog 2 weken).
Grappig dat ik niet de enige ben die me erger bij nutteloze vergaderingen.
Het was dit keer zo erg dat mijn afdelingshoofd (zat er ook bij vanochtend) er over is gaan klagen.
Kijk, dat zet zoden aan de dijk! Hoop dat het effect heeft en dat je nooit meer saaie nutteloze vergaderingen hoeft bij te zitten. Maar ik vrees het ergste.
Nog 2 keer (zijn patienten vergaderingen op de afdeling revalidatie maar daar werken hele saaie mutsen die verschrikkelijk passief zijn (hebben revalidatie nodig). Over 2 weken begint de vakantie en daarna komt er een ander afdelingshoofd daar. . .
Gelukkig dat het er nog maar 2 zijn dan Snjo, anders zou je van saaiheid nog in slaap vallen ook
goedemorgen saaie mutzzen,eerst ff hier opruimen en dan de hort op.fijne saaie dag alemaal!!!
Kinders, kinders, wat zijn jullie toch saai! sorry... bedoel een saaie smiley

Ik heb 't ook al zo saai hier. Ik ga zo met mijn mamsje boodschappen doen in ons buurland. Saai eten inslaan...

Grote mok koffie weggewerkt, dus ik ga zo maar eens saai in mijn toet-toet-vroem-vroem zitten en een beetje aan het stuur draaien en zo.... Hoop dat ik niet vergeet mijn moederhartje op te halen, ghe.
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:Dushi74 schreef op 09 juni 2009 @ 22:34:

Gelukkig dat het er nog maar 2 zijn dan Snjo, anders zou je van saaiheid nog in slaap vallen ookDoe ik nu al bijna maar dan krijg ik te horen dat ik niet sociaal ben (ben ik ook niet soms).
Werd me net "verweten" dat 1 van de patienten een slechte nacht had gehad vanwege rusteloze benen. Hij klaagt altijd over zijn kuiten als hij hier op de fiets gezeten heeft. . .of ik z'n oefenprogramma even kon aanpassen want dit kan zo niet......

Hij is gisteren helemaal niet hier in de oefenzaal geweest, niet mijn schuld dus dat hij niet heeft geslapen. . .
Het is echt saai hier.
Lys hoop dat je ondanks de saaie boodschappentour toch een leuke dag hebt gehad met mams. *het is lang geleden dat ik onder kinders geschaard werd hihihihi*

Lekker zeg Snjo, beschuldigd worden voor iets wat je niet hebt gedaan! En je bent haske sociaal. Zeg ze daar maar dat je elke dag hier op het topic iets saais opschrijft. Wat nu niet sociaal, met ons je saaiheid delen is haske sociaal!!! Eikels!
Dez hoe was je sjopdag met dinnetje? Ben je bankroet of valt het nog wel mee?
Heeft waarschijnlijk haar computer moeten verpanden en kan daarom niet meer forummen.
Whahaha wat saai als ze dat heeft moeten doen. *vind het wel inventief van Snjo!*
Snjootje zit diep in de ijslandse krisis, dan gaan je gedachten ook dat soort kanten op.
Blijft irritant die crisis!
quote:Dushi74 schreef op 10 juni 2009 @ 19:30:

Dez hoe was je sjopdag met dinnetje? Ben je bankroet of valt het nog wel mee?NEEE we hebben niet geshjopt,maar puppies geknufddd.mmmm en dat was errugg gezellie!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven