Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
Na een 1-2 overwinning heb ik saai nog wat nederlandse supporters naar de binnenstad gebracht, krijg ik een bekeuring!!! (2 op de voorstoel en geen gordel om). Da' s een saai geintje (maar die nederlanders gaan betalen).
Snjókorn falla, á allt og alla
ojee das saai snjo!!!

ik heb hier een heel saai logeerhondenvriendje wat loopt te voetballen in huis.ook erg saai om naar te kijken.zelfs mn oudje vind um supersaai.
Logeerhondenvriendjes zijn saai, maakt niet uit wat ze doen. En als ze weggaan/opgehaald worden is het helemaal saai in huis.

Ik ga vandaag bankhangen, heb spierpijn van top tot teen. . .
Snjookje, ben jij dit? Tsskkk... Je scheert ze wel heel saai over een kam he, al die Nederlander?!

@missmara: Ik was in het oranje (en volgens mij kan ik beter spellen).
Het zou hier toch saai zijn?? Het lijkt bijna gezellig te worden, en dat is écht uit den boze....

Pffff, werd het maar saai hier......
Sorry Xander, er zijn gewoon iets te veel niet saaie dingen gebeurd.
Saai is het hier altijd Xan, dat zou je toch moeten aanspreken Maar je bent hier altijd welkom als je je erg saai voelt hoor

Jeetje Snjo, doe je een goede daad wordt de saaie peliezie ook in ene zaaai!

Voetballende logeerhonden zijn absoluut saai. Het zal wel saai stil zijn in huis als hij weg is.

Ik heb gewoon saai de hele dag niets gedaan. Wat films gekeken die ik had opgenomen. Saai dutje gedaan want ik had nog lang niet saai genoeg geslapen. Saai wat gerommeld in huis en nu staat saai mijn balkondeur open. Gewoon omdat het zo heerlijk saai ruikt naar de regen buiten.
Hier staat de balkondeur ook open maar de katten zitten binnen. Saaie mutsen.

Net even saai een ijsje gehaald (even checken of ik nog kon lopen met al die spierpijn) en voor de rest is het hier bankhangen.
Wat voor iets heb jij dan gedaan Snjo dat je nu saaie spierpijn hebt?
hey saaie mutzzzen.tis hier nu idd een stuk saaier nu ut logeervriendje weer weg is.maar eind augustus komt ie voor 3hele saaie weken.ut oudje ligt te slapen die lekkere saaie doos.we zijn fijn de hele dag de hort opgeweest en dat vind ze echt heerlijk saai.en ik dus ook ga zo in mn mandje,dvdtje kijken met glaasje wijn dr bij.das lekker saai.daaaggg saaie mutzzzen.sleeeeep well voor strakkiesss
quote:Dushi74 schreef op 07 juni 2009 @ 19:46:

Wat voor iets heb jij dan gedaan Snjo dat je nu saaie spierpijn hebt?supergeilesaaiesex natuurlijk.daar krijg je spierpijn van
Weltrustuh zaaie Dez... geniet maar lekker van je dvdtje. Niet teveel genieten want anders ben je saai
quote:desteny schreef op 07 juni 2009 @ 20:26:

[...]

supergeilesaaiesex natuurlijk.daar krijg je spierpijn van Geweldige saaie spierpijn is dat he
quote:Dushi74 schreef op 07 juni 2009 @ 18:35:

Saai is het hier altijd Xan, dat zou je toch moeten aanspreken Maar je bent hier altijd welkom als je je erg saai voelt hoor

Já, dat spreekt me zeker aan....want ik ben écht een saaie hond!

Momenteel voel ik me niet zo saai, dus ben snel weer weg!

Dag saaie Dush!
quote:Dushi74 schreef op 07 juni 2009 @ 19:46:

Wat voor iets heb jij dan gedaan Snjo dat je nu saaie spierpijn hebt?Berg beklommen (3 uur omhoog en 2 uur naar beneden), verschrikkelijk mooi saai uitzicht op de top (914 m), licht bewolkt.
Had geen puf meer voor supergeilesaaiesex gisteren. Sorry ik ben écht saai.
quote:snjokorn schreef op 07 juni 2009 @ 22:18:

Had geen puf meer voor supergeilesaaiesex gisteren. Sorry ik ben écht saai.gut, daar kan zelf ik mij iets bij voorstellen.....
Reykjavík vanaf de berg:

]
quote:snjokorn schreef op 07 juni 2009 @ 22:17:

[...]

Berg beklommen (3 uur omhoog en 2 uur naar beneden), verschrikkelijk mooi saai uitzicht op de top (914 m), licht bewolkt.Wow! Het is even een inspanning maar dan heb je wel een fantastisch uitzicht. Te zien aan de foto zeer zeker. Oke, dat je daarna even geen zin hebt in supersaaiegeilesex kan ik me dan wel weer voorstellen. Hahaha.
quote:Xander68 schreef op 07 juni 2009 @ 21:11:

[...]

Já, dat spreekt me zeker aan....want ik ben écht een saaie hond!

Momenteel voel ik me niet zo saai, dus ben snel weer weg!

Dag saaie Dush! Ik ben zo saai dat ik je nog maar met veel moeite gedag kan zwaaien. En nog virtueel ook. Zo saai ben ik ook wel weer. Daaaag saaie Xan
Weet je wat saai is? Een discussie met iemand die zegt dat hyperventilatie te vergelijken is met een benauwdheidsaanval door een allergie. Zulke saaie discussies moet ik eigenlijk niet voeren. Dit soort saaie mensen werken op mijn irritatieklier. Alsof je hyperventilatie kunt vergelijken met benauwd zijn vanwege astma. COPD of bronchitisch ofzo.
ik heb toppunt van saai voor deze week;

mn gsm verzopen in toilet met ontkalker drin.

ik denk dat ie behoorlijk dood is.saaaaaaaaaaaaaaai GR%#$%
Sjonge, ik ben de eerste hier vandaag. Saai

desteny; gecondoleerd met je mobieltje
dankje wel, ben al aardig over het verlies heen,heb een nieuwtje;uitutoog,uituthart he

vanavond vergadering,das ook saai.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven