Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
quote:snjokorn schreef op 10 juni 2009 @ 20:44:

Snjootje zit diep in de ijslandse krisis, dan gaan je gedachten ook dat soort kanten op.hier gelukkig geen last van de crisis;altijd genoeg werk in de zorg en beveiliging
Puppies knuffelen is niet saai.
Ik werk ook in de zorg maar vandaag een zorgelijk saaie dag gehad. Morgen maar een (studie)boek meenemen.

Puppies knuffelen is cute (en je hoeft je computer niet te verpanden).
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:desteny schreef op 10 juni 2009 @ 22:21:

[...]

NEEE we hebben niet geshjopt,maar puppies geknufddd.mmmm en dat was errugg gezellie!!!

Ik weet niet wat ik hiermee moet... Misschien even een onderling overleg: Ik vind dat Dezzzztunnie alle regels met handen en voeten getreden heeft!

Er staat niets saais en ik lees zelfs 'enthousiasme'. Kan zij nog wel langer op dit topic blijven? Zullen we de engeltjes om een waarschuwing vragen? Wat vinden jullie?

Ik persoonlijk kan het zeer kort houden: het was saai gisteren, ui-ter-ma-te saai. En nu ga ik weer saai de deur uit.

Daahaaag saaierdzzzz. *zwaait*
Known to cause insanity in laboratory mice
Lys; inderdaad dit is moeilijk ja. Misschien moeten we haar eerst maar eens een waarschuwing geven.
quote:snjokorn schreef op 11 juni 2009 @ 12:33:

Lys; inderdaad dit is moeilijk ja. Misschien moeten we haar eerst maar eens een waarschuwing geven.

vanaf ut begin dat ik hier ben gaan schrijven, heb ik nog zo gezegt dat ik niet saai ben.

doe reuze mn best. maar ut lukt heus niet altijd om zo te zijn.zoals jullie doorgewinterde super saaie mutzzen... vandaag gaat ut al weer beter hoor.

huishoudelijke karweitjes aan ut doen en bakkie bij de buuf gedaan.das toch best saai?? waren erg lief
Lys,

Het ziet er naar uit dat Desteny onze boodschap begrepen heeft. Persoonlijk vind ik dat we niet verder in hoeven te grijpen.

Des, je mag weer normaal saai doen hoor, en ehh, huishoudelijke karweitjes zijn retesaai.
yeaaahhh ik mag blijven.nou daar ben ik reuze blij om
Welcome back saaie muts.
dankje maar kwasniewegnie,ben vreselijk sjago van ut K**weer hierzo.is dat saai genoeg???
Dat is zeker saai genoeg Dez,

Goedenavol saaie dames,

Deze saaie muts meldt zich weer bij het saaiste front op het forum. Om gewoon te vertellen dat ze niet eens iets mee gemaakt heeft vandaag. Ontzettend saai dus van mij. Verder forum ik regelmatig en dat schijnt voor mensen een reden te zijn om te zeggen dat je dan geen leven hebt. Klopt! Mijn leven is saaaaaaaaaaaai zo. hahaha
Als jullie nu niets te doen hebben mogen jullie met een suggestie komen wat ik vanavond moet gaan eten (weet niet op ik het op ga volgen hoor).

Hier is het alleen maar wat grijs met een beetje blauw er doorheen. Het begint wel lichter/blauwer te worden.
Iets wat gezond is, snel klaar is en vooral lekker? hahaha
zoiets ja.

Heb gisteren al pizza gemaakt.
Wok lekker wat groente, vlees en dan wat rijst erbij, of pasta/ aardappelen?
Vis is ook altijd lekker. Maar misschien hou je daar niet van.
Bedankt, het wordt een viscurry (hoef ik de vis niet voor te ontdooien. Gewoon wat langer laten sudderen).
Ooh dat is ook lekker! Gewoon alles aanzetten en dan heerlijk laten sudderen. Ruikt altijd zo lekker en smaakt nog lekkerder (de volgende dag helemaal)
ik heb kaasfondue gegeten.ook lekker saai hoor.

pakje bij de Aldi vandaan.ik had er toen een paar gehaald.handig en saai.morgen iets van vis of zo
Aha kaasfondue, ik ben zo saai ik vind dat uit een pakje niet lekker. Dus maak ik dat heel saai van zwitserse kazen. Gewoon saai gekocht bij de kaasboer. Eigenlijk ben ik niet alleen saai maar ook gruwelijk verwend als ik het zo lees.
snjokorn speedy,

Het eten is al bijna klaar.
quote:desteny schreef op 11 juni 2009 @ 20:40:

ik heb kaasfondue gegeten.ook lekker saai hoor.

pakje bij de Aldi vandaan.ik had er toen een paar gehaald.handig en saai.morgen iets van vis of zoDat is ook wel weer eens heel erg lekker. Kijken of ik ergens een pakje kan scoren.
quote:Dushi74 schreef op 11 juni 2009 @ 20:46:

Aha kaasfondue, ik ben zo saai ik vind dat uit een pakje niet lekker. Dus maak ik dat heel saai van zwitserse kazen. Gewoon saai gekocht bij de kaasboer. Eigenlijk ben ik niet alleen saai maar ook gruwelijk verwend als ik het zo lees.Gruwelijk verwend?? Lekker koken en eten is een vorm van goed voor jezelf zorgen (vind ik).
Ik eet ook alleen dingen die ik lekker vind. Hahaha ik eet bv geen bloemkool. Of ik moet toevallig zelf een groentensoep maken. Dan gaat het erin. Maar verder komt die groente mijn huis niet in. Exen vonden dat wel saai van me. Maar zorgden dan dat als zij er wel trek in hadden zelf gewoon even het klaarmaakten.
Spruiten komen bij mij het huis niet in. M'n zusje vindt dat ik me aanstel, m'n moeder geeft me gelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven