Saai topic
maandag 29 juni 2009 om 21:17
mizzzydizzymaaartje.... die is goed, zo voel ik me nog het meest op het moment. Volkomen geveld door werk, huishouden, mijn drie kinderen (met de oudste ben ik getrouwd). Ik zou wel aan de drank willen. Maar ja, de borstvoeding he?
Gezellig trouwens, dat ik toch ook nog een naampje van je krijg. Ik ben denk ik gewoon niet zo aaibaar. Daar zal het wel door komen dat het wat later is.
Gezellig trouwens, dat ik toch ook nog een naampje van je krijg. Ik ben denk ik gewoon niet zo aaibaar. Daar zal het wel door komen dat het wat later is.
maandag 29 juni 2009 om 22:30
Ach, wat leuk & schattig saai tegelijk, Miesje!
Doez.... my object of affection woont niet in de buurt...
en heeft me al vaak verteld dat de sexuele aantrekkingskracht niet wederzijds is. Ik sms en bel wel, stuur ook wel eens een kaartje en ik krijg nog meer reacties zelfs van de andere kant. Het is liefde, maar zonder sex. Moeilijk, moeilijk....
Doez.... my object of affection woont niet in de buurt...
en heeft me al vaak verteld dat de sexuele aantrekkingskracht niet wederzijds is. Ik sms en bel wel, stuur ook wel eens een kaartje en ik krijg nog meer reacties zelfs van de andere kant. Het is liefde, maar zonder sex. Moeilijk, moeilijk....
Known to cause insanity in laboratory mice
dinsdag 30 juni 2009 om 07:02
dinsdag 30 juni 2009 om 19:55
http://ts3.images.live.co ... fimage%2fverliefdstel.jpg
Als ik "liefde zonder seks" googel, krijg ik dit plaatje, Lys. Ook goed?
Als ik "liefde zonder seks" googel, krijg ik dit plaatje, Lys. Ook goed?
dinsdag 30 juni 2009 om 21:09
dinsdag 30 juni 2009 om 22:50