Saai!
vrijdag 30 oktober 2009 om 13:32
Wat zit er eigenlijk in de pakje?
Ik ga vanmiddag tv kijken naar mannen en vrouwen die rondjes schaatsen, nee dat is pas saaaaaaaaaaaaaai. Ehh, dat is er morgen en overmorgen ook op. In de dweilpauze met zeerwaarschijnlijk die saaie mart smeets (mag ik dat zeggen JA dat mag ik zeggen) dan ga ik poetsen. Waarom vervangen ze die oude niet door heerlijke Bart Veldkamp? Die heeft toch geen saaie baan.
Ik ga vanmiddag tv kijken naar mannen en vrouwen die rondjes schaatsen, nee dat is pas saaaaaaaaaaaaaai. Ehh, dat is er morgen en overmorgen ook op. In de dweilpauze met zeerwaarschijnlijk die saaie mart smeets (mag ik dat zeggen JA dat mag ik zeggen) dan ga ik poetsen. Waarom vervangen ze die oude niet door heerlijke Bart Veldkamp? Die heeft toch geen saaie baan.
vrijdag 30 oktober 2009 om 16:56
vrijdag 30 oktober 2009 om 17:15
Desteny; dit noem ik nog eens een vorstelijk bedankje zeg (da's toch veulsteveul gek). Hardstikke lekker allemaal, hardstikke lief van je.
Oke hier komt íe dan voor alle anderen. De inhoud van het rozewitgestippelde pakje:
gevulde speculaas
speculaasbrokken
strooigoed
chocolade kruidnoten
mergpijpen
stroopwafels
drop
mix voor kruidcake
chocopasta duo
en een mooi kaartje met een lief bedankje.
Oke hier komt íe dan voor alle anderen. De inhoud van het rozewitgestippelde pakje:
gevulde speculaas
speculaasbrokken
strooigoed
chocolade kruidnoten
mergpijpen
stroopwafels
drop
mix voor kruidcake
chocopasta duo
en een mooi kaartje met een lief bedankje.
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 30 oktober 2009 om 19:06
Zo jij kunt de komende winterse avonden flink uitpakken Snjo. Wat een lekker pakket! (want van pakketje kun je niet meer spreken hhhhh)
Steph hoe was het schaatsen? Ik haak bewust af om die Smeets, misselijk vent is dat zeg. En dan die Ria die er glijdend (van dr stoel) bij zit te kwelen. Want ja Smeets is de man voor haar. Bleggg.
Zag in een snelle zapactie dat Bart erbij zit. Kijk dat is wel interessant!
Weltrusten Dez en wat een lief pakket heb je gemaakt voor Snjookje. Werkze voor vanavond!
Steph hoe was het schaatsen? Ik haak bewust af om die Smeets, misselijk vent is dat zeg. En dan die Ria die er glijdend (van dr stoel) bij zit te kwelen. Want ja Smeets is de man voor haar. Bleggg.
Zag in een snelle zapactie dat Bart erbij zit. Kijk dat is wel interessant!
Weltrusten Dez en wat een lief pakket heb je gemaakt voor Snjookje. Werkze voor vanavond!