Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
toch gelezen....betrapt!!!!!! hoi saaierds. ben net thuis van werken,ondjes gedaan en mag weer gaan werken.doeggggggg.tot morgen saaie elfjes
quote:desteny schreef op 31 oktober 2009 @ 17:46:

toch gelezen....betrapt!!!!!! hoi saaierds. ben net thuis van werken,ondjes gedaan en mag weer gaan werken.doeggggggg.tot morgen saaie elfjes

Dus jij werk en werkt nog meer. Dat is wel heel saai.

Aai voor de ondjes.
Jammer Steph maar aan de andere kant ook niet erg. Er komt vast een vervolg en dan ga ik er wel bij zijn.

Goede saaie avond op deze halloween!
Ik ga naar een zeer saaie verjaardag vanavond, loopt ook een zeer saai ADHD kind rond. Hoe saaier kan het worden? het kan saaier, het stel dat mij komt ophalen is echt giga saai, Mart Smeets kan er familie van zijn, mag ik dat zeggen ja dat mag ik zeggen!
Ik vind Mart echt de grootste kwal die op de Nederlandse tv te zien is. Wat een zelfingenomen arrogante zak!

Saai die verjaardag Steph, en een enorme opoffering. Ik heb bewondering voor je hoor.
Ën niet te vergeten hij is uitermate saai, zo saai dat hij hier verboden zou worden.

Het is en een kwal en een oude irritante zak.

Ja het is zo'n opoffering dat ik effe ga slapen.

Saai ze.
Precies Steph. Ga maar lekker even een dutje doen. Dat ga je goed nodig hebben op die saaie avond. En veel plezier op de verjaardag alvast.
Het is saai hier op het forum. Met velen naar de saaie meeting.
Och er blijven genoeg mensen over hoor Appeltje. Maar ben het met je eens, saai is saai!
Saai is saai ja.

Zou het op de miet ook zo saai zijn?
Anders kom je naar 3000+ deel 6. Is het misschien minder saai.

Heel saaie oliebollen en saai vuurwerk. Dat dan weer wel...
Nu al oliebollen en vuurwerk? Wat saai zeg
Ik moet nog eten koken maar heb weer eens te lang met een vriendin aan de telefoon gehangen.

Is er nu óók nog een kookprogramma op de tv... zucht.
Ik heb lekker saai geslapen, nu een beetje optutten voor een saaie verjaardag.
quote:steph schreef op 31 oktober 2009 @ 19:46:

Ik heb lekker saai geslapen, nu een beetje optutten voor een saaie verjaardag.

Je houdt het wel saai he. Geen lekkere gebakjes, alleen maar iets saais.

Saaie avond gewenst dan maar.
Nee, geen gebakjes zelfs geen Limburgse vlaai. Een verjaardag zonder die vlaai is geen verjaardag, so saai *snif*
quote:steph schreef op 31 oktober 2009 @ 19:56:

Nee, geen gebakjes zelfs geen Limburgse vlaai. Een verjaardag zonder die vlaai is geen verjaardag, so saai *snif*Jij bent ook al een saint net als Lys, om je vrije avond op te offeren aan een saaie verjaardag. Knap hoor.
Ik ga saai naar m'n bed. Moet er morgen weer vroeg uit...

Boring dreams for you all.
Ik ben saai weer wakker. Moet me zo écht gaan aankleden want over een uurtje moet ik weg (het lijkt wel een normale, saaie werkdag).
zo weer thuis,nu ff paar uurtjes slapen en dan vanavond/nacht nog saai werken.de rest vd week lekker saai vrij!!!!!!!!!!!!
Succes met rijden Snjook. Jammer he, dat je niet meer naar de Mac kan.

Dez slaap lekker! Jij hard werkende vrouw

Steph het is toch wel heel saai gebleven he op die verjaardag.

Appeltje, ik heb je posting gemist. Sorry anders was ik zeker even komen posten in je saaie topic

Man wat heb ik geslapen. Met dank aan logeekat. Ik ben niet helemaal fit (toch nasleepje van gewone griepprik?! of slap excuus) Om 12 uur mijn bed in gestapt om er vanmorgen om 10 uur uit te komen. Kat heeft me maar twee keer gewekt (haleluja...die was me gunstig saai gezind)
Lolcat wil ook wat typen maar dat mag hij niet van mij.

Het was heel saai op die verjaardag, ik lag pas saai onder de wol om kwart voor 2. Gelukkig vandaag lekker saai op de bank gehangen voor het immers zo saaie schaatsen.
Ik moest vanochtend heel saai de ruiten van toet-toet krabben.... en toen was het ook nog eens glad onderweg.

Ik ben nu moe. Ben de hele dag in de gymzaal geweest (ik dacht dat het alleen maar een ochtendje zou zijn).

Ga zo dus heel saai pizza bestellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven